Τοπικά

Σταθερή αξία για τους Βολιώτες το κρασί – Οι νέοι προτιμούν βότκα

Ένα μπουκάλι κρασιού παραμένει σταθερή αξία για τους περισσότερους Βολιώτες, που το προτιμούν για δώρο κατά τη διάρκεια των εορτών. Σε άνοδο, όμως, βρίσκονται οι πωλήσεις και άλλων αλκοολούχων ποτών υψηλότερης ποιότητας, που προτιμώνται κυρίως από νεότερες ηλικίες και διαθέτουν δεκάδες ευρώ για την αγορά μίας φιάλης βότκα.

Ο κ. Απόστολος Παϊπάης, ιδιοκτήτης της κάβας ποτών «Κούρος» στον Βόλο, μίλησε για την κίνηση στις φετινές γιορτές, επισημαίνοντας ότι για μία ακόμη χρονιά οι περισσότεροι προτίμησαν να προσφέρουν κρασί. «Ο κόσμος για μία ακόμη φορά στράφηκε στο κρασί. Μάλιστα, όσοι παρήγγειλαν καλάθια, δεν ξεπερνούσαν τα τριάντα ευρώ. Από την άλλη πλευρά, οι περισσότεροι εμπιστεύτηκαν τις ντόπιες ποικιλίες από οινοπαραγωγούς της περιοχής. Κάτι που δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη, αφού στη Μαγνησία βγάζουμε καλά κρασιά και καλό είναι να τα προτιμούμε», σημείωσε, αναλύοντας τις τάσεις του αγοραστικού κοινού τις τελευταίες ημέρες του 2019.

Όσο για τα χρήματα που δαπανά κάποιος, που θα περάσει το κατώφλι μίας κάβας, «οι περισσότεροι ζορίζονται οικονομικά. Αυτή είναι η πραγματικότητα πλέον. Δύσκολα θα προτιμήσουν ένα μπουκάλι των σαράντα ευρώ. Η πλειοψηφία των καταναλωτών επιλέγει πιο οικονομικές ετικέτες. Κι ακόμη λιγότεροι είναι εκείνοι, που θα μας ζητήσουν παλαιωμένα και συλλεκτικά κρασιά, δεκαετίας ή εικοσαετίας, αφού εκεί οι τιμές ανεβαίνουν».
Ο κ. Παϊπάης βρίσκεται στο επάγγελμα κοντά στις τέσσερις δεκαετίες. Οι διαφορές που εντοπίζει στο πέρασμα των ετών, είναι πολλές. «Δεν υπάρχει η ρευστότητα του παρελθόντος», συνόψισε σε μία φράση το σημαντικότερο στοιχείο, που διαφοροποιεί το χθες με το σήμερα. «Τουλάχιστον το κρασί παραμένει ψηλά στις προτιμήσεις των Βολιωτών και καταγράφουμε λιγότερες απώλειες σε σχέση π.χ. με ζαχαροπλαστεία και ανθοπωλεία», συμπλήρωσε, ενώ αναφέρθηκε σε ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, που επιβεβαιώνει την άποψή του: «Αρκεί μόνο να αναφέρω τον περιορισμό των δώρων από τις εταιρείες. Παλιότερα, φτάναμε μέχρι και χίλια καλάθια κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Αυτός ο αριθμός σήμερα ακούγεται εξωπραγματικός. Τώρα τα καλάθια είναι μετρημένα στα δάχτυλα. Άλλαξαν οι εποχές. Οι εταιρείες σταμάτησαν την πρακτική αυτή».

Φυσικά, υπάρχουν και οι λάτρεις της καλής ποιότητας, οι οποίοι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν υψηλότερες τιμές για τα αλκοολούχα ποτά, που επιλέγουν. «Κάποτε δίναμε σπέσιαλ ουίσκι, που η τιμή της φιάλης έφτανε τα 650 ευρώ. Στις μέρες μας μονάχα σε πολύ εξαιρετική περίπτωση, θα διαθέσει κάποιος 200 ή 300 ευρώ για ένα καλό ποτό», είπε ο έμπειρος επιχειρηματίας, ο οποίος επισήμανε ότι στις φετινές γιορτές πολλοί νέοι Βολιώτες στράφηκαν στην αγορά πρίμιουμ βότκας. «Οι ακριβότερες βότκες είχαν την τιμητική τους, όπως για παράδειγμα, η πολωνική Belvedere ή οι Grey Goose και Ciroc, που έχουν προέλευση τη Γαλλία. Τα τελευταία χρόνια έχει ξεκινήσει αυτή η μόδα. Οι νέοι προτιμούν τέτοιες μάρκες», κατέληξε ο κ. Παϊπάης.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το