Τοπικά

“Ξενάγηση” στο πλοίο «RCC PASSION» που έδεσε στον Βόλο (photos)

Εναλλακτικό λιμάνι για τα καράβια που μεταφέρουν αμάξια, το οποίο έχει πολλές δυνατότητες ανάπτυξης, αλλά είναι και ασφαλές, μπορεί να αποτελέσει αυτό του Βόλου, όπως τονίστηκε χθες το μεσημέρι στην ξενάγηση στο «RCC PASSION», σημαίας Μπαχάμες, που ναυπηγήθηκε πριν 8 χρόνια και έχει πλήρωμα 22 άτομα. Η ξενάγηση έγινε από τον υπεύθυνο της Stamco, της εταιρείας που ανήκει το καράβι, κ. Γιώργο Ζώρζο, παρουσία της λιμενάρχη Βάσως Κωνσταντά και του υπολιμενάρχη Δημήτρη Ζαραζάνη, αλλά και του ναυτικού πράκτορα και συνεργάτη της εταιρείας στον Βόλο κ. Άγγελου Πετεινάρη.

Στην ομιλία του ο κ. Γιώργος Ζώρζος τόνισε ότι το συγκεκριμένο καράβι αποτελεί ένα από τα 55 πλοία της εταιρείας, τα οποία μεταφέρουν αμάξια σε όλο τον κόσμο. Το «RCC PASSION», αξίας 50 εκ. δολαρίων περίπου, έχει τη δυνατότητα μεταφοράς 3.000 αυτοκινήτων και είναι από τα μικρότερα της εταιρείας με τα μεγαλύτερα να έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν 7.600 αμάξια.

Η Stamco είναι η μεγαλύτερη εταιρεία αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη που μεταφέρει αμάξια, με πελάτες σε όλο τον κόσμο, ενώ όλα της τα καράβια είναι εφοδιασμένα με υπερσύγχρονα συστήματα.

Το λιμάνι του Βόλου έχει ήδη προταθεί σε μεγάλες εταιρείες διεθνώς ως εναλλακτικό λιμάνι αντί του Πειραιά, το οποίο έχει «μπουκώσει», για να μεταφέρονται αμάξια, τα οποία μετά να πηγαίνουν σε όλες τις χώρες της Ευρώπης είτε με νταλίκες είτε με μικρότερα καράβια.

Το λιμάνι του Βόλου έχει όλες τις δυνατότητες και όλα τα στάνταρ να γίνει το επόμενο λιμάνι για να πιάνουν όλα τα «αυτοκινητάδικα» κι αυτό διότι είναι πολύ ασφαλές, έχει ένα φοβερό σύστημα στο ISPS, πιστοποιημένη αποκομιδή σκουπιδιών και καταλοίπων που σπανίζει στα άλλα λιμάνια κ.λπ.

Το μόνο που πρέπει να γίνει είναι να φτιαχτεί ο χώρος αποθήκευσης-παρκαρίσματος των αμαξιών, με τον χώρο στην τρίτη προβλήτα να είναι ο ιδανικός για αυτοκίνητα, αλλά και κοντέινερ. «Το μόνο που χρειάζεται είναι μία καλή ασφαλτόστρωση με διαχωριστικές γραμμές και να σηκωθεί ο φράχτης» ανέφερε ο κ. Γ. Ζώρζος.

Η Stamco είναι ο πρεσβευτής της Ελλάδας στη μεταφορά του αμαξιού και αυτή που έχει τον λόγο για να πει στον Ιάπωνα ή τον Κινέζο ή τον Κορεάτη επενδυτή ποιο λιμάνι θα βοηθήσει να ανέβει η αγορά.

«Εμείς θα υποδείξουμε στους πελάτες μας το σωστό λιμάνι, που στην περίπτωση του Βόλου το έχουμε ήδη κάνει» σημείωσε.

Αυτό που ενδιαφέρει τις εταιρείες διακίνησης αμαξιών είναι η ασφάλεια του προϊόντος και το λιμάνι του Βόλου βρίσκεται σε καλό δρόμο στο θέμα αυτό.

Ο Πειραιάς στο θέμα «κοντέινερ» βρίσκεται πολύ κοντά να γίνει το δεύτερο λιμάνι της Ευρώπης, ενώ στο αμάξι βρίσκεται στις τρεις πρώτες θέσεις μετά από Βαρκελώνη και Λιβόρνο. «Ο Βόλος δεν μπορεί ξαφνικά να γίνει Πειραιάς. Μπορεί να γίνει το κομμάτι που θα συμπληρώνει τον Πειραιά» επισήμανε ο ίδιος.

Όσον αφορά στο ενδιαφέρον που υπάρχει για το λιμάνι του Βόλου, τονίστηκε ότι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής και διακίνησης αυτοκινήτων στην Ιαπωνία, είχε στείλει τον αντιπρόσωπό της στην Ελλάδα, ο οποίος επισκέφτηκε το λιμάνι του Βόλου, μίλησε με τον ΟΛΒ και τους εργαζόμενους.

Εκφράστηκε επίσης η άποψη ότι το λιμάνι του Βόλου πρέπει να έχει 50% παραγωγή παραπάνω, προσθέτοντας πως «μιλάμε για «καθαρά» φορτία, όπως είναι το αμάξι και το κοντέινερ».

                  

 

 

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το