Τοπικά

Νέοι διευθυντές στα Πρότυπα και Πειραματικά – Ποιοι τοποθετούνται στα σχολεία της Μαγνησίας

Τοποθετήθηκαν οι εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις αντίστοιχες κενές θέσεις διευθυντών/ντριών των πρότυπων σχολείων και των πειραματικών σχολείων της ΠΔΕ Θεσσαλίας. Στη Μαγνησία τοποθετούνται: Ο Δημήτριος Σπανόπουλος ΠΕ11 – Φυσικής Αγωγής στο 2ο Πρότυπο Γενικό Λύκειο Βόλου, η Σοφία Κανταράκη ΠΕ02 – φιλόλογοι στο 2ο Πρότυπο Γυμνάσιο Βόλου, ο Σάββας Τσολάκης ΠΕ86 – Πληροφορικής στο 1ο Πειραματικό Γενικό Λύκειο Νέας Ιωνίας και η Ευαγγελία Βούλγαρη ΠΕ86 – Πληροφορικής στο 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας. Η θητεία των διευθυντών/ντριών πρότυπων και πειραματικών σχολείων είναι τετραετής και λήγει στις 31/7/2027. Οι τοποθετούμενοι διευθυντές/ντριες υποχρεούνται να αναλάβουν υπηρεσία εντός του πρώτου δεκαήμερου του Ιουλίου μετά τη λήξη του τρέχοντος διδακτικού έτους.

Σύντομο βιογραφικό του Δ. Σπανόπουλου: Πτυχιούχος του τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με πολυετή διδακτική εμπειρία και θητεία σε θέσεις ευθύνης, σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Μεταπτυχιακές σπουδές στη «Διοίκηση και Οργάνωση Εκπαιδευτικών Μονάδων» του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδας. Μεταπτυχιακές σπουδές στις «Ψηφιακές και Ήπιες Δεξιότητες στις Επιστήμες της Αγωγής» του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδας. Συγγραφικό έργο με δημοσιευμένα άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά με ISSN και σύστημα κριτών και συμμετοχή ως εισηγητής με προφορικές ανακοινώσεις σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά συνέδρια με έκδοση ISBN ή ISSN. Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας. Επιμορφωτής του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής στα νέα αναλυτικά προγράμματα σπουδών. Συμμετοχή ως κριτής σε επιστημονικά περιοδικά, συμμετοχή σε καινοτόμες δράσεις και πλήθος ωρών επιμόρφωσης σε θέματα που αφορούν στη διοίκηση της εκπαίδευσης, τη φυσική αγωγή και τον αθλητισμό, τη διαπολιτισμική εκπαίδευση, την ειδική αγωγή, την εκπαίδευση ενηλίκων, το mentoring, την αξιολόγηση και τη σχολική ψυχολογία.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το