Τοπικά

Στους καταναλωτές εναποθέτει τις ελπίδες της η ΔΕΥΑΜΒ για την αντιμετώπιση του προβλήματος υδροδότησης του Βόλου!

Μετά από 10 μέρες ταλαιπωρίας των πολιτών, η διοίκηση της ΔΕΥΑΜΒ απευθύνει έκκληση στους καταναλωτές να συμβάλουν στην προσπάθεια για την εξισορρόπηση του εσωτερικού υδραγωγείου και την ομαλοποίηση της υδροδότησης, χωρίς ωστόσο να είναι ακόμη σε θέση να δώσει σαφείς εξηγήσεις για την αιτία του τεράστιου προβλήματος.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Επιχείρησης, συνεργεία της ΔΕΥΑΜΒ και εξωτερικοί συνεργάτες έχουν αποκαταστήσει έγκαιρα είτε τις βλάβες που είχαν εντοπισθεί στο δίκτυο διανομής είτε στις παροχές υδροδότησης, ενώ είτε μετά από συντονισμένες ενέργειες είτε μετά από κλήσεις καταναλωτών διαπιστώθηκαν και υποδείχθηκαν εσωτερικές διαρροές στα ακίνητα και αντικαταστάθηκαν σπασμένα υδρόμετρα.
Επειδή παρόλο που αποκαθίσταται σταδιακά η υδροδότηση στον Δήμο Βόλου, προβλήματα συνεχίζουν και υπάρχουν, αφού η κατανάλωση παραμένει υψηλή είτε λόγω μη αποκατάστασης των εσωτερικών διαρροών των ακινήτων είτε λόγω αλόγιστης χρήσης του νερού.
Καλούμε για άλλη μια φορά τους κατοίκους να ελέγχουν τα υδρόμετρά τους το εσωτερικό τους δίκτυο, τους ηλιακούς θερμοσίφωνες, τους επίτοιχους λέβητες αερίου και τις εξωτερικές βρύσες και μόλις διαπιστώνουν οποιαδήποτε βλάβη να προχωρούν στην άμεση αποκατάστασή της. Για κάθε δε πρόβλημα ως προς την υδροδότηση να ενημερώνουν τη ΔΕΥΑΜΒ στα τηλέφωνα 24210 -55555, 40959 και 49946.
Ενδεικτικά παρουσιάζονται φωτογραφίες από τον τρόπο που αντιμετωπίσθηκε υδροδότηση ακινήτου. Επισημαίνουμε ότι πρωτίστως θα πρέπει να αποκαθίσταται άμεσα το όποιο πρόβλημα στις εσωτερικές εγκαταστάσεις και να μην μονιμοποιούνται τρόποι για υδροδότηση που δεν προβλέπονται και θα δημιουργήσουν προβλήματα στην υδροδότηση του ακινήτου αλλά και στην εν γένει λειτουργία του υδραγωγείου σε παρόμοιες με αυτές που συνέβησαν καιρικές συνθήκες.
Το νερό είναι ένα πολύτιμο αγαθό που οφείλουμε να προστατεύουμε γι’ αυτό πρέπει να αποφεύγουμε την σπατάλη του.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το