Τοπικά

«Άριστα» σε 15 από τα 26 κριτήρια για το Πανεπιστήμιο “Θ”

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Ιδιαίτερα θετική είναι για το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας η Εξωτερική Έκθεση Αξιολόγησης, η οποία παραλήφθηκε προχθές από την Πρυτανική Αρχή, μετά από αποστολή που έγινε από την Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Οι εξωτερικοί αξιολογητές που είχαν μεταβεί στο Πανεπιστήμιο τον περασμένο Δεκέμβριο και προχώρησαν στην αξιολόγησή του, ολοκλήρωσαν τη σύνταξη της έκθεσης και τα αποτελέσματα τα γνωστοποίησαν στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

Από τα 26 κριτήρια το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας έλαβε άριστα σε δεκαπέντε κριτήρια, πολύ καλό βαθμό σε εννιά κριτήρια, ενώ μόνο για δύο κριτήρια που αφορούν στη διοικητική δομή και την εξωστρέφεια στην κοινωνία υπάρχει πιο μέτριος βαθμός.

Την ικανοποίησή του εξέφρασε και ο πρύτανης του ιδρύματος κ. Γιώργος Πετράκος για την πολύ θετική αξιολόγηση του Πανεπιστημίου.

Ο ίδιος στο πλαίσιο και της ενημέρωσης που έκανε στα μέλη ΔΕΠ τόνισε πως, «η Έκθεση μας παραδόθηκε από την ΑΔΙΠ και είναι ιδιαίτερα θετική για το Πανεπιστήμιό μας.

Από το σύνολο των 26 κριτηρίων αξιολόγησης, το Πανεπιστήμιο λαμβάνει την καλύτερη δυνατή αξιολόγηση (merit) στα 15, θετική αξιολόγηση (positive evaluation) στα 9 και εν μέρει θετική αξιολόγηση (partially positive) στα 2 από αυτά».

Ωστόσο, όπως τόνισε ο διευθυντής Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Σωκράτης Σαβελίδης, για το ζήτημα των γκράφιτι που είναι απόρροια παιδαγωγικής δράσης μαθητών, καθηγητών, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις και των γονέων, η εκτίμηση είναι ότι δεν υπάρχει λόγος να αφαιρεθούν από τα σχολεία.

Πάντως είναι γεγονός πως τα τελευταία χρόνια έχουν δημιουργηθεί στα σχολεία πολλά γκράφιτι, τα περισσότερα κατόπιν πρωτοβουλίας των μαθητών ή άλλων ομάδων πάντοτε όμως με την έγκριση και γνώση της διεύθυνσης των σχολείων στο πλαίσιο και της αισθητικής αναβάθμισης των διδακτηρίων. Και τα αποτελέσματα είναι θετικά, καθώς ομορφαίνει ο χώρος, ενώ και οι μαθητές σέβονται τις καλλιτεχνικές δημιουργίες τους.

Όσον αφορά στα χρήματα για τη δημιουργία των γκράφιτι, διευθυντές επισημαίνουν πως το κόστος είναι ελάχιστο και είναι εύκολο να βρεθούν είτε από τους ίδιους τους μαθητές είτε από τη σχολική επιτροπή είτε ως αποτέλεσμα κάποιου ευρωπαϊκού προγράμματος.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το