Τοπικά

Σε φάκελους παρέλαβαν τους βαθμούς οι μαθητές της Μαγνησίας

 

Μέσα σε φάκελο που τον ανοίγουν στο σπίτι τους οι μαθητές, δόθηκαν φέτος οι βαθμολογίες στα Δημοτικά, καθώς λόγω των υγειονομικών μέτρων δεν ήταν δυνατή η μαζική επίσκεψη των γονέων, όπως συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια, προ πανδημίας.
Η επίδοση των βαθμολογιών ολοκληρώθηκε χθες σχεδόν σε όλα τα Δημοτικά του νομού. Οι μαθητές έλαβαν από τον δάσκαλό τους τον φάκελο και τον παρέδωσαν στους γονείς τους στο σπίτι.
«Λόγω της πανδημίας δεν μπορούν να έρχονται όλοι οι γονείς σε μια μέρα στο σχολείο, όπως συνέβαινε παλιότερα. Αν κάποιος γονιός ήθελε να δει από κοντά τον δάσκαλο, μπορούσε να κλείσει ραντεβού και να δηλώσει στην πλατφόρμα edupass ότι θα επισκεφθεί το σχολείο» ανέφερε ο διευθυντής του 12ου Δημοτικού Βόλου κ. Γιώργος Πούλιος.
«Αρκετοί γονείς επέλεξαν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με τους δασκάλους τους για να μάθουν καλύτερα για τις επιδόσεις των παιδιών τους. Άλλοι επικοινώνησαν μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας και της πλατφόρμας του webex η οποία υφίσταται κανονικά και μπορεί να αξιοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό» τόνισε από την πλευρά του ο διευθυντής του 5ου Δημοτικού Νέας Ιωνίας κ. Γιώργος Νάνος.
Πολλά σχολεία έχουν αυτές τις μέρες εκκλησιασμό. Ωστόσο και εδώ τα μέτρα θα είναι συγκεκριμένα. Σε κάποιες περιπτώσεις πάνε εκπρόσωποι των τάξεων στην εκκλησία ή τμήματα ξεχωριστά στον ναό για να εκκλησιαστούν.
Σήμερα τελευταία μέρα των μαθημάτων καθώς ακολουθούν οι διακοπές των Χριστουγέννων, σε κάθε τμήμα θα γίνει η γιορτή, ενώ κορυφώνονται και οι δράσεις με τα μπαζάρ και τη συγκέντρωση τροφίμων και άλλων ειδών για άπορες οικογένειες και ιδρύματα.

Διαγώνισμα και στο δεύτερο τετράμηνο

Με εγκύκλιο που εστάλη στα Γυμνάσια το υπουργείο Παιδείας αναφέρει ότι οι καθηγητές θα πρέπει να βάζουν και στο δεύτερο τετράμηνο διαγώνισμα για την αξιολόγηση των μαθητών τους. Μέχρι πέρυσι ίσχυε η υποχρέωση για διαγώνισμα στο πρώτο τετράμηνο, ενώ τώρα αναφέρεται και το δεύτερο τετράμηνο.
Ειδικότερα για το Γυμνάσιο στην αξιολόγηση του μαθητή συνεκτιμώνται τα παρακάτω κριτήρια:
Πρώτον: Η συνολική συμμετοχή του μαθητή στη μαθησιακή διδασκαλία (τα ερωτήματα που θέτει, οι απαντήσεις που δίνει, η συμβολή του στη μελέτη ενός θέματος μέσα στην τάξη, η συνεργασία του με συμμαθητές, η επιμέλεια στην εκτέλεση των εργασιών που του ανατίθενται), από την οποία ο εκπαιδευτικός σχηματίζει εικόνα για τις γνώσεις, την κατανόηση εννοιών και φαινομένων, τις δεξιότητες επίλυσης προβλήματος, τις επικοινωνιακές δεξιότητες, την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα κ.λπ.,
Δεύτερον: Οι εργασίες που εκτελεί ο μαθητής στο πλαίσιο της καθημερινής μαθησιακής διαδικασίας στο σχολείο ή στο σπίτι, ατομικά ή ομαδικά,
Τρίτον: Οι συνθετικές δημιουργικές εργασίες, ατομικές ή ομαδικές, και οι διαθεματικές εργασίες, ατομικές ή ομαδικές,
Τέταρτον: Οι τετραμηνιαίες δοκιμασίες αξιολόγησης (ωριαίες γραπτές δοκιμασίες ή ανάθεση και υποβολή/παρουσίαση ατομικής ή ομαδικής συνθετικής ή διαθεματικής δημιουργικής εργασίας ή αξιοποίηση των χαρακτηριστικών και των σταδίων εφαρμογής του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης),και ,
Πέμπτον: Οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες (τεστ).

Άρχισαν τα σχολικά γεύματα

Χθες έφτασαν στα 35 δημοτικά και τα σχολικά γεύματα. Έστω και την προπαραμονή των Χριστουγέννων οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να φάνε στο σχολείο. Συνολικά εξυπηρετούνται 2.690 μαθητές από τον Βόλο, τη Νέα Ιωνία και χωριά.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το