Τοπικά

Πρωινή λειτουργία ξανά στις υπηρεσίες του Δήμου Βόλου

 

Επανέρχεται η πρωινή λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου Βόλου εντός των καθορισμένων ωραρίων απασχόλησης του προσωπικού και με δια ζώσης παρουσία αυτού, υπό την αυστηρή προϋπόθεση της τήρησης της απόστασης του 1,5 μέτρου μεταξύ των θέσεων εργασίας, σύμφωνα με απόφαση που υπέγραψε ο δήμαρχος κ. Αχ. Μπέος. Η απόφαση θα έχει ισχύ μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου, με την επιφύλαξη της τυχόν τροποποίησης, από την Κεντρική Κυβέρνηση.
Επίσης, προβλέπονται τα εξής:
-Στις περιπτώσεις των υπηρεσιών που δεν πληρείται η προϋπόθεση της ως άνω απόστασης, μπορεί να συνεχιστεί η προσέλευση του προσωπικού που ασκεί διοικητικά καθήκοντα και απασχολείται σε εσωτερικούς χώρους, σε βάρδιες, ή, κατ΄ εξαίρεση η παροχή εξ αποστάσεως εργασίας σε ποσοστά που δεν δύναται να ξεπερνά το 20%, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην αριθ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 10343/18-2-2022 ΚΥΑ (Β’ 766) «Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο της περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID 19 στο σύνολο της Επικράτειας για το διάστημα από Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2022 έως και τη Δευτέρα, 28 Φεβρουαρίου 2022 και ώρα 06:00», μετά από αιτιολογημένη εισήγηση του προϊσταμένου της οικείας υπηρεσίας, εντός των πλαισίων που κάθε φορά καθορίζονται ως ανώτατο όριο και εφόσον η φύση των καθηκόντων των υπαλλήλων και η τεχνολογική υποδομή των υπηρεσιών το επιτρέπουν, με προτεραιότητα στους υπαλλήλους που ανήκουν στις ομάδες υψηλού κινδύνου, βάσει των κείμενων διατάξεων.
Για τη συνδρομή των προϋποθέσεων αυτών, απαιτείται βεβαίωση του οικείου προϊσταμένου της κάθε Διεύθυνσης που κατατίθεται στο Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου για τον έλεγχο των σχετικών παρουσιολογίων προσωπικού, με παράλληλη ενημέρωση της Γενικής Διεύθυνσης του Δήμου, ενώ, δεν θα είναι επιτρεπτή η καταχώρηση «τηλεργασία» σε παρουσιολόγιο υπηρεσίας, χωρίς να υπάρχει η βεβαίωση προϊσταμένου αντίστοιχης αρμόδιας Διεύθυνσης, με την αντίστοιχη έγκριση.
Οι υπάλληλοι που ασκούν διοικητικά καθήκοντα στις υπηρεσίες του Δήμου που αφορούν στην εξυπηρέτηση κοινού και την καθημερινότητα των πολιτών (Διοικητικών Υπηρεσιών, Προσόδων, Ταμείου, Κοινωνικής Προστασίας, Καθαριότητας, Πρασίνου, Κοιμητηρίων, Δημοτικής Αστυνομίας, γραμματείες λοιπών υπηρεσιών κ.λπ.), θα παρέχουν τις υπηρεσίες τους αποκλειστικά και μόνο δια ζώσης.
-Ως προς το ωράριο λειτουργίας των ΚΕΠ καθώς και την εφαρμογή τυχόν ειδικότερων όρων και περιορισμών που αφορούν στην εν γένει λειτουργία τους, ισχύουν τα οριζόμενα κάθε φορά από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και τηρούνται αναλόγως με ευθύνη και μέριμνα της οικείας Διεύθυνσης ΚΕΠ.
-Η εξυπηρέτηση του κοινού θα πραγματοποιείται κατά προτίμηση (και όχι αποκλειστικά) με προκαθορισμένο ραντεβού, τηρουμένων πάντα των μέτρων προστασίας και των κανόνων που ισχύουν , για τον αριθμό των εξυπηρετούμενων πολιτών και την υποχρεωτική χρήση μάσκας, τόσο στους εσωτερικούς χώρους, όσο και στους εξωτερικούς χώρους αναμονής.
-Ως προς τα λοιπά ζητήματα που αφορούν στη λειτουργία των υπηρεσιών, τις υποχρεώσεις και τις διευκολύνσεις εργαζομένων, ισχύουν τα οριζόμενα κάθε φορά στη σχετική νομοθεσία, τις ΚΥΑ και τις εγκυκλίους του ΥΠ.ΕΣ που αφορούν στη λήψη μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το