Τοπικά

Παράταση από τον Δήμο Βόλου για την παρέμβαση στην Μαιάνδρου και το πάρκιν της Φιλελλήνων

Η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Βόλου αναμένεται να εγκρίνει αύριο την πρώτη παράταση προθεσμίας της περαίωσης του έργου «παρέμβαση στην οδό Μαιάνδρου με δημιουργία θέσεων πάρκιν και διαπλάτυνση πεζοδρομίου». Το έργο έχει ενταχθεί στο Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Θεσσαλίας 2014-2020. Η συμβατική προθεσμία περαίωσή του ανερχόταν σε πέντε μήνες έως τις 27 Οκτωβρίου. Με έγγραφό της από τις 31 Αυγούστου η ανάδοχος εταιρεία ζήτησε παράταση του έργου. Κατά την εξέλιξη του έργου διαπιστώθηκε ότι επί της οδού Μαιάνδρου η κατασκευή του νέου κρασπέδου του πεζοδρομίου συμπίπτει με το δίκτυο οπτικής ίνας, καθιστώντας δυσχερείς τις εργασίες. Η υπηρεσία, σε συνεργασία με τον ανάδοχο, προσπάθησε να βρει τον βέλτιστο τρόπο κατασκευής του έργου. Ζητήθηκε από τον ΟΤΕ η κοστολόγηση για τη μεταφορά του δικτύου η οποία τελικά μετά την απάντηση που έλαβε η υπηρεσία του Δήμου κρίθηκε ασύμφορη. Η πρόταση της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών είναι να αυξηθεί το πλάτος του νέου πεζοδρομίου της Μαιάνδρου, επιπλέον 0,50μ. εις βάρος του πλάτους του οδοστρώματος. Έτσι θα απομακρυνθούν οι εκσκαφές τάφρων από το δίκτυο της οπτικής ίνας. Η οπτική ίνα αποτυπώθηκε στο νέο σχέδιο και φαίνονται οι αναγκαίες τροποποιήσεις σχεδιασμού. Σύμφωνα με τα παραπάνω προτείνονται τα ακόλουθα: Πλάτος οδοστρώματος 10,00μ. (από 10,50μ.) με 1,5μ. πλάτος ποδηλατοδρόμου, διπλή λωρίδα κίνησης 6,50μ., και στάση 2,00μ.
Η υπηρεσία ζητεί από την Οικονομική Επιτροπή να εγκρίνει την παράταση του έργου κατά έξι μήνες, δηλαδή έως 27 Απριλίου του 2021. Το σχετικό αίτημα της υπηρεσίας έχει υποβληθεί για γνωμοδότηση στην Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Παράταση και για το πάρκιν της Φιλελλήνων

Παράταση θα δοθεί όμως και για το πολυώροφο κτίριο στάθμευσης αυτοκινήτων στη διασταύρωση των οδών Δημητριάδος-Φιλελλήνων, καθώς η ανάδοχος εταιρεία ζήτησε την παράταση της προθεσμίας κατασκευής μέχρι τις 18 Δεκεμβρίου 2020, καθώς μετά την έγκριση του 4ου Α.Π.Ε. δεν ήταν δυνατόν να εκτελεστούν εργασίας καίριας σημασίας για το έργο, όπως η ολοκλήρωση του μεταλλικού φορέα ανωδομής, η σκυροδέτηση τοιχίων στον 7ο όροφο, η μεταλλική κατασκευή κάλυψης των όψεων του κτιρίου, η μεταλλική κλίμακα κλιμακοστασίου στη Φιλελλήνων και η κατασκευή υαλοπετασμάτων στις όψεις του κτιρίου.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το