Τοπικά

Η ΔΕΥΑΜΒ απαντά για τις διαμαρτυρίες καταναλωτών σχετικά με το ύψος των λογαριασμών

Αναφορικά με τις διαμαρτυρίες που διατυπώνονται από καταναλωτές της ΔΕΥΑΜΒ για το ύψος των λογαριασμών η Επιχείρηση θέλει να ξεκαθαρίσει τα εξής:

“Όπως πολύ πρόσφατα ο Δήμαρχος Βόλου, κ. Αχιλλέας Μπέος είχε υπογραμμίσει, σε συνέντευξή του, η ΔΕΥΑΜΒ παρουσίαζε σημαντικές αρρυθμίες σε όλα τα επίπεδα, λόγω της γενικότερης κακής οικονομικής κατάστασης που είχε περιέλθει λόγω των γνωστών αμαρτωλών καταστάσεων του παρελθόντος. Και πως πλέον ξεκινά η προσπάθεια οριστικής και πλήρους εξυγίανσής της.
Στο πλαίσιο αυτής της εξυγιαντικής προσπάθειας όπως ήδη έχουμε ανακοινώσει οι μετρήσεις των υδρομέτρων που έγιναν στο σύνολο των καταναλωτών του Δήμου Βόλου, πραγματοποιήθηκαν σε ποσοστό 90% με λήψη φωτογραφίας.
Το γεγονός αυτό, δηλαδή το ότι υπάρχει φωτογραφία του ρολογιού, οδηγεί σε απολύτως πραγματική μέτρηση. Επιπλέον το γεγονός ότι η φωτογραφία του ρολογιού είναι αποθηκευμένη στο αρχείο της υπηρεσίας και διαθέσιμη στον καταναλωτή δεν αφήνει αμφιβολίες για την συνολική ποσότητα του καταναλωθέντος νερού.
Ταυτόχρονα όμως η αξιόπιστη μέτρηση της συνολικής ποσότητας, έχει και ένα «μειονέκτημα». Αποτυπώνεται στον λογαριασμό η πραγματική ποσότητα νερού που καταναλώθηκε εξ αρχής, αλλά λόγω λαθών των προηγούμενων μετρήσεων ΔΕΝ είχε τιμολογηθεί, οπότε τιμολογήθηκε στον τελευταίο λογαριασμό.
Η ΔΕΥΑΜΒ κατανοεί ότι ο πολίτης δεν ευθύνεται για τις αδυναμίες και τα σφάλματα των προηγούμενων μετρήσεων. Για αυτό τον λόγο και παρά το γεγονός ότι το τιμολογημένο νερό έχει πραγματικά καταναλωθεί, προχωρεί σε εκπτωτικές διορθώσεις των λογαριασμών.

Ενημερώνουμε με την ευκαιρία αυτή, ότι και οι μετρήσεις του 3ου τριμήνου (τον Σεπτέμβριο) θα γίνουν πάλι με φωτογραφία, ώστε να υπάρξει πλήρης πιστότητα της καταναλωθείσας κατά περίπτωση ποσότητας νερού.
Ακόμη θέλουμε να υπογραμμίσουμε ότι όχι απλώς δεχόμαστε την κριτική, είτε δικαιολογημένη, είτε όχι, αλλά και την επιδιώκουμε. Αρκεί να μην είναι υποκινούμενη από κακοήθεια και, ενδεχομένως, και από ευήθεια. Όπως αυτή που άφηνε υπονοούμενα ότι ενδεχομένως από σκόπιμα λανθασμένες μετρήσεις τα χρήματα να καταλήγουν σε… πρόσωπα.
Στην πρόδηλη αυτή χυδαιότητα, που προφανώς αντανακλά τις μύχιες σκέψεις αυτού που τη διατύπωσε, θα μπορούσαμε να ανταπαντήσουμε με της ίδιας θλιβερής ποιότητας επιχείρημα. Βλέπετε το ρολόι του «καταγγέλλοντος» βρέθηκε, κατά τον έλεγχο «κολλημένο» για πολλούς μήνες. Με το σκεπτικό του λοιπόν θα μπορούσαμε εύλογα να διερωτηθούμε: Από βλάβη ή από ανθρώπινο χέρι; Όμως το κλείνουμε εδώ γιατί δεν είμαστε όλοι ίδιοι.

Εννιά χρόνια τώρα η παρούσα δημοτική αρχή και οι διοικήσεις της ΔΕΥΑΜΒ ουδέποτε υπολόγισαν το πολιτικό κόστος, άρα και την επιλογή χρόνου, μέσα στον οποίο έπρεπε να πάρουν τις αποφάσεις που αφορούν το δημόσιο καλό και φυσικά τα καλώς εννοούμενα συμφέροντα της επιχείρησης, που αποτελεί περιουσιακό στοιχείο της πόλης και των πολιτών.

Γι’ αυτό ακόμη και τώρα, προεκλογικά, προχωρούμε σε ενέργειες της πλήρους εξυγίανσης λειτουργίας της εταιρείας, ανεξαρτήτως αν οι ενέργειες μας χαρακτηρίζονται δημοφιλείς ή όχι. Σίγουρα, πάντως, δεν είναι ψηφοθηρικές και φαύλες…”

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το