Τοπικά

Φόβοι για αρρυθμίες από τις προσωρινές τοποθετήσεις καθηγητών σε Γυμνάσια-Λύκεια της Μαγνησίας 

Την έντονη αντίθεση της ΕΛΜΕ Μαγνησίας προκαλούν οι προσωρινές τοποθετήσεις σε Γυμνάσια και Λύκεια των νεοδιόριστων, αναπληρωτών και εκείνων των εκπαιδευτικών που συμπληρώνουν ωράριο, αλλά δεν γνωρίζουν, αν τελικά θα παραμείνουν στα σχολεία αυτά που τοποθετήθηκαν.
Λίγες ημέρες πριν την έναρξη των σχολείων και είναι αρκετοί οι εκπαιδευτικοί που ακόμη δεν γνωρίζουν σε ποιο σχολείο θα διδάξουν τελικά. Μια εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας προς τα τέλη Αυγούστου για να είναι τοποθετημένοι σε όλα τα σχολεία οι εκπαιδευτικοί, φαινομενικά δίνει την αίσθηση ότι όλα τα σχολεία έχουν εκπαιδευτικό προσωπικό, αλλά δεν είναι σίγουρο ότι θα διδάσκουν στα σχολεία αυτά. Υπάρχουν ακόμη αρκετά τμήματα που δεν έχουν οριστικοποιήσει τον αριθμό των μαθητών τους, καθώς ακόμη γίνονται εγγραφές και μετεγγραφές.
Είναι πολύ πιθανό από την ερχόμενη εβδομάδα να έχουμε μετακινήσεις καθηγητών ώστε να κάνουν σε κάποιο σχολείο την οριστική τους τοποθέτηση που θα σημάνει αρρυθμίες στη λειτουργία των σχολικών μονάδων.

«Έπρεπε να υπάρξει ένας σωστότερος προγραμματισμός από το υπουργείο και να μην αλλάζουν συνεχώς σχολεία οι καθηγητές. Επίσης ζητάμε να γίνουν με διαφάνεια οι τοποθετήσεις» ανέφερε η κ. Γιαννουλή και πρόσθεσε πως «το ζήτημα με τις προσωρινές τοποθετήσεις αφορά κυρίως τους νεοδιόριστους, τους αναπληρωτές και αυτούς που συμπληρώνουν ωράριο σε αρκετά σχολεία».

Σε ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ Μαγνησίας τονίζει πως «για τις υπηρεσιακές αλλαγές η ΟΛΜΕ έχει καταγγείλει την απαράδεκτη εγκύκλιο (100252/E2/12-8-2021) του Υπουργείου, που ζητούσε από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να ολοκληρώσουν όλες τις υπηρεσιακές μεταβολές στα λειτουργικά κενά μέχρι την Παρασκευή 25 Αυγούστου 2021. Η απόπειρα εφαρμογής της ανωτέρω εγκυκλίου από τη ΔΔΕ και το ΠΥΣΔΕ Μαγνησίας δημιούργησαν μια εξαιρετικά προβληματική, αδιαφανή, χαοτική κατάσταση, που ειδικά στη Μαγνησία με την πολυμορφία της, θα έχει εξαιρετικά αρνητικές επιπτώσεις στις συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών και τη λειτουργία των σχολείων. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να ληφθούν υπόψη οι αιτήσεις (και εκπρόθεσμες) των εκπαιδευτικών και τα πραγματικά κενά και πλεονάσματα μετά την οριστικοποίηση των τμημάτων και τις αναθέσεις των συλλόγων διδασκόντων. Δεν θα γίνει ανεκτή οποιαδήποτε παραβίαση της νομοθεσίας και της σειράς των τοποθετήσεων: λειτουργικά υπεράριθμοι, διάθεση ΠΥΣΔΕ, αποσπασμένοι, αναπληρωτές, σύμφωνα με αιτήσεις και την ορθή λειτουργία των σχολείων, ώστε να μπορούν να εφαρμοσθούν στην πράξη τα προγράμματα διδασκαλίας. Προτεραιότητα οφείλει να δοθεί στην άμεση κάλυψη όλων των αναγκών στην ειδική αγωγή και να θεραπευθεί η μείωση προσλήψεων στην παράλληλη στήριξη».
Επίσης η κ. Γιαννουλή ανέφερε πως «στους καθηγητές έχει κτιστεί ένα τείχος ανοσίας, αφού σε πανελλαδικό επίπεδο ένα ποσοστό 80% έχει εμβολιαστεί, ενώ και ένα άλλο 10% έχει νοσήσει, επομένως αθροιστικά το ποσοστό φτάνει στο 90%».

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το