Τοπικά

Το Εράσμους ως μοχλός προσέλκυσης τουριστών – Σχέδιο της Δευτεροβάθμιας για αξιοποίηση 50 προγραμμάτων από σχολεία

Στην αξιοποίηση των 50 προγραμμάτων Εράσμους που υλοποιούνται από Γυμνάσια και Λύκεια με στόχο την προσέλκυση ξένων τουριστών στοχεύει η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευση Μαγνησίας η οποία βρίσκεται ήδη σε επικοινωνία με την Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας για τον σχεδιασμό της πρωτοβουλίας.
Ανά δύο χρόνια που διεξάγονται αυτά τα προγράμματα, επισκέπτονται τη Μαγνησία 2.500 μαθητές και καθηγητές από σχολεία διαφόρων χωρών της Ευρώπης οι οποίοι γνωρίζουν και γοητεύονται από τα αξιοθέατα του τόπου μας, ενώ παράλληλα αποκτούν με τους Έλληνες μαθητές φιλίες που διατηρούνται μέσα από τις δυνατότητες που προσφέρει η ψηφιακή τεχνολογία.

Οι μαθητές αυτοί μαζί με τους καθηγητές μπορούν να γίνουν πολύ καλοί πρεσβευτές της ομορφιάς της Μαγνησίας για να κάνουν διακοπές. Αυτή η προοπτική μέχρι στιγμής εδράζεται στην καλή προαίρεση των μαθητών και τις όμορφες αναμνήσεις που έχουν από την επίσκεψή τους στον Βόλο.
Στόχος της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας είναι αν αποκτήσει και κάποια πιο διαφορετικά χαρακτηριστικά.
«Βρισκόμαστε σε επαφή με την αντιπεριφερειάρχη κ. Δωροθέα Κολυνδρίνη για να αξιοποιήσουμε τη δυναμική των προγραμμάτων Εράσμους για την τουριστική ανάδειξη του τόπου μας και την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών» τόνισε ο διευθυντής Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Σωκράτης Σαβελίδης και πρόσθεσε πως «στο σχέδιό μας είναι να προσφέρουμε ένα αντικείμενο τέχνης στον διευθυντή Διεύθυνσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κάθε περιοχής που εκπροσωπεί το σχολείο που θα συμβολίζει την πολιτιστική κληρονομιά του τόπου μας. Παράλληλα θα προσφέρουμε στους μαθητές και τους καθηγητές ένα εγχειρίδιο το οποίο θα περιέχει διάφορα αξιοθέατα του Βόλου και της Μαγνησίας ευρύτερα, θα αναφέρει την πλούσια πολιτιστική παράδοση και άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία για την πόλη. Το εγχειρίδιο θα είναι γραμμένο στην αγγλική γλώσσα που είναι η διεθνής γλώσσα και σε αυτή την προσπάθεια έχουμε την στήριξη της Περιφερειακής Ενότητας Μαγνησίας».

Ο κ. Σαβελίδης επισήμανε πως «στη Μαγνησία υλοποιούνται 48 προγράμματα Εράσμους από τα Γυμνάσια και τα Λύκεια και άλλα δύο προγράμματα από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με ανταλλαγές μαθητών, καθηγητών, ενώ κάποια στοχεύουν και στην ενίσχυση της πρακτικής άσκησης. με δεδομένο ότι στο κάθε πρόγραμμα συμμετέχουν τουλάχιστον άλλα τέσσερα ή πέντε σχολεία διαφόρων χωρών της Ευρώπης με κατά μέσο όρο δέκα-δεκαπέντε καθηγητές και μαθητές, υπολογίζουμε ότι ανά δύο χρόνια επισκέπτονται τη Μαγνησία για να γνωρίσουν το εκπαιδευτικό σύστημα και να δουν από κοντά τα αξιοθέατα πάνω από 2.500 ξένοι».
Οι ξένοι μαθητές και καθηγητές γοητεύονται από τη φυσική ομορφιά της Μαγνησίας και όπως επισημαίνει ο κ. Σαβελίδης, υπάρχουν μαθητές που εκδηλώνουν την επιθυμία να έρθουν ξανά στον νομό με τους γονείς τους για να κάνουν διακοπές».

Τα προγράμματα Εράσμους

1 ΕΠΑΛ Ν. Ιωνίας «Μαθηματικά ζητήματα», 4ο Γυμνάσιο Βόλου Ενεργοί πολίτες προωθούν την πολιτιστική κληρονομιά Γυμνάσιο Αγριάς Όντας Ευρωπαίος: Βρες τον δρόμο σου προς στο σχολείο του μέλλοντος, Εργασία και Ζωή στην Ευρώπη
4ο Γυμνάσιο Βόλου Δείξε μου το φίλο σου να σου πω ποιος είσαι – Οι κλασσικές καταβολές της Ευρώπης 2ο ΓΕΛ Ν. Ιωνίας Γεφυρώνοντας τους πολιτισμούς Γυμνάσιο Ευξεινούπολης Κοινά Σημεία 1ο Γυμνάσιο Βόλου Ο Πολιτισμός Εμπλουτίζεται με τη Μετανάστευση 8ο ΓΕΛ Βόλου Τέσσερις εποχές στον ουρανό 5ο Γυμνάσιο Βόλου ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 2ο ΕΠΑΛ Ν. Ιωνίας Το δικαίωμα των προσφύγων στην εκπαίδευση και λίγη ενσυναίσθηση 2ο ΓΕΛ Ν. Ιωνίας Βασικές Δεξιότητες Ζωής
2ο Γυμνάσιο Αλμυρού Μετανάστευση και ιθαγένεια στην Ευρώπη: Το σχολείο μας από έκτακτη ανάγκη σε μετανάστευση ΕΠΑΛ Αγριάς Πετώντας με τα φτερά της Μυθολογίας μέσα από τον χρόνο και τον χώρο ΓΕΛ Αγριάς Εστίαση: Αναπτύσσοντας μαθησιακές, ζωτικές και διεθνείς δεξιότητες σκέψης – ένα καινούργιος τρόπος διδασκαλίας της διδακτέας ύλης για μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ΓΕΛ Βελεστίνου Διδασκαλία της ηθικής άποψης περί τροφών στα σχολεία 2ο Γυμνάσιο Αλμυρού Θεραπεύστε αυτό το σχολείο 2ο ΓΕΛ Ν. Ιωνίας 1 ΕΠΑΛ Ν. Ιωνίας «Μαθηματικά ζητήματα» 4ο Γυμνάσιο Βόλου
Ενεργοί πολίτες προωθούν την πολιτιστική κληρονομιά Γυμνάσιο Αγριάς
Όντας Ευρωπαίος: Βρες τον δρόμο σου προς στο σχολείο του μέλλοντος, Εργασία και Ζωή στην Ευρώπη 2ο Γυμνάσιο Αλμυρού Θεραπεύστε αυτό το σχολείο 2ο ΓΕΛ Ν. Ιωνίας Γεια σας, είμαι ο νέος σας Δάσκαλος 4ο Γυμνάσιο Βόλου Εικόνες κατανόησης (Διαπολιτισμικό Άνοιγμα μέσω της Φύσης και του Αθλητισμού) 2ο ΓΕΛ Βόλου Ας σταματήσουμε την καταναλωτική μανία 1ο ΓΕΛ Βόλου Οι μετανάστες στην παγκόσμια ιστορία και ο ρόλος της γυναίκας 5ο Γυμνάσιο Βόλου Υποδείγματα καθηγητών του μέλλοντος 5ο ΓΕΛ Βόλου Τώρα ο κόσμος μας – κάνω το πρώτο βήμα για να προστατεύσω τη ζωή 4ο Γυμνάσιο Βόλου Εκτός από τις συνήθεις διαδρομές – Ένας εφηβικός ταξιδιωτικός οδηγός στην Ευρώπη «8ο Γυμνάσιο Βόλου Οι άνθρωποι κωδικοποιούν, τα ρομπότ συναντιούνται 2ο ΓΕΛ Ν. Ιωνίας Διάβασε, Φαντάσου, Δημιούργησε 2ο ΓΕΛ Ν. Ιωνίας Δεξιότητες για τη μελλοντική επαγγελματική ζωή στην Ευρώπη Γυμνάσιο Στεφανοβικείου Η επίδραση των συναισθημάτων στην ιστορία. Ένα νέο εργαλείο για τον σωστό πολίτη Γυμνάσιο Στεφανοβικείου Η Οδύσσεια επανεξετάζεται από άλλη οπτική γωνία – διδάσκοντας τις ευρωπαϊκές αξίες σε μια διηρημένη ήπειρο Μουσικό Σχολείο Ο κόσμος είναι το στρείδι μου Γυμνάσιο Λεχωνίων Ξενοφοβία- Η Μουσική Κίνηση Καταπολεμά τον Φόβο 4ο ΓΕΛ Βόλου Νέοι επιχειρηματίες-Μάθηση από την εμπειρία
Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Βόλου Ανάπτυξη επαγγελματικών προσόντων σε νέους με ειδικές ανάγκες στην ανθοκομία και τη μαγειρική ΕΠΑΛ Βελεστίνου απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων σε μια σύγχρονη ευρωπαϊκή αγορά 1ο Ε.Κ. Βόλου
Διαχείριση – Εξοικονόμηση Ενέργειας, Κτιριακοί Αυτοματισμοί 1ο Ε.Κ. Βόλου
Διεπιστημονικός σχεδιασμός για ένα έξυπνο σπίτι εξοικονομώντας και μειώνοντας τη ρύπανση ΕΠΑΛ Αγριάς Επιχειρηματικότητα των νέων στον αγροτουρισμό 2ο ΕΠΑΛ Βόλου Ευρωπαϊκά λογιστικά πρότυπα και ηλεκτρονικές οικονομικές συναλλαγές 1ο ΕΠΑΛ Ν. Ιωνίας Οργανώνοντας και επιτυγχάνοντας τη μάθηση σε χώρους εργασίας.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το