Έμφαση στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας όπως αυτές θα αξιολογούνται από τους χρήστες, δηλαδή τους νοσηλευόμενους δίνει η διοίκηση του Νοσοκομείου Βόλου, συντάσσοντας ερωτηματολόγιο και αναβαθμίζοντας το Γραφείο Εξυπηρέτησης του πολίτη.
Η ποιοτική διασφάλιση των υγειονομικών υπηρεσιών αποκτά για τη διοίκηση του «Αχιλλοπούλειου» Νοσοκομείο Βόλου ιδιαίτερη αξία σε περίοδο μνημονιακών πολιτικών και στη Δημόσια Υγεία κι αυτή η διοικητική κουλτούρα, αποτυπώνεται σε διάφορες στρατηγικές όπως η διαχείριση ολικής ποιότητας (total quality management), οι πρωτοβουλίες για την ποιότητα (quality initiatives), η οριοθέτηση σημείων αναφοράς (benchmarking), οι διαδικασίες διαπίστευσης (accreditation) κ.ά.
Σύμφωνα με τον ευρύτερα αποδεκτό ορισμό η ποιότητα στις υπηρεσίες υγείας είναι ο βαθμός στον οποίο οι υπηρεσίες υγείας για άτομα και πληθυσμούς αυξάνουν την πιθανότητα να επισυμβούν τα επιθυμητά αποτελέσματα υγείας και είναι σύμφωνες με την τρέχουσα επιστημονική γνώση.