Τοπικά

Η Ζ. Μακρή με τον Ευθύμιο Ζιγγιρίδη στα γραφεία του Κέντρου Πρόληψης “Πρόταση Ζωής”

 

Η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων και υποψήφια βουλευτής Ν. Μαγνησίας Ζέττα Μ. Μακρή επισκέφτηκε τα γραφεία του Κέντρου Πρόληψης “Πρόταση Ζωής” και συνομίλησε με τον πρόεδρο κ. Ζιγγιρίδη, εργαζόμενους και εθελοντές.
Η αδιάκοπη δράση της “Πρότασης Ζωής” και η σπουδαία προσφορά των προγραμμάτων που υλοποιεί και των εκδηλώσεων που διοργανώνει βρίσκουν πάντα συμπαραστάτρια την Υφυπουργό Παιδείας, η οποία παραβρέθηκε στη σπουδαία πρωτοβουλία του Κέντρου για την ασφαλή πλοήγηση ανηλίκων στο διαδίκτυο.
Η κα Μακρή δηλωσε: “Αξίζουν συγχαρητήρια στην «Πρόταση Ζωής», Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Μαγνησίας, τον πρόεδρο Ευθύμιο Ζιγγιρίδη και τον Δήμο Αλμυρού, που σε συνεργασία με τον Δικηγορικό Σύλλογο Βόλου, την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Διεύθυνση Εκπαίδευσης Μαγνησίας, τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων, το σύλλογο Φλόγα και ομιλητές τον Διευθυντή Διεύθυνσης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας Βασίλειο Ε. Παπακώστα και τον Δικηγόρο Παρ’ Αρείω Πάγω και Διαμεσολαβητή του Υπουργείου Δικαιοσύνης Δημήτρη Μ. Ζιαμπάρα, διοργάνωσαν ημερίδα για την ασφαλή πλοήγηση των ανηλίκων στο διαδίκτυο.
Η “Πρόταση Ζωής”, ένα από τα 75 Κέντρα πρόληψης της Ελλάδας, ευαισθητοποιεί την κοινωνία με ποικίλες ενημερωτικές δράσεις και συμβάλλει στο να βοηθήσουμε παιδιά και εφήβους να αναπτύξουν το κριτήριο ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο αποφεύγοντας την υπερχρήση και την υπερέκθεση, τον διαδικτυακό εκφοβισμό, την έκθεση σε ακατάλληλο περιεχόμενο.
Συγχαρητήρια σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και τους συμμετέχοντες, ομιλητές και ακροατήριο, που κινητοποιούνται για την ενημέρωση, πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών ασφάλειας στον κυβερνοχώρο.
Με απλές και κατανοητές συμβουλές, παιδιά και έφηβοι μπορούν να μεγιστοποιήσουν την ασφαλή παρουσία τους και την προστασία τους στον ψηφιακό κόσμο.
Με κοινή στόχευση και οι σχετικές θεματικές των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, που αξιοποιούν οι εκπαιδευτικοί από το ψηφιακό αποθετήριο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ώστε μαθήτριες και μαθητές να μαθαίνουν πώς να εντοπίζουν και να αποφεύγουν κακόβουλο υλικό, πώς να επιλέγουν την ασφάλεια στην πλοήγηση και στη χρήση διαδικτύου, πώς να εκπαιδεύσουν την κρίση τους και να καλλιεργήσουν ψηφιακές δεξιότητες, ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο εξαρτήσεων και λανθασμένων επιλογών”.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το