Τοπικά

Μαγνησία: 35 θετικοί μαθητές και εκπαιδευτικοί στον κορωνοϊό

Μετά από περίπου δύο μήνες το σχολικό κουδούνι κτύπησε ξανά χθες στα Νηπιαγωγεία, τα Δημοτικά και τα Γυμνάσια. Οι μαθητές επέστρεψαν στα θρανία με μάσκες, αποστάσεις και κρατώντας στα χέρια τους τη βεβαίωση του αρνητικού τεστ.
Βέβαια λόγω προβλήματος με την πλατφόρμα που «έπεσε» προχθές Κυριακή το βράδυ, κάποιοι γονείς μαθητών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση πήραν μαζί τους τα τεστ που ήταν αρνητικά και τα πήγαν στα σχολεία για να τα δείξουν στους διευθυντές, καθώς δεν μπόρεσαν να συμπληρώσουν τη σχολική κάρτα και να την εκτυπώσουν.
Χθες και στις δύο διευθύνσεις εκπαίδευσης αναφέρθηκαν περίπου 35 θετικά σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Στη διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας αναφέρθηκαν 21 θετικά τεστ για μαθητές και πέντε για καθηγητές γυμνασίων και λυκείων. Επίσης υπήρξαν και επτά μαθητές που ανέφεραν ότι είναι αρνητές των τεστ.
Ο διευθυντής Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Χαράλαμπος Σταχτέας ανέφερε πως «οι μισοί περίπου καθηγητές και πολλοί μαθητές προσκόμισαν στα σχολεία τους υπεύθυνη δήλωση ότι έκαναν το τεστ και ήταν αρνητικό, καθώς δεν μπόρεσαν να εισέλθουν στην πλατφόρμα και να εκτυπώσουν τη σχολική κάρτα με τα στοιχεία. Επίσης σε κάθε σχολείο καταγράφονται κατά μέσο όρο πέντε με έξι απουσίες μαθητών που εμείς το αποδίδουμε σε δύο λόγους, πρώτον, γιατί ενδεχομένως οι γονείς τους μετέβησαν το Σαββατοκύριακο για να προμηθευτούν τα τεστ και δεν μπόρεσαν να τα παραλάβουν και δεύτερον, γιατί δεν μπόρεσαν να δηλώσουν το τεστ που έκαναν στην πλατφόρμα και επέλεξαν να απουσιάζουν. Προφανώς, όσοι μαθητές απουσίαζαν για αυτούς τους λόγους θα μπορούν να προσέλθουν σήμερα Τρίτη στα σχολεία, με την προϋπόθεση ότι θα έχουν δήλωση ότι έκαναν τεστ και ήταν αρνητικό».

Στα Δημοτικά
Με χαμόγελα και καλή διάθεση οι μαθητές επέστρεψαν στο φυσικό τους περιβάλλον.
Ο διευθυντής διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Γιώργος Πολύζος ανέφερε πως «αναφέρθηκαν οκτώ θετικά τεστ σε μαθητές και 1 σε εκπαιδευτικό. Γενικότερα η επιστροφή των μαθητών έγινε με ομαλό τρόπο».
Ο πρόεδρος του συλλόγου εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Απόστολος Μούσιος ανέφερε πως «σε γενικές γραμμές η επιστροφή των μαθητών στα Νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά έγινε ομαλά. Βέβαια δεν έλειψαν και τα προβλήματα που ξεπεράστηκαν. Πιο συγκεκριμένα κάποιοι γονείς, επειδή δεν μπορούσαν την Κυριακή το βράδυ να εισέλθουν στην πλατφόρμα και να δηλώσουν ότι το τεστ ήταν αρνητικό, τελικά μετέβησαν χθες το πρωί στα σχολεία έχοντας μαζί τους το αρνητικό τεστ για να το δείξουν στους διευθυντές και να μπορέσουν τα παιδιά τους να παρακολουθήσουν μάθημα. Επίσης άλλοι γονείς δεν γνώριζαν ότι τα Σαββατοκύριακα δεν μπορούν να παραλάβουν από τα εφημερεύοντα φαρμακεία τα αυτοδιαγνωστικά τεστ, και γι’ αυτό χθες πρωί-πρωί τα προμηθεύτηκαν από τα φαρμακεία και μετέβηκαν έστω και λίγο καθυστερημένα στα σχολεία έχοντας τα παιδιά τους υποβληθεί στα αυτοδιαγνωστικά τεστ.
Επίσης κάποιοι εκπαιδευτικοί μέχρι και την Παρασκευή δεν μπορούσαν να προμηθευτούν τα τεστ, γιατί δεν εντοπιζόταν το ΑΜΚΑ τους. Χθες το πρωί το πρόβλημα λύθηκε και γρήγορα έκαναν τα τεστ για να μεταβούν στο σχολείο».
Ο κ. Μούσιος ανέφερε πως «συμφωνούμε με τη διενέργεια των αυτοδιαγνωστικών τεστ σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. Επίσης στη Μαγνησία ένα 40% των εκπαιδευτικών στα Νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά έχει κάνει τουλάχιστον την πρώτη δόση του εμβολίου μέσα από τα αδιάθετα εμβόλια και την ένταξη τους βάσει ηλικίας στις πλατφόρμες. Μέχρι τέλος Μαΐου εκτιμούμε ότι το ποσοστό αυτό θα έχει πάει στο 60%».

Γυμνάσια
Τα Γυμνάσια έκλεισαν στο πρώτο δεκαήμερο του Νοεμβρίου και δέχτηκαν ξανά τους μαθητές στις αίθουσες την 1η Φεβρουαρίου. Μετά έκλεισαν ξανά στις 16 Μαρτίου μέχρι και τις 23 Απριλίου.
«Έχουμε μπροστά μας πέντε εβδομάδες μαθημάτων μέχρι να κλείσουν τα Γυμνάσια» τόνισε ο διευθυντής του 2ου Γυμνασίου Βόλου κ. Απόστολος Ζαχαρός και πρόσθεσε πως «υπάρχει ικανοποίηση σε μαθητές και εκπαιδευτικούς για την επιστροφή τους στα θρανία.
Ο ίδιος συμπλήρωσε πως «κάποιοι γονείς δεν μπόρεσαν την Κυριακή το βράδυ να μπουν στην πλατφόρμα για να δηλώσουν το τεστ που είχαν κάνει στα παιδιά τους και ήταν αρνητικό. Εμείς τους δώσαμε εκτυπωμένο το έγγραφο της σχολικής κάρτας χθες το πρωί που το συμπλήρωσαν γρήγορα και έτσι τα παιδιά τους ήρθαν στο σχολείο. Γενικώς προσπαθήσαμε να είμαστε ευέλικτοι για να αντιμετωπίσουμε τις δυσκολίες που ευτυχώς ξεπεράστηκαν».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το