Τοπικά

Ανησυχία εργαζομένων του Σιδηροδρομικού Σταθμού Βόλου – Επιστολή προς τη διοίκηση του ΟΣΕ και βουλευτές

Σε επιστολή τους προς διοίκηση του ΟΣΕ και βουλευτές, εργαζόμενοι στον Σιδηροδρομικού Σταθμού Βόλου σημειώνουν τα εξής:
«Στο καινούριο, υπό διαβούλευση, κατά δήλωση του διευθύνοντος σύμβουλου του Ο.Σ.Ε. Α.Ε. είδαμε μια σειρά αλλαγών, για τις οποίες έχουμε την πεποίθηση, ότι συντελείται κατάφορη αδικία για τις Υπηρεσίες του Βόλου, με υποβάθμιση του Δ’ Τμήματος Γραμμής και της Δ’ Επιθεώρησης Βόλου, από Τμήματα σε Γραφεία.

Η Δ’ Επιθεώρηση του Βόλου μετά από την μακροχρόνια κατάργηση της, από το 2013 έως το 2017 και με δεδομένη την υποβάθμιση της υπηρεσίας μας, παρά τα όποια προβλήματα, δημιούργησαν την ανάγκη επανασύστασης της και το 2016, με διθυράμβους, που έλαβε πανηγυρικές διαστάσεις, οι ελπίδες αναγεννήθηκαν μετά από την απόφαση αυτή, αφού βιώσαμε την πλήρη απαξίωση από τις υπηρεσίες της Λάρισας, όπου η υποστήριξη στα ομολογουμένως ιδιαίτερα προβλήματα που χρονίζουν στο τμήμα της καταργηθείσης Επιθεώρησης Βόλου, δεν έτυχαν ουδεμίας υποστήριξης.
Το νέο οργανόγραμμα, καταργεί σημαντικές αρμοδιότητες σε περιφερειακές Υπηρεσίες, τις οποίες θεωρούμε σημαντικές, αφού η πλέον των 30 ετών σιδηροδρομική εμπειρία, μας ωθεί να έχουμε βάσιμες ανησυχίες, ότι εκτός της υποβάθμισης μιας υπηρεσίας εκθέτει ποικιλοτρόπως το σιδηροδρομικό σύμπλεγμα της Μαγνησίας με απώτερη σκέψη, οι αποφάσεις να παίρνονται για τη Μαγνήσια από πρόσωπα, που είναι χωρίς γνώση και σχέση με την τοπική διοίκηση του σιδηροδρόμου.

Η δημιουργία αδιαβάθμητης υπηρεσίας στον Βόλο και η υποβάθμιση της Δ’ Επιθεώρησης Βόλου από Τμήμα σε Γραφείο και η εν δυνάμει υπαγωγή σε όμορη Επιθεώρηση, αυτόματα έρχονται σε σύγκρουση με τις τόσες εξαγγελίες για ανάπτυξη του τρένου στη Θεσσαλία, του ρόλου του Λιμανιού του Βόλου και την σύνδεση μ’ αυτό, την δημιουργία εμπορευματικού κέντρου, την ηλεκτροκίνηση στην γραμμή Βόλου- Λαρίσης και Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας και του τρένου Πηλίου, το οποίο ομολογουμένως δίνει την δική του ιδιαίτερη δυναμική, τόσο σε τοπικό και πανελλήνιο επίπεδο, αλλά και διεθνώς.
Δεν κατανοούμε γιατί αυτή η πρόταση υποβάθμισης, να έχει μοναδικό στόχο αποδυνάμωση στρατηγικού σιδηροδρομικού σημείου της Ελλάδας, μιας Επιθεώρησης με ιδιαίτερο ρόλο, στο τόσο ιστορικό σιδηροδρομικό σύμπλεγμα της Θεσσαλίας, και ενώ κανείς θα περίμενε την σιδηροδρομική σύνδεση των τεσσάρων θεσσαλικών πόλεων, με σύγχρονους συρμούς και μάλιστα ηλεκτροκινούμενους, να αποτρέπεται κάθε ελπίδα αναβάθμισης στην Κεντρική Ελλάδα. Μετά το πέρας των έργων ηλεκτροκίνησης σε όλη τη Θεσσαλία, καθίσταται αυτόματα λόγω της γεωγραφικής του θέσης ο σταθμός Βόλου, εκτός των άλλων και αφετηρία – τερματισμός των δρομολογίων που θα συνδέουν τις θεσσαλικές πόλεις μεταξύ των αλλά και με την υπόλοιπη Ελλάδα. Ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η λειτουργία επιβάλουν την ύπαρξη του Τμήματος της Επιθεώρησης Βόλου.

Εάν εφαρμοστεί το μόρφωμα, του προς διαβούλευση Οργανογράμματος, είναι δεδομένη η απαξίωση του Νομού σε οιοδήποτε σχέδιο ανάπτυξης στο σιδηρόδρομο, αφού και επισφαλής από πλευράς γραμμής είναι, αλλά και ενεργού υποστήριξης κάθε προβλήματος που παρουσιάζονται την περιοχή μας, και είναι πολλά.
Αλήθεια αυτό είναι το όνειρο μετά από την έξοδο μας απ’ τα μνημόνια και την οικονομική κατάσταση της χώρας μας;
Η καρατόμηση υπηρεσιών οι οποίες θα συμβάλουν με την εμπειρία τους σε δυναμική τροχιά ανάπτυξης, είναι ο στρατηγικός στόχος αυτού του Οργανογράμματος;
Μας προξενεί εξάλλου, αλγεινή εντύπωση το γεγονός ότι από τα υπάρχοντα Τμήματα τα μοναδικά που υποβαθμίζονται- καταργούνται είναι οι υπηρεσίες του Βόλου, οι οποίες και ατυχέστατα ήταν κατηργημένες στο παρελθόν και από την πράξη κρίθηκε απαραίτητη η επανασύστασή των.

Η πρόταση μας είναι: Όχι στην κατάργηση της Δ’ Επιθεώρησης, αλλά ενίσχυσης της, με το να προσαρτηθεί και το τμήμα της γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα, υπό αυτήν. Έτσι θα πετύχουμε την ομογενοποίηση της Θεσσαλίας με μια Υπηρεσία, που και θα αποφορτίσει τον άξονα άλλα και θα δώσει καλλίτερα αποτελέσματα στην συγκοινωνία της Κεντρικής Ελλάδας.
Εργαζόμαστε πάνω από τριάντα χρόνια και μεταφέρουμε την οργή μας, για τις εν δυνάμει προτάσσεις ανθρώπων, που μάλλον άλλους στόχους ορκίστηκαν να εξυπηρετήσουν, εκτός βέβαια από το τρένο στην υπηρεσία της κοινωνίας. Άμεσα θα πρέπει να υπαναχωρήσουν οι βέβηλες σκέψεις, οι οποίες εμφορούν υποβάθμιση και απαξίωση στη Μαγνησία.
Έκαστος εφ’ ω ετάχθη».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το