Παραπολιτικά

Διαφήμιση

Η πρόταση του Ν. Ανδρουλάκη για το «τρίτο πρόσωπο» ως πρωθυπουργός είχε ένα επικοινωνιακό όφελος, καθώς κατάφερε για πέντε με δέκα μέρες το όνομά του να αναφέρεται σε κάθε πολιτική συζήτηση. Και αυτό είναι μια έμμεση διαφήμιση. Βέβαια, καθώς περνούν οι μέρες το όλο ζήτημα ξεφουσκώνει, αφού εισερχόμαστε στη φάση της κατάθεσης προτάσεων και προγραμματικών θέσεων. Και εκεί είναι που το ΠΑΣΟΚ θα πρέπει να στρέψει την προσοχή του.
Φ.Σ.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το