Τοπικά

Περιφέρεια Θεσσαλίας: Οι δημόσιοι διαγωνισμοί σε αριθμούς για το πρώτο τρίμηνο του 2020

Το πρώτο τρίμηνο του 2020, μόνο από την επίσημη πηγή του δημοσίου, δημοσιεύθηκαν περισσότερες από 1.100 προκηρύξεις για την περιφέρεια της Θεσσαλίας. Λαμβάνοντας υπόψη όλους τους οικονομικούς φορείς πέραν των ατομικών επιχειρήσεων, περισσότερες από 1.600 συμβάσεις υπογράφηκαν μεταξύ των αναδόχων δημοσίων διαγωνισμών και των αρμόδιων φορέων.

Το 63% των συμβάσεων αφορούσε την προμήθεια υλικών, το 30% την παροχή υπηρεσιών και το 7% τα δημόσια έργα. Οι δημοφιλέστερες κατηγορίες προμηθειών / υπηρεσιών σχετικά με τον αριθμό των συμβάσεων που υπογράφηκαν αφορούσαν φαρμακευτικά προϊόντα, ιατρικές συσκευές και εργασίες για κατασκευαστικά έργα. Η διαδικασία της απευθείας ανάθεσης επιλέχθηκε στο 51% των συμβάσεων, ο συνοπτικός διαγωνισμός στο 26%, η ανοιχτή διαδικασία στο 17% και στο υπόλοιπο 6% επιλέχθηκε διαφορετική διαδικασία.

Περισσότεροι από 100 δημόσιοι φορείς δημοσίευσαν δημόσιους διαγωνισμούς με το συνολικό ποσό να ξεπερνά τα 95.000.000 €.  Οι δημόσιοι φορείς που διέθεσαν τα μεγαλύτερα ποσά ήταν η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης – Αποχέτευσης Μείζονος Βόλου, η Περιφέρεια της Θεσσαλίας και ο Δήμος Βόλου. Στα νοσοκομεία της περιφέρειας δημοσιεύθηκαν περισσότερες από 730 συμβάσεις το οποίο αντιστοιχεί στο 42% του συνόλου των δημοσίων διαγωνισμών και στους δήμους περισσότερες από 300 με ποσοστό 17%.

Το 45% των δημοσίων διαγωνισμών αφορούσε ποσά έως 5.000 €, το 18% από 5.000 έως 10.000 €, το 17% από 10.000 έως 20.000 € και το υπόλοιπο 5% μεγαλύτερα ποσά. Περισσότερες από 860 εταιρίες μοιράστηκαν το συνολικό προϋπολογισμό που διέθεσε στο πρώτο τρίμηνο του 2020 η περιφέρεια της Θεσσαλίας ανεξαρτήτως κλάδου.

Οι επιχειρήσεις λαμβάνοντας καθημερινή ενημέρωση για όλες τις νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες μέσω των δημοσίων διαγωνισμών καθώς επίσης και την συγκεντρωτική ενημέρωση για τις δημόσιες συμβάσεις που υπογράφονται μεταξύ των αναθετουσών αρχών και των νικητών δημοσίων διαγωνισμών, μπορούν να εξοικονομήσουν σημαντικό χρόνο και να προετοιμάσουν καλύτερα και πιο στοχευμένα τις προσφορές τους.

Πηγή: Promitheies.gr

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το