Τοπικά

Μετρημένες αγορές από τους καταναλωτές στον Βόλο παρά τις εκπτώσεις

Μετρημένες και στοχευμένες είναι οι αγορές που κάνουν οι καταναλωτές στην φετινή περίοδο των θερινών εκπτώσεων, με την εμπορική αγορά της πόλης να έχει «ζεστάνει» για τα καλά και να κινείται τουλάχιστον στα περυσινά επίπεδα.

Και αυτό είναι το παρήγορο για τους εμπόρους οι οποίοι προς το παρόν δεν λένε «κάθε πέρσι και καλύτερα».

Ήδη βρισκόμαστε στην αρχή της τέταρτης εβδομάδας των θερινών εκπτώσεων και το κεντρικό συμπέρασμα των εμπόρων είναι πως σε αντίθεση με την πρώτη εβδομάδα που κυριάρχησαν και οι χαμηλές θερμοκρασίες, ενώ και οι καταναλωτές κινούνταν περισσότερο διερευνητικά, τελικά οι τελευταίες δύο εβδομάδες ήταν καλές από την άποψη της αγοραστικής κίνησης και πάντα μέσα στα νέα πλαίσια που έχει διαμορφώσει η κρίση.

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου κ. Απόστολος Οντόπουλος επισήμανε πως «τις τελευταίες δύο εβδομάδες καταλάβαμε ότι υπάρχουν θερινές εκπτώσεις. Βέβαια οι καταναλωτές ακόμη και τώρα κάνουν μετρημένες στοχευμένες αγορές. Δεν υπάρχει δηλαδή το αυθόρμητο στοιχείο που υπήρχε τα προηγούμενα χρόνια, να μπει κάποιος σε ένα κατάστημα και να αγοράσει κάτι, γιατί είδε κάτι που του άρεσε. Επίσης υπάρχουν και κλάδοι που φαίνεται να τα πηγαίνουν καλύτερα από άλλους.

Ο ίδιος πρόσθεσε πως «αυτή τη στιγμή είμαστε στα ίδια με τα περυσινά επίπεδα, όσον αφορά στην κίνηση και την κατανάλωση στην αγορά».

Ήδη βρισκόμαστε στην κορύφωση της κίνησης για τις θερινές εκπτώσεις καθώς από την ερχόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσουν πιο εντατικά οι διακοπές των πολιτών, ενώ σταδιακά θα μπαίνουν και τα φθινοπωρινά είδη τα οποία δεν είναι σε έκπτωση.

Μάλιστα χθες οι έμποροι είχαν να αντιμετωπίσουν και την εξόφληση των πληρωμών για Τράπεζες, εφορίες και άλλες υποχρεώσεις σε μια δύσκολη γενικώς περίοδο.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το