Τοπικά

Βόλος: Ζητούν ένταξη προσφύγων στο πρωινό γυμνάσιο –  Τρεις έφηβοι έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για φοίτηση

Τη δημιουργία τμήματος Ένταξης για την εκπαίδευση των τριών προσφυγόπουλων που μπορούν να φοιτήσουν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ζήτησε με επιστολή της στη συντονίστρια Εκπαίδευσης Προσφύγων στις εγκαταστάσεις του πρώην Μόζα κ. Μαγδαληνή Βίτσου, η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας.

Μάλιστα το Τμήμα προτείνεται να λειτουργήσει στο 10ο Γυμνάσιο Βόλου.
Για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στη Μαγνησία έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για να φοιτήσουν τρεις έφηβοι. Λόγω όμως του μικρού αριθμού το υπουργείο Παιδείας δεν ενέκρινε την φοίτησή τους στο σχολείο τις απογευματινές ώρες. Προκειμένου, όμως να βοηθηθούν και να μην μείνουν ξεκρέμαστοι, η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προκρίνει τη λύση της δημιουργίας τμήματος ένταξης που θα λειτουργεί το πρωί στο 10ο Γυμνάσιο Βόλου και θα μπορούν να ενταχθούν και κανονικά στην τάξη.
Άλλωστε από την ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται να ξεκινήσει και η φοίτηση των προσφυγόπουλων στο 9ο Δημοτικό Νέας Ιωνίας, επομένως στο ίδιο πλαίσιο γιατί να μην λειτουργήσει και δομή εκπαίδευσης στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση;
Στην επιστολή της προς την κ. Βίτσου η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας μέσω του διευθυντή κ. Σωκράτη Σαβελίδη αναφέρει πως «όπως σας είναι γνωστό, οι διαδικασίες για τη λειτουργία δομής υποδοχής στο 10ο Γυμνάσιο Βόλου, για προσφυγόπαιδες ηλικίας 13-15 χρόνων, επέβησαν άκαρπες αφού ο αριθμός των προσφυγοπαίδων στις εγκαταστάσεις του Μόζα είναι πολύ μικρότερος του προβλεπόμενου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την παροχή βασικών γνώσεων σε αυτά, εντός της δομής φιλοξενίας τους, πράγμα το οποίο θεωρούμε αναποτελεσματικό.
Η θεώρησή μας αυτή μας οδήγησε στον αναστοχασμό για πιο ενεργητική και αποτελεσματική εκπαίδευση μέσα από τη διατύπωση της ακόλουθης σχετικής πρότασης:
Προτείνουμε την εγγραφή των τριών μαθητών προσφυγοπαίδων σε τακτικό σχολικό τμήμα και την παράλληλη δημιουργία τμήματος ένταξης στο 10ο Γυμνάσιο Βόλου στο οποίο θα πραγματοποιούν τα μαθήματα Νεοελληνική Γλώσσα, Μαθηματικά και Φυσική. Θεωρούμε ότι κάτι τέτοιο θα αποβεί προς όφελος αυτών των παιδιών.
Επιπλέον, με δεδομένη την υφιστάμενη σχετική γνώση της ελληνικής γλώσσας από μέρους τους και την εκμάθηση σημαντικού αριθμού μαθημάτων σε ειδικό τμήμα (τμήμα ένταξης), δεν θα επέλθει καμία αρνητική επίδραση στην εκπαίδευση των υπολοίπων μαθητών του σχολείου αλλά αντίθετα θα αναπτυχθεί παιδεία αλληλεγγύης και σεβασμού στον συνάνθρωπο.
Παρακαλούμε λοιπόν για τις δικές σας ενέργειες προκειμένου να υλοποιηθεί η εν λόγω πρόταση».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο

Μοιραστείτε το