Τοπικά

150 λειτουργικά κενά σε Νηπιαγωγεία – Δημοτικά της Μαγνησίας

Στα 150 ανέρχονται περίπου τα λειτουργικά κενά εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση τόσο στη γενική όσο και στην ειδική αγωγή, για τη νέα σχολική χρονιά με το νέο στοιχείο να είναι ότι μετά από αρκετά χρόνια δεν υπάρχουν ανάγκες για δασκάλους.
Πριν λίγες μέρες πραγματοποιήθηκαν οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε φορείς και τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας. Συνολικά 12 εκπαιδευτικοί αποσπάστηκαν στη διεύθυνση.
Τη Δευτέρα αναμένονται οι αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ. Στη συνέχεια θα ανακοινωθούν οι λειτουργικά υπεράριθμοι οι οποίοι θα τοποθετηθούν πρώτοι στα κενά, θα ακολουθήσουν οι αποσπασμένοι στη Μαγνησία για να καλύψουν κενά και όσα μετά υπάρξουν, θα καλυφθούν από τους αναπληρωτές. Με αυτά τα δεδομένα απέχουμε ακόμη αρκετά από το να έχει η διεύθυνση πρωτοβάθμιας την τελική εικόνα των κενών για να ζητήσει και τον αντίστοιχο αριθμό αναπληρωτών, κάτι που θα συμβεί προς τα τέλη Αυγούστου.
Ωστόσο, τώρα υπάρχει μια πρώτη εικόνα λειτουργικών κενών που αγγίζει τα 150. Ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Απόστολος Μούσιος ανέφερε πως «ο αριθμός των 150 λειτουργικών κενών μπορεί να διαφοροποιηθεί από τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ που αναμένονται τη Δευτέρα. Πάντως αυτήν τη στιγμή έχουμε 150 λειτουργικά κενά με το ιδιαίτερο στοιχείο να μην έχουμε κενά δασκάλων. Και ο λόγος είναι πως τα τελευταία χρόνια είχαμε μόνιμους διορισμούς και τα κενά έχουν καλυφθεί».
Ο ίδιος πρόσθεσε πως ανάμεσα στα 150 λειτουργικά κενά, τα 120 είναι γενικής παιδείας και τα 30 ειδικής αγωγής. Στη γενική αγωγή από τα 120 κενά τα 25 είναι νηπιαγωγών, τα 25 αγγλικής φιλολογίας, τα 20 πληροφορικής, και γύρω στα 30 καλλιτεχνικών, ενώ υπάρχουν κενά και σε άλλες ειδικότητες. Αρκετά κενά στους νηπιαγωγούς προέκυψαν, γιατί έχουμε 17 νηπιαγωγεία, τα οποία εντάχθηκαν στον θεσμό του διευρυμένου ωραρίου για το ολοήμερο πρόγραμμα και χρειάζονται νηπιαγωγούς για να λειτουργήσουν. Σχετικά με τους καθηγητές αγγλικής φιλολογίας, οι ανάγκες προέκυψαν, γιατί από πέρυσι τα αγγλικά διδάσκονται και στο νηπιαγωγείο».
Όσον αφορά στα 30 κενά στην ειδική αγωγή, ο κ. Μούσιος επισήμανε πως κενά υπάρχουν σε δασκάλους νηπιαγωγούς και καθηγητές ειδικοτήτων.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το