Ο Σύνδεσμος Θεσσαλικών Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών πραγματοποίησε εργαστηριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα την Τρίτη 16 Απριλίου με θέμα «Εξυπηρέτηση πελατών: Το κλειδί της επιτυχίας».
Στόχος του σεμιναρίου ήταν η κατανόηση των βασικών αρχών και της σημασίας της ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών, καθώς και η απόκτηση πρακτικών ικανοτήτων στην εξυπηρέτηση και στη διαχείριση των πελατών.
Με την ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευομένων σε διαδραστικά παιχνίδια επικοινωνίας αλλά και μέσω εφαρμογών – apps που χρησιμοποιήθηκαν για την καλύτερη εμπέδωση του περιεχομένου επικράτησε ευχάριστο και ομαδικό κλίμα πετυχαίνοντας τον αρχικό στόχο του προγράμματος.
Το σεμινάριο παρακολούθησαν στελέχη εξυπηρέτησης πελατών από θεσσαλικές επιχειρήσεις.
Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο κος Γιάννης Τζαβλόπουλος, ο οποίος έχει διατελέσει διευθυντής μάρκετινγκ και πωλήσεων σε πολυεθνικές εταιρίες.
Στο πλαίσιο του εορτασμού της σημερινής Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη με…
Το Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Βόλου ζητεί τη συμμετοχή όλων στην εκδήλωση στον Άγιο Νικόλαο αύριο Δευτέρα 4…
του Βασίλη Καλλία, παιδαγωγού κυκλοφορίας, εκπαιδευτή οδηγών Αγαπητό σύστημα για να πεινάσω, να κρυώσω και…
Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ, πολιτικού μηχανικού - κατασκευαστή PKK Constructions Ολοένα και μεγαλύτερη αύξηση παρατηρείται στη…
Της Ράνιας Γάτου, ποιήτριας, δοκιμιογράφου, εικαστικού Επισημαίνοντας την επικαιρότητα και τη σοβαρότητα του θέματος, η…
Την τρίτη συνεχόμενη ήττα υπέστη η Νίκη, η οποία έχασε 1-0 από την ΑΕΛ στο…