Τοπικά

Μετ’ εμποδίων η διεξαγωγή της τηλεκπαίδευσης – Αναφορές ότι και εξωσχολικοί μπαίνουν στις ψηφιακές τάξεις

Μετ’ εμποδίων, αν και σε μικρότερο βαθμό σε σχέση με προχθές, ήταν και χθες η διεξαγωγή της τηλεκπαίδευσης στα Γυμνάσια και τα Λύκεια της Μαγνησίας. Στα αξιοπερίεργα το γεγονός πως στις ψηφιακές τάξεις παρεισέφρησαν και εξωσχολικά άτομα.
Με μπόλικη υπομονή φαίνεται πως θα πρέπει να οπλιστούν μαθητές και εκπαιδευτικοί, μέχρι να τεθεί σε μια ομαλή ροή η διεξαγωγή των εξ αποστάσεως μαθημάτων, καθώς ακόμη και χθες δεν έλειψαν τα προβλήματα.

Σύμφωνα με όσα τόνισε ο διευθυντής Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Χαράλαμπος Σταχτέας «η χθεσινή δεύτερη μέρα τηλεκπαίδευσης πραγματοποιήθηκε πιο ομαλά σε σχέση με προχθές, χωρίς όμως να λείπουν και πάλι ορισμένα προβλήματα που βέβαια ήταν λιγότερα. Ειδικότερα προβλήματα συνδεσιμότητας με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο είχαν αρκετοί καθηγητές μετά τη δεύτερη διδακτική ώρα, αλλά από πληροφορίες που είχαμε, το πρόβλημα αποκαταστάθηκε άμεσα και έτσι τις υπόλοιπες ώρες τα μαθήματα διεξήχθησαν κανονικά. Από την άλλη είχαμε και αναφορές από ελάχιστους καθηγητές σύμφωνα με τις οποίες οι ίδιοι δεν μπόρεσαν να συνδεθούν ούτε μια ώρα με το δίκτυο και να κάνουν μάθημα στους μαθητές».

Ο κ. Σταχτέας ρωτήθηκε και για το ζήτημα εξωσχολικών που μπορεί να μπουν στις ψηφιακές τάξεις, όπως αναφέρθηκε από σχολείο. «Αυτό είναι κάτι που συμβαίνει. Και είναι εύκολο κάποιος μη μαθητής, εξωσχολικός, να εισέλθει στην ψηφιακή τάξη» τόνισε.

Ο διευθυντής του 4ου ΓΕΛ Βόλου κ. Νίκος Ιωαννίδης τόνισε πως «χθες στο σχολείο κάποιοι καθηγητές μπήκαν από πολύ νωρίς, ακόμη και μισή ώρα πριν την έναρξη των μαθημάτων, για να συνδεθούν και να είναι έτοιμοι για τη διδασκαλία. Κάποιοι άλλοι που προσπάθησαν πολύ αργότερα, δεν κατάφεραν να συνδεθούν και τα μαθήματα δεν έγιναν. Γενικότερα το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο δέχεται αυτές τις μέρες πολύ μεγαλύτερο όγκο δεδομένων και χρηστών από αυτά στα οποία μπορεί να ανταποκριθεί. Στην πρώτη καραντίνα τα μαθήματα γίνονταν μέχρι και τις 4 το μεσημέρι. Καλό θα είναι να επαναληφθεί και να δοθεί η δυνατότητα στα σχολεία να κάνουν διδασκαλία μέχρι τις 4 το μεσημέρι, τροποποιώντας αντίστοιχα και το πρόγραμμά τους, ώστε να μην συμπίπτουν όλα τα σχολεία στις ίδιες ώρες και το σύστημα υπερφορτώνεται».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το