Τοπικά

Οργιάζει η παράνομη στάθμευση στο κέντρο του Βόλου “Θ

unnamed (2)

Οπλισμένοι με υπομονή πρέπει να είναι οι οδηγοί που κινούνται σε καθημερινή σχεδόν βάση στο κέντρο του Βόλου κατά τις ώρες αιχμής, καθώς τα παράνομα σταθμευμένα αυτοκίνητα σε Δημητριάδος, Ιάσονος, Κ. Καρτάλη και Ιωλκού δεν αφήνουν και πολλά περιθώρια για συνεχή ροή στην κυκλοφορία. Στην ουσία τα κυκλοφοριακά μέτρα της Δημοτικής Αρχής Βόλου έχουν αποτύχει, αφού ακόμη και οι λεωφορειόδρομοι δεν μπορούν να λειτουργήσουν απρόσκοπτα, παρά το γεγονός ότι εδώ και ενάμιση μήνα περίπου έχει κάνει και πάλι την εμφάνισή της η Δημοτική Αστυνομία. Το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται σε Κ. Καρτάλη και Ιωλκού, αφού μετά την αφαίρεση των κορυνών το παράνομο παρκάρισμα οργιάζει, με τις φωνές για επαναφορά του μέτρου από απλούς πολίτες, αλλά και επαγγελματίες να αυξάνονται το τελευταίο χρονικό διάστημα.

Μια βόλτα τις προηγούμενες ημέρες στο κέντρο της πόλης του Βόλου ήταν αρκετή για να διαπιστωθεί για μια ακόμη φορά το κυκλοφοριακό αλαλούμ που επικρατεί στους προαναφερόμενους κεντρικούς δρόμους, παρά το γεγονός ότι η κίνηση δεν ήταν ιδιαίτερα αυξημένη. ΙΧ παράνομα σταθμευμένα σε Δημητριάδος, Ιάσονος, Κ. Καρτάλη και Ιωλκού συνέθεταν στην κυριολεξία ένα τριτοκοσμικό σκηνικό, αφού οι οδηγοί χρειάζονταν να είναι οπλισμένοι με αρκετή δόση υπομονής για να τις διασχίσουν. Ο εκνευρισμός των οδηγών, αλλά και τα «γαλλικά» για την προαναφερόμενη κατάσταση δεν έλειπαν, καθώς χρειάζονταν αρκετά λεπτά της ώρας για να διανύσουν αποστάσεις που δεν ξεπερνούσαν τα 500 μέτρα.

Ξεκινώντας από την Ιάσονος και τη Δημητριάδος στην ουσία από τις τρεις λωρίδες κυκλοφορίας, λειτουργούσε η μία, αφού η μια είναι ο λεωφορειόδρομος και η δεύτερη στις περισσότερες περιπτώσεις είναι κατειλημμένη από παράνομα σταθμευμένα ΙΧ.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα στην οδό Ιάσονος καταγράφεται από την αρχή της μέχρι και την Κ. Καρτάλη, ενώ στην οδό Δημητριάδος από Γκλαβάνη έως Ιωλκού, αλλά και ορισμένες ημέρες μέχρι και την Κοραή.

Να αναφερθεί ότι σε πολλές περιπτώσεις δεν τηρείται και το ωράριο φορτοεκφόρτωσης εμπορευμάτων για τα εμπορικά καταστήματα, με αποτέλεσμα τα φορτηγά που χρησιμοποιούνται να εμποδίζουν τη συνεχή ροή των υπολοίπων οχημάτων.

Επαναφορά κορυνών

Όπως προαναφέρθηκε, το μεγαλύτερο πρόβλημα κατά τις ώρες αιχμής παρατηρείται στις οδούς Κ. Καρτάλη και Ιωλκού, όπου με τα παράνομα σταθμευμένα ΙΧ ένθεν και ένθεν, στην ουσία λειτουργεί μια μόνο λωρίδα κυκλοφορίας. Οδηγοί, αλλά και επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στους δυο δρόμους, ζητούν από τη Δημοτική Αρχή Βόλου να εξετάσει την προοπτική επανατοποθέτησης των κορυνών, ως μοναδική λύση στο κυκλοφοριακό χάος που δημιουργείται σχεδόν σε καθημερινή βάση.

«Πρέπει η Δημοτική Αρχή να παραδεχτεί ότι σε μεγάλο βαθμό τα κυκλοφοριακά μέτρα στο κέντρο της πόλης έχουν αποτύχει, αφού ακόμη και οι λεωφορειόδρομοι δεν λειτουργούν απρόσκοπτα. Ειδικά στην Κ. Καρτάλη και την Ιωλκού οι κορύνες θα πρέπει να επανατοποθετηθούν, καθώς τα παράνομα σταθμευμένα ΙΧ στις δυο πλευρές των δρόμων, δεν επιτρέπουν την ομαλή κυκλοφορία και δημιουργούν σε πολλές περιπτώσεις χάος. Οι κορύνες θα δώσουν «ανάσα» αφού τα ΙΧ θα κυκλοφορούν χωρίς πρόβλημα και στην ουσία θα λειτουργούν δυο λωρίδες στην Κ. Καρτάλη και την Ιωλκού» ανέφεραν χαρακτηριστικά.

Να σημειωθεί ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα με τα παράνομα σταθμευμένα ΙΧ στην Κ. Καρτάλη εντοπίζεται από το ύψος της Αλεξάνδρας μέχρι την Αναλήψεως, ενώ στην Ιωλκού από τη Γαλλίας μέχρι τη Δημητριάδος.

Παράλληλα, στην Κ. Καρτάλη, οι εσοχές που έχουν δημιουργηθεί για προσωρινή στάθμευση είναι σε καθημερινή σχεδόν βάση κατειλημμένες από τα ίδια ΙΧ, με αποτέλεσμα περίοικοι, αλλά και επαγγελματίες να διαμαρτύρονται για αυτή την κατάσταση.

Είναι χαρακτηριστική η φωτογραφία στην K. Καρτάλη, όπου η αριστερή πλευρά του δρόμου είναι κατειλημμένη κατά διαστήματα από παράνομα σταθμευμένα ΙΧ.

Και στην Ιωλκού, από τη Γαλλίας και κάτω η κίνηση των οχημάτων γίνεται σε καθημερινή σχεδόν βάση σε μια λωρίδα κυκλοφορίας, αφού μέχρι και διπλοπαρκαρισμένα ΙΧ υπάρχουν ένθεν και ένθεν του δρόμου, όπως καταγράφηκε από το φωτογραφικό φακό.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το