Τοπικά

Στα απολύτως βασικά αγαθά στράφηκαν λόγω κρίσης οι Βολιώτες “Θ”

σούπερ μάρκετ
(φωτό αρχείου)

Τα απολύτως απαραίτητα και βασικά, συνήθως τα πιο φθηνά προϊόντα, αγοράζουν οι Βολιώτες λόγω της κρίσης, σύμφωνα με την Ένωση Καταναλωτών Βόλου που χθες πραγματοποίησε την εκλογοαπολογιστική της συνέλευση, ενώ αναδείχθηκε και το νέο διοικητικό συμβούλιο.
Μετά τις εκλογές που ακολούθησαν την γενική συνέλευση, το νέο διοικητικό συμβούλιο που εξελέγη, αποτελείται από τους εξής: κ.κ. Κουτσελίνη, Λυχναρόπουλο, Μανόπουλο, Παλάσκα και Πλαστάρα. Εντός ημερών το διοικητικό συμβούλιο θα συγκροτηθεί σε σώμα.

Σ5 Φ2
Ο κ. Κουτσελίνης τόνισε πως στη συνέλευση συζητήθηκαν διάφορα θέματα που απασχολούν τους καταναλωτές, αλλά αυτό που κυριάρχησε ήταν το θέμα των υπερχρεωμένων νοικοκυριών και πώς θα μπορέσουν να το αντιμετωπίσουν. Για το επόμενο διάστημα υπάρχουν ακόμη ανοικτά πολλά ζητήματα που πρέπει να επιλυθούν και η Ένωση Καταναλωτών θα βρίσκεται στο πλευρό των πολιτών για να συνδράμει. Άλλωστε μπορεί να δώσει και νομική υποστήριξη. Συγχρόνως θα ενεργεί για την ανάδειξη ζητημάτων, όπως έκανε και στο παρελθόν, για παράδειγμα στην περίπτωση του πετρελαίου θέρμανσης και της ανάγκης για μείωσή του.

Σ5 Φ1 (1)
Ο κ. Κουτσελίνης αναφέρθηκε και στο ζήτημα της μείωσης της κατανάλωσης που εμφανίζουν οι Βολιώτες σε διάφορα αγαθά. Όπως ανέφερε, πλέον οι Βολιώτες εδώ και μερικά χρόνια έχουν στραφεί στα απολύτως βασικά και απαραίτητα αγαθά. Μάλιστα έχουν στραφεί και στα πιο φθηνά προϊόντα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι απαραίτητα και ποιοτικά. Οι καταναλωτές προσπαθούν να εξασφαλίσουν το θέμα της διατροφής, έχοντας μάλιστα κάνει και εκεί περικοπές, όπως στα γλυκά. Παράλληλα περιορίζουν την αγορά άλλων υπηρεσιών, όπως δυσκολεύονται να εγγράψουν τα παιδιά τους στα φροντιστήρια, ή μειώνουν τις ώρες παρακολούθησης. Επίσης οι γυναίκες δεν πηγαίνουν τόσο συχνά στο κομμωτήριο ή σε άλλε ενέργειες για τον καλλωπισμό τους. Ένα ακόμη στοιχείο είναι ότι οι συμπολίτες περιορίζουν και την πρόληψη της υγείας αφού δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα. Για παράδειγμα πολλοί δεν πηγαίνουν στον οδοντίατρο. Όλη αυτή η κατάσταση επισημαίνεται και στην ένωση καταναλωτών μέσα από τις αναφορές που κάνουν οι πολίτες και εκφράζουν τον προβληματισμό τους.
Στο μεταξύ από την Ένωση Καταναλωτών Βόλου τονίζεται πως οι δανειολήπτες που δυσκολεύονται ή αδυνατούν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους προς τις Τράπεζες μπορούν να επισκέπτονται τα γραφεία μας Δημ. Γεωργιάδου 177α κάθε Δευτέρα και Πέμπτη 8.30 – 12.30 τηλ. 2421045615, προκειμένου να λάβουν δωρεάν συμβουλευτική ενημέρωση και καθοδήγηση ανάλογα με την περίπτωση, για τις αλλαγές στο νομικό πλαίσιο και τις διεξόδους που έχουν ανάλογα με τις οφειλές, τα εισοδήματα και την ακίνητη περιουσία τους.
Η Ένωση Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας είναι ανεξάρτητη εθελοντική οργάνωση και τα έσοδα της προέρχονται αποκλειστικά από τις συνδρομές των μελών της.
Στόχος της είναι να συμβάλει στη προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών, σε μια νέα καταναλωτική συνείδηση και συμπεριφορά (πράσινη κατανάλωση), στη βελτίωση της ποιότητα ζωής και στη προστασία του περιβάλλοντος.
Τη διετία έγιναν 352 νέες εγγραφές μελών. Ο συνολικός αριθμός των μελών της Ένωσης είναι 1.872 μέλη.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το