Παραπολιτικά

Σύγχρονος τρόπος εξυπηρέτησης

Δεκάδες πολίτες περίμεναν υπομονετικά στο Δασαρχείο Βόλου προχθές στις 13.00, τελευταία ημέρα υποβολής αντιρρήσεων για τους δασικούς χάρτες στη Μαγνησία. Από το πρωτόκολλο είχαν περάσει 120 άτομα, ενώ σύμφωνα με πολίτες η αναμονή ήταν μεγάλη. Χαρακτηριστική περίπτωση πολίτη που περίμενε από τις 10 π.μ. και έως στις 13.00 δεν είχε ακόμα εξυπηρετηθεί, παρά τη μεγάλη προσπάθεια των υπαλλήλων, που επέκτειναν το ωράριο εργασίας τους, για να μπορέσουν να τους εξυπηρετήσουν όλους. Για την προτεραιότητα δεν υπήρχε μηχάνημα για χαρτάκια και τηρούνταν με την αναγραφή ονοματεπωνύμου σε ένα απλό χαρτί Α4. Όπως τόνισε πολίτης χαριτολογώντας, το Δημόσιο έχει σύγχρονους τρόπους εξυπηρέτησης του πολίτη…

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το