Τοπικά

Παραμένουν κλειστά τα γραφεία στον σιδηροδρομικό σταθμό – Άγνωστο πότε θα επαναστελεχωθούν με προσωπικό 

Από την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου τα γραφεία του ΟΣΕ στον Βόλο παραμένουν κλειδωμένα, καθώς οι εργαζόμενοι με έγγραφο του ΟΣΕ μεταφέρθηκαν στη Λάρισα, προκειμένου να καλύψουν εκεί ανάγκες.

Χθες Δευτέρα, ο μέχρι πρότινος κεντρικός σταθμάρχης του Βόλου κ. Γιώργος Αποστολέρης, επανέλαβε ότι ο σταθμός είναι κλειστός από την Παρασκευή κι όπως δήλωσε «εμείς από την Παρασκευή είμαστε στη Λάρισα. Μπορούμε να φύγουμε σε σύνταξη όσοι επιθυμούμε καθώς έχουμε 40 χρόνια εμπειρίας, αλλά θέλουμε να δούμε «φως» στον ιστορικό αυτόν σταθμό και να υπάρξει προσωπικό. Δεν συγκινείται η τοπική κοινωνία από αυτό; Έχουν κλείσει πάρα πολλοί σταθμοί σε όλη την Ελλάδα. Ωστόσο ο σταθμός του Βόλου έχει σύνδεση με το λιμάνι και βρίσκεται σε στρατηγικό σημείο». Μάλιστα διερωτήθηκε «οι σταθμοί στο Μπάρι ή στη Μασσαλία ή στην Αγκόνα έχουν κλείσει;».

Ο κ. Αποστολέρης σχολιάζοντας τις δηλώσεις του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ κ. Πατέρα ο οποίος ανακοίνωσε ότι ο Σταθμός του Βόλου δεν κλείνει και ότι πρόκειται για fake news όσα είδαν το φως της δημοσιότητας, χαρακτήρισε τον ίδιον fake news και όπως σημείωσε «τίθεται θέμα ασφάλειας και θέμα προσωπικού. Το τρένο παίρνει υπόδειγμα από τη Λάρισα για Βόλο. Αν κάτι αλλάξει κατά τη διάρκεια της νύχτας και προκύψει κάτι, ποιος θα είναι υπόλογος; Αν βγει εκτός λειτουργίας το ίντερνετ ή το τηλέφωνο, τότε είμαστε στον αέρα».

Η Ελληνική Λύση
Ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης κ. Κυριάκος Βελόπουλος, κατέθεσε ερώτηση στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών σχετικά με το έργο της αναβάθμισης της σιδηροδρομικής γραμμής «Λάρισα-Βόλος», ζητώντας να ενημερωθεί μεταξύ άλλων αν η προκύπτουσα νέα σιδηροδρομική σύνδεση θα εξυπηρετεί τον οικισμό Μελισσάτικα και το πανθεσσαλικό Στάδιο του Βόλου, αν για την σιδηροδρομική γραμμή «Λάρισα – Βόλου» προβλέπεται καλώδιο ηλεκτροκίνησης τύπου «τραμ», κι αν υπάρχει δυνατότητα χάραξης διπλής σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ Λάρισας και Βόλου, με τα οφέλη που θα έχει αυτή στη διαχείριση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας, μεταξύ Σ.Σ. Βελεστίνου και Σ.Σ. Λατομείου.
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΦΥΣΣΑ

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το