Τοπικά

Στέγη απέκτησε η ομάδα ρομποτικής στο 8ο Γυμνάσιο Βόλου

Εδώ και τρία χρόνια το 8ο Γυμνάσιο Βόλου έχει εντρυφήσει στην ενασχόληση των μαθητών με τη ρομποτική σημειώνοντας μάλιστα και πανελλήνιες επιτυχίες σε διαγωνισμούς. Πλέον στο σχολείο δημιουργήθηκε και Εργαστήριο Ρομποτικής, όπου ο καθηγητής πληροφορικής με τους μαθητές του απερίσπαστοι προχωρούν στις δημιουργίες με άρωμα από το μέλλον.

Του ΦΩΤΗ ΣΠΑΝΟΥ

Μάλιστα αυτή την περίοδο το σχολείο προετοιμάζεται για τον διαγωνισμό της Ολυμπιάδας, όπου η καλύτερη ομάδα θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην Κόστα Ρίκα. Οι προκριματικοί αγώνες θα ξεκινήσουν στη Λάρισα σε ένα μήνα περίπου.
Ο διευθυντής του σχολείου κ. Απόστολος Βακρατσάς ανέφερε πως «θέλαμε να δημιουργήσουμε μια αίθουσα που θα στεγάζεται το Εργαστήριο Ρομποτικής και τα καταφέραμε. Το εργαστήριο διαθέτει δύο μεγάλες πίστες που κινούνται και ασκούνται τα ρομποτάκια, ηλεκτρονικούς υπολογιστές για την εκπόνηση των προγραμμάτων και άλλα εργαλεία. Και, καθώς περνούν οι ημέρες, στοχεύουμε να το εμπλουτίζουμε ακόμη περισσότερο».
Ο ίδιος πρόσθεσε πως «η ομάδα ρομποτικής δραστηριοποιείται μετά το τέλος του διδακτικού ωραρίου όπου με τον καθηγητή Πληροφορικής κ. Σαμαρά κάνουν ασκήσεις, πειράματα και προετοιμάζονται για διαγωνισμούς».
Ο καθηγητής Πληροφορικής κ. Νίκος Σαμαράς ανέφερε πως «18 μαθητές συμμετέχουν στην ομάδα ρομποτικής του σχολείου. Είναι σημαντικό που οι μαθητές μυούνται στα μυστικά της ρομποτικής, καθώς ενδυναμώνουν και τις γνώσεις τους για τα μαθηματικά και γενικά τις θετικές επιστήμες, ενώ ασχολούνται με ένα αντικείμενο που αφορά το μέλλον. Πλέον υπάρχει το εργαστήριο, όπου εκτός από την προετοιμασία για τους διαγωνισμούς, γίνονται πειράματα, ασκήσεις και γενικά ενσωματώνονται οι γνώσεις των θετικών επιστημών στην ρομποτική».

«Βελτιώθηκα
στα μαθηματικά
μέσα από
τη ρομποτική»
Ενθουσιασμένοι είναι οι μαθητές με την ενασχόλησή τους με τη ρομποτική.
Ο Δημήτρης Καραγιάννης της Β’ Τάξης ανέφερε πως «μου αρέσει πολύ η ρομποτική, αφού μαθαίνουμε για τον προγραμματισμό και άλλες επιστήμες. Είναι ένα χόμπι και μάθημα μαζί».
Από την πλευρά του ο Στέργιος Κουσκουρίδας της Α’ Τάξης που έλαβε και βραβείο μαζί με άλλους μαθητές για την κατασκευή του οικονομικότερου ρομπότ μας είπε πως «η ρομποτική μας κάνει να σκεπτόμαστε περισσότερο, έχει και λίγη πίεση και αυτό μου αρέσει. Μάλιστα μέσα από την ενασχόλησή μου με την ρομποτική βελτιώθηκε και ο βαθμός μου στα μαθηματικά».
Ο Γιώργος Βογιατζιδόπουλος μαθητής της Β’ Τάξης επισήμανε πως «προετοιμαζόμαστε για κάθε διαγωνισμό με συγκεκριμένα βήματα, ξεκινώντας από τη θεωρία και καταλήγοντας στην πράξη μέσα από τα προγράμματα».
Ο μαθητής της Α’ Τάξης Ευάγγελος Κουτσουράς επισήμανε πως «το εργαστήριο είναι ένας φιλόξενος χώρος που θα αφοσιωνόμαστε πολύ, ενώ εμπλουτίζουμε τις γνώσεις μας για τη φυσική, τα μαθηματικά, τον προγραμματισμό».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το