Τοπικά

Έργα ανάπλασης στο Παλαιό Λιμεναρχείο με διαπλάτυνση πεζοδρομίων και πλακόστρωση

Την κυκλοφοριακή μελέτη του έργου ανάπλασης της περιοχής του Παλαιού Λιμεναρχείου στα «Παλαιά» του Βόλου, θα εγκρίνει η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, που συνεδριάζει την ερχόμενη Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου, στις 13.00 στο Δημαρχείο Βόλου.
Η μελέτη « Ανάπλαση περιοχής του παλαιού Λιμεναρχείου στα «Παλαιά» του Βόλου» προϋπολογισμού 680.000,00€ εκπονήθηκε από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Βόλου, και έχει ενταχθεί στον Επιχειρησιακό Σχεδιασμό του Δήμου Βόλου για τη Βιώσιμη Αστική Ανάπτυξη (ΒΑΑ) στο πλαίσιο των ολοκληρωμένων Χωρικών Επενδύσεων του Π.Ε.Π. Θεσσαλίας 2014-2020.

Η περιοχή επέμβασης του έργου βρίσκεται ανάμεσα στις οδούς Μητροπολίτου Γρηγορίου και Λαχανά και στις οδούς Ν. Βότση και Σερβίων. Στη συμβολή των οδών Λαχανά και Βότση είναι η είσοδος στην πόλη για τους επισκέπτες από τα κρουαζερόπλοια.
Η συγκεκριμένη επέμβαση αποτελεί επίσης τη συνέχεια του έργου που έχει ολοκληρωθεί και αφορά στην «Επέκταση δικτύου ποδηλατόδρομου του παραλιακού μετώπου και τοπικές παρεμβάσεις κατά μήκος της διαδρομής». Στην παραπάνω μελέτη είχε γίνει και ή πλακόστρωση του πεζοδρομίου της οδού Μητροπολίτου Γρηγορίου έως το ύψος της οδού Λήμνου.
Στο έργο «Ανάπλαση περιοχής του παλαιού λιμεναρχείου στα «Παλαιά» του Βόλου», προβλέπεται η διαπλάτυνση του πεζοδρομίου της οδού Μητροπολίτου Γρηγορίου που γειτνιάζει με το Λιμεναρχείο, και η συνέχιση της πλακόστρωσης από την οδό Λήμνου έως την οδό Βότση.
Στην οδό Βότση προβλέπεται διαπλάτυνση του πεζοδρομίου που επίσης γειτνιάζει με το Λιμεναρχείο, με τελικό πλάτος περίπου 5,00μ. και πλάτος οδού 7,00μ.

Οδός Μητροπολίτου Γρηγορίου
Στην υφιστάμενη κατάσταση το πεζοδρόμιο επί της οδού Μητροπολίτου Γρηγορίου που γειτνιάζει με το Λιμεναρχείου έχει κυμαινόμενο πλάτος και από το ύψος της οδού Λήμνου σταδιακά μειώνεται και μηδενίζεται στα επόμενα 20,00μ. με αποτέλεσμα οι πεζοί να κινούνται στο οδόστρωμα.
Προτείνεται η διαπλάτυνση του υφιστάμενου πεζοδρομίου εις βάρους του οδοστρώματος. Το συνολικό μήκος της επέμβασης είναι περίπου 85μ. από την οδό Λήμνου έως την οδό Βότση. Το πλάτος του πεζοδρομίου προτείνεται να συνεχίσει το πλάτος που έχει διαμορφωθεί πριν την οδό Λήμνου σύμφωνα με την επέμβαση του έργου «Επέκταση δικτύου ποδηλατόδρομου του παραλιακού μετώπου και τοπικές παρεμβάσεις κατά μήκος της διαδρομής», όπου έχει ενταχθεί ποδηλατόδρομος, με κυμαινόμενο πλάτος 4,60μ. έως 5,15μ. Το πλάτος του νέου οδοστρώματος προβλέπεται να γίνει 4,40μ. μεταξύ των οδών Λήμνου και Σερβίων, και 3,50 μεταξύ των οδών Σερβίων και Βότση.
Το καθαρό πλάτος του οδοστρώματος της οδού Μητροπολίτου Γρηγορίου μετά την παρέμβαση είναι κυμαινόμενο από 4,40 έως 3,50μ.

Οδός Βότση
Η οδός Βότση έχει σήμερα πλάτος οδοστρώματος, από κράσπεδο σε κράσπεδο 9,00μ. η κίνηση των αυτοκινήτων είναι διπλή, ενώ η στάθμευση των αυτοκινήτων γίνεται και από τις δύο πλευρές.
Προτείνεται η διαπλάτυνση του υφιστάμενου πεζοδρομίου που γειτνιάζει με το Λιμεναρχείο κατά 2,00μ με τελικό πλάτος 5,20μ. και ανακατασκευή του απέναντι πεζοδρομίου. Το μήκος της επέμβασης στο διαπλατυμένο τμήμα αριστερή πλευρά είναι περίπου 170μ. (από Μητροπολίτου Γρηγορίου έως οδό Ελασσώνος ) και τα πεζοδρόμια απέναντι έχουν μήκος περίπου 155,00μ. Το πλάτος του οδοστρώματος θα είναι 7,00μ.
Το καθαρό πλάτος του οδοστρώματος της οδού Βότση μετά την παρέμβαση διαμορφώνεται στα 7,00μ.

Οδός Σερβίων
Η οδός Σερβίων έχει σήμερα πλάτος οδοστρώματος, από κράσπεδο σε κράσπεδο 4,95μ. μεταξύ των οδών Ελασσώνος και Παπακυριαζή και πλάτος πεζοδρομίου 1,55. Μεταξύ των οδών Παπακυριαζή και Μητροπολίτου Γρηγορίου η οδός Σερβίων έχει σήμερα πλάτος οδοστρώματος, 5,50μ. και πλάτος πεζοδρομίου 1,80,
Προτείνεται η κατασκευή οδού ήπιας κυκλοφορίας στα υφιστάμενα πλάτη πεζοδρομίων και οδού.

Οδός Έλλης
Η οδός Έλλης έχει σήμερα πλάτος οδοστρώματος, από κράσπεδο σε κράσπεδο 3,20μ. μεταξύ των οδών Ελασσώνος και Παπακυριαζή και πλάτος πεζοδρομίου 0,90. Μεταξύ των οδών Παπακυριαζή και Μητροπολίτου Γρηγορίου η οδός Σερβίων έχει σήμερα πλάτος οδοστρώματος, 4,10-μ. και πλάτος πεζοδρομίου 0,65,
Προτείνεται η κατασκευή οδούς ήπιας κυκλοφορίας στα υφιστάμενα πλάτη πεζοδρομίων και οδού.
Τα πλάτη διαμόρφωσης των πεζοδρομίων και του οδοστρώματος αποτυπώνονται στα σχέδια της αρχιτεκτονικής μελέτης.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το