Τοπικά

«Πάγωμα» έκδοσης αεροπορικών εισιτηρίων -Για ταξιδιωτικά πρακτορεία του Βόλου από μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού  

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Αποκλεισμένα» είναι πλέον τα ταξιδιωτικά πρακτορεία του Βόλου από τις μεγάλες αεροπορικές εταιρείες του εξωτερικού, αφού δεν δέχονται κρατήσεις εισιτηρίων από Ελλάδα. Όποιος δεν διαθέτει πιστωτική κάρτα για να κλείσει εισιτήρια μόνος του δεν ταξιδεύει.

«Η κατάσταση είναι δραματική» υποστηρίζει η κ. Θέκλα Καμμένου και τονίζει πως πολλοί άνθρωποι που ζουν στο Βόλο από τον κύκλο του τουρισμού δεν εργάζονται.

«Αεροπορικά εισιτήρια δεν μπορούμε να βγάλουμε γιατί θεωρούν όλοι τη χώρα αναξιόπιστη. Τις περιμέναμε τις αντιδράσεις, τις γνωρίζαμε, εμείς ξέραμε τις επιπτώσεις που θα είχε όλο αυτό το δραματικό σκηνικό», τόνισε.

Πολλές εκδρομές που είχαν κλειστεί ακυρώνονται και οι μόνες που έμειναν είναι αυτές προς το τέλος του μήνα, οι οποίες δεν έχουν ακόμα ακυρωθεί, γιατί ο κόσμος αναμένει τις εξελίξεις.

Όποιος θέλει να εκδώσει εισιτήρια μπορεί να το κάνει μόνος του με πιστωτική και να παραλάβει πλέον τα εισιτήρια από τα γκισέ των εταιρειών.

«Είναι ένα ακόμη πλήγμα, αλλά δεσμεύτηκε η AGEAN τουλάχιστον πως δεν θα προχωρήσει σε μια τέτοια κίνηση, αν και το έπραξαν πολλές συνεργαζόμενες με αυτή εταιρείες. Εμείς δεν εκδίδουμε εισιτήρια, τέλος. Φτάσαμε σε σημείο να μας θεωρούν αναξιόπιστους οι αφρικανικές εταιρείες», είπε.

Μόνο μεγάλα πρακτορεία που έχουν συνάψει συνεργασίες με εταιρείες του εξωτερικού έχουν τη δυνατότητα αυτήν τη στιγμή να κάνουν κρατήσεις εισιτηρίων, και μόνον από το εξωτερικό, όπως και κάποια διαδικτυακά γραφεία, ενώ οι κρατήσεις για ιδιώτες με πιστωτική κάρτα ή μετρητά πραγματοποιείται κανονικά απευθείας από τις ίδιες τις αεροπορικές εταιρείες.

Οι υπόλοιποι αντιμετωπίζουν το «πάγωμα» από τις αεροπορικές εταιρείες, όπως η Turkish Airline, η οποία σε ενημέρωση που είχε  χθες προς τους συνεργάτες της επισημαίνει ότι λόγω των οικονομικών εξελίξεων στην Ελλάδα είναι αναγκασμένη να αφαιρέσει τη δυνατότητα έκδοσης εισιτηρίων από όλα τα ελληνικά πρακτορεία.

Ανάλογη είναι και η ανακοίνωσή της Emirates. Οι εταιρείες που έκοψαν κάθε επαφή είναι:Lufthansa, η Virgin, η Qatar, η Quantas, η Air Baltic, η Pegasus, η China Airlines, η China Eastern, η China Southern, η Philippinesν η Cathay και οι: Sri Lankan Airways, Aigle Azur Airlines, Angola Airlines, Royal Air Maroc, Onur Air, Garuda, Air Namimbia, Atlasjet, Aircompany, Ural Airlines, Air Astana, Vietnam Airlines, Transaero Airlines, Utair Aviation, Uzbekistan Airway, Air Caraibes, Siberia, Air New Zealand, Air Transat, Air Caledonie, Austrian, Swiss.

Σημειώνεται επίσης ότι ήδη η ΙΑΤΑ αποφάσισε ότι οι εκκαθαρίσεις στο σύστημα για τις ελληνικές κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων γίνονται πλέον σε εβδομαδιαία βάση, αντί του παραδοσιακού 15νθήμερου.

 

Στα ξενοδοχεία

Τα ξενοδοχεία δεν φιλοξενούν κανένα Έλληνα και ένα ακόμη μεγάλο πρόβλημα είναι οι προμήθειες των ξενοδοχείων τόσο σε επίπεδο επισιτισμού (τρόφιμα, ποτά) όσο και σε λοιπά λειτουργικά είδη (είδη καθαρισμού και λοιπά αναλώσιμα), δεδομένου ότι τα περισσότερα είναι εισαγόμενα και ήδη παρατηρούνται ελλείψεις, επειδή οι προμηθευτές δεν μπορούν να εκτελέσουν εμβάσματα για να κάνουν εισαγωγές.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το