Τοπικά

Συνεργεία υπερωριακής απασχόληση σε υπηρεσίες του Δήμου Βόλου τον Ιανουάριο

Συνεργείο υπερωριακής απασχόλησης συγκροτήθηκε από τον Δήμο Βόλου για την αντιμετώπιση των αναγκών της Διεύθυνσης Πρασίνου από 3 έως 31 Ιανουαρίου. Το συνεργείο απαρτίζεται από 22 υπαλλήλους ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ειδικότητας εργατών πρασίνου, χειριστών μηχανημάτων έργου, γεωπόνων και κηπουρών.
Επίσης απαρτίζεται από 39 μόνιμους υπαλλήλους ( γεωπόνους, κηπουρούς, εργάτες πρασίνου, διοικητικού – λογιστικού, υδραυλικούς, προσωπικό Η/Υ, τεχνολόγους γεωπονίας και τεχνίτες), καθώς και από 11 υπαλλήλους με σύμβαση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.
Το παραπάνω προσωπικό συγκροτήθηκε σε συνεργείο για να καλύψει τις αυξημένες εποχικές, έκτακτες, και επείγουσες υπηρεσιακές ανάγκες που δημιουργούνται κατά το μήνα Ιανουάριο και επιβάλλουν την απασχόληση του προσωπικού της Διεύθυνσης Πρασίνου σε εργασίες αποψίλωσης, καθαρισµού, αποκομιδής προϊόντων πρασίνου, φυτεύσεων, συντήρησης πρασίνου και αποκατάστασης ζημιών σε πάρκα, πλατείες, δενδροστοιχίες πέραν του κανονικού ωραρίου εργασίας.
Στο μεταξύ, συνεργείο υπερωριακής απασχόλησης συγκροτήθηκε και για την αντιμετώπιση των αναγκών της Διεύθυνσης Καθαριότητας και Ανακύκλωσης του Δήμου Βόλου για το ίδιο χρονικό διάστημα, από 3 έως 31 Ιανουαρίου. Αποτελείται από 113 υπαλλήλους με σύμβαση ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, 37 υπαλλήλους αορίστου χρόνου καθώς και 189 υπαλλήλους που είναι μόνιμο προσωπικό. Σύμφωνα με την απόφαση οι εποχικές, έκτακτες και επείγουσες υπηρεσιακές ανάγκες που δημιουργούνται κατά τον μήνα Ιανουάριο για την αντιμετώπιση των παρακάτω αναγκών, λόγω της μεγάλης έκτασης του Δήμου σε τομείς δράσης που αφορούν την αποκομιδή απορριμμάτων και των ανακυκλώσιμων υλικών, στον οδοκαθαρισμό, την Πολιτική Προστασία, στην προστασία του περιβάλλοντος, οι οποίες επιβάλλουν την απασχόληση προσωπικού της υπηρεσίας Καθαριότητας & Ανακύκλωσης πέραν του κανονικού ωραρίου εργασίας και συγκεκριμένα:
-Για τη λειτουργία της υπηρεσίας σε όλες τις Δημοτικές Ενότητες πέραν του κανονικού ωραρίου με δεδομένο ότι η υπηρεσίας λειτουργεί σε εικοσιτετράωρη βάση όλες τις ημέρες της εβδομάδας.
-Για την ανάγκη αντιμετώπισης συμβάντων που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες της Πολιτικής Προστασίας, όπως έντονες βροχοπτώσεις, χιονοπτώσεις, έκτακτοι καθαρισμοί κοινόχρηστων και ιδιωτικών χώρων κατόπιν εισαγγελικής εντολής, έκτακτοι καθαρισμοί για την προστασία του περιβάλλοντος όπως του θαλάσσιου μετώπου, των περιοχών φυσικού κάλλους κλπ., όπου απαιτείται η άμεση κινητοποίηση της Υπηρεσίας.
-Για την ανάγκη αντιμετώπισης εκτάκτων περιστατικών που προκύπτουν όπως έκχυση λιπαντικών σε δρόμους λόγω τροχαίων ατυχημάτων, περισυλλογή πτωμάτων ζώων, περισυλλογή ογκωδών αντικειμένων κ.λ.π.
-Για την ανάγκη έκτακτων καθαρισμών λόγω εκδηλώσεων, πορειών διαμαρτυρίας, κ.λ.π.
-Για την ανάγκη της κάλυψης έκτακτων τομέων αποκομιδής απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών στο εμπορικό κέντρο της πόλης.
– Προκειμένου να διατηρείται η πόλη καθαρή είναι αναγκαίο να λειτουργεί η υπηρεσία με συνεργεία τις Κυριακές, εξαιρέσιμες και αργίες.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το