Τοπικά

Θετικά μηνύματα από τη λειτουργία του Κέντρου Εξυπηρέτησης Δημοτών στο κέντρο του Βόλου

volos

Θετικά ανταποκρίθηκαν οι πολίτες του Βόλου στην πρωτοβουλία της νέας Δημοτικής Αρχής να μετεξελίξει το Γραφείο Διοικητικής Βοήθειας και Επικοινωνίας των Πολιτών με το Δήμο Βόλου σε Κέντρο Εξυπηρέτησης Δημοτών και να το μεταστεγάσει στο κέντρο της πόλης. Υπενθυμίζεται ότι, από τις 11 Σεπτεμβρίου η υπηρεσία αυτή λειτουργεί πλέον σε κτίριο επί της οδού Αγίου Νικολάου 7 (μεταξύ Δημητριάδος και Ιάσονος) και ανήκει στις αρμοδιότητες της Αντιδημαρχίας Διοικητικών Υπηρεσιών. Στόχος είναι να δημιουργηθούν ανάλογοι χώροι σε κεντρικά σημεία και άλλων δημοτικών ενοτήτων.
Οι δημότες έχουν τη δυνατότητα να απευθυνθούν στο Γραφείο για τυχόν προβλήματα της καθημερινότητάς τους και παράλληλα να ενημερωθούν για ζητήματα που τους απασχολούν. Βασική λειτουργία του Γραφείου είναι η άμεση διαβίβαση των αιτημάτων προς τις Υπηρεσίες του Δήμου και η παρακολούθηση της πορείας επίλυσής τους. Σύμφωνα με δελτίο τύπου του Δήμου Βόλου, τις 4 πρώτες ημέρες λειτουργίας του Γραφείου στο κέντρο της πόλης, μεγάλος αριθμός Βολιωτών απευθύνθηκε στην αρμόδια υπάλληλο, ενώ σημειώνεται ότι το σημείο όπου βρίσκεται στο κέντρο της πόλης εξυπηρετεί και τους δημότες των περιφερειακών δημοτικών ενοτήτων.
Τρόπος Επικοινωνίας με το Γραφείο Επικοινωνίας των Πολιτών με το Δήμο Βόλου – Κέντρο Εξυπηρέτησης Δημοτών:
Η κατάθεση αιτήματος – πρότασης – ερωτήματος ή ότι δύναται να απασχολεί ένα δημότη της πόλης μπορεί να κατατεθεί :
– Με επίσκεψη του δημότη στο Κ.Ε.Δ., Αγίου Νικολάου 7 – μεταξύ Δημητριάδος – Ιάσονος, από Δευτέρα έως και Παρασκευή, από τις 9.00 έως τις 14.00 (Το Γραφείο λειτουργεί από τις 7,30 έως τις 15,30 – χρειάζεται όμως χρόνος στο προσωπικό για τη διαβίβαση των αιτημάτων προς τις υπηρεσίες του Δήμου).
– Με κλήση στην τηλεφωνική γραμμή 24210 37679 ή στον πενταψήφιο αριθμό 15242 από Δευτέρα έως και Παρασκευή, από τις 7,30 το πρωί έως τις 15,30 το απόγευμα.
– Με ανάρτηση στην ηλεκτρονική σελίδα του Δήμου Βόλου (dimosvolos.gr), όπου στο χρήση δίνεται η δυνατότητα να καταθέσει αίτημα – πρόταση – σχόλιο, επώνυμα ή ανώνυμα, με δημόσια προβολή της ανάρτησης ή με τρόπο που το αίτημα να γνωστοποιείται μόνο στους υπαλλήλους του Γραφείου. Επίσης στο χρήστη δίνεται η δυνατότητα ανάρτησης και φωτογραφικού υλικού, καθώς επίσης και σήμανση του συγκεκριμένου σημείου στο χάρτη της πόλης.
Με όποιο τρόπο και αν κατατεθεί το αίτημα του δημότη, άμεσα θα διαβιβασθεί στην αρμόδια υπηρεσία και στόχος του Γραφείου είναι η αποστολή της υπηρεσιακής απάντησης προς το δημότη σε διάστημα 10 ημερών. Η ικανοποίηση των αιτημάτων θα πραγματοποιείται σύμφωνα με την αξιολόγησή τους και την ιεράρχησή τους από τις αρμόδιες υπηρεσίες, οι δημότες όμως σε διάστημα σύντομο – με στόχο το «άμεσο», θα ενημερώνονται για το στάδιο διεκπεραίωσης του αιτήματός τους.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το