Τοπικά

Σε πλήρη λειτουργία η ΚΕΚΠΑ-ΔΙΕΚ – Με ραντεβού και αυτοπρόσωπη παρουσία η εξυπηρέτηση των πολιτών

Με εγκύκλιο του υπουργείο Εσωτερικών που εκδόθηκε την Τρίτη 9 Ιουνίου, ξεκινάει πλέον η κανονική λειτουργία όλων των υπηρεσιών του Δημοσίου, της Αυτοδιοίκησης και του Ευρύτερου Δημόσιου Τομέα , όπως είναι η ΚΕΚΠΑ-ΔΙΕΚ του Δήμου Βόλου.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο οι δημόσιες υπηρεσίες τελούν σε πλήρη λειτουργία. Η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού. Με ευθύνη των υπευθύνων των υπηρεσιών τηρείται ελάχιστη απόσταση 1,5 μέτρου μεταξύ των υπαλλήλων και μεταξύ των υπαλλήλων και των πολιτών. Η εξυπηρέτηση των πολιτών είναι πλέον δυνατή και με αυτοπρόσωπη παρουσία τους χωρίς προγραμματισμένο ραντεβού. Στις περιπτώσεις αυτές οι οικείες Υπηρεσίες οφείλουν να λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την τήρηση των απαιτούμενων αποστάσεων μεταξύ υπαλλήλων και πολιτών αλλά και μεταξύ των πολιτών που αναμένουν να εξυπηρετηθούν. Ωστόσο, δεδομένου ότι συντρέχουν ακόμη οι λόγοι που επιβάλλουν τη λήψη μέτρων για την αποφυγή διασποράς του κορωνοϊού, θεωρείται πλέον πρόσφορη επιλογή η εξυπηρέτηση του κοινού να εξακολουθήσει να γίνεται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού, σύμφωνα και με τα οριζόμενα στις προηγούμενες σχετικές εγκυκλίους του υπουργείο Εσωτερικών, αλλά όχι αποκλειστικά.
Σε κάθε περίπτωση, εφόσον οι πολίτες προσέρχονται αυτοπροσώπως στις δημόσιες υπηρεσίες, θα πρέπει, τηρουμένων των μέτρων να εξυπηρετούνται.
Σε ό,τι αφορά στους υπαλλήλους, στους οποίους δεν χορηγείται η ειδική άδεια απουσίας που προβλέπεται για τις ομάδες αυξημένου κινδύνου, και οι οποίοι, είτε οι ίδιοι είτε λόγω ατόμων που συνοικούν μαζί τους, είναι δυνατόν να θεωρηθούν ευπαθείς ομάδες, εξακολουθεί να πρέπει να λαμβάνεται μέριμνα για την απασχόλησή τους σε υπηρεσίες back office ή σε σταθμούς εργασίας που θα καθιστούν κατά το δυνατόν ασφαλή την αυτοπρόσωπη παρουσία τους στην Υπηρεσία.

Αιτήματα εξ αποστάσεως
Επιπλέον, τα αιτήματα ή ερωτήματα, τα οποία δύνανται να ικανοποιηθούν μέσω τηλεπικοινωνιακού τρόπου εξυπηρέτησης ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, είναι καλύτερο να διατυπώνονται και να απαντώνται χωρίς αυτοπρόσωπη παρουσία των πολιτών στις δημόσιες υπηρεσίες.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το