Τοπικά

Γερμανίδα γλύπτρια «ανέστησε» νεκρό κυπαρίσσι στο Ν. Πήλιο

 

Το «ταίρι» του δίπλα στο κυπαρίσσι, το οποίο κοσμεί την επιχείρηση οινοποιίας του Λάζαρου Καριπίδη στην Αργαλαστή, φιλοτέχνησε η Γερμανίδα γλύπτρια ξύλου Christiane Erdmann που διατηρεί σπίτι στο Νότιο Πήλιο.

Όπως ανέφερε στη «Θ» ο ιδιοκτήτης της οινοποιητικής επιχείρησης Λάζαρος Καριπίδης, που δραστηριοποιείται εδώ και 30 χρόνια στον χώρο της οινοποιίας κι εδώ και πάνω από μία δεκαετία μετακόμισε και ζει στην περιοχή της Αργαλαστής όπου ασχολείται επαγγελματικά, το logo της επιχείρησης είναι δύο κυπαρίσσια. Κάποια στιγμή, το ένα από τα δύο ξεράθηκε και η Γερμανίδα γλύπτρια ξύλου Christiane Erdmann, που διατηρεί κατοικία στην Αργαλαστή κι επισκέπτεται εδώ και πολλά χρόνια την περιοχή μένοντας κάποιους μήνες, αποφάσισε να φιλοτεχνήσει ένα κυπαρίσσι από το ξύλο του «νεκρού» δένδρου.
«Τα δύο κυπαρίσσια αντιπροσωπεύουν το logo της εταιρείας μας. Το ένα εκ των δύο ξεράθηκε και η Christiane με δική της πρωτοβουλία αποφάσισε να φιλοτεχνήσει στο «νεκρό» δέντρο ένα έργο τέχνης» δήλωσε ο κ. Καριπίδης.

Μιλώντας στη «Θ» η Γερμανίδα γλύπτρια ξύλου Christiane Erdmann τόνισε πως «η πρόθεση ήταν να επανενωθούν τα δίδυμα κυπαρίσσια που είναι το έμβλημα του οινοποιείου (αφού το ένα από αυτά πέθανε). Το τεχνητό κυπαρίσσι προέκυψε από το νεκρό «δίδυμο» δέντρο».


Το γλυπτό δημιουργήθηκε με αλυσοπρίονο, έχει ύψος 4,5 μ. και είναι χρώματος μπλε. Η επιλογή του χρώματος έγινε, γιατί η Christiane εμπνεύστηκε από τον ουρανό και το πώς δένει με το φυσικό τοπίο της περιοχής. Η Christiane Erdmann διατηρεί εδώ και 23 χρόνια σπίτι έξω από την Αργαλαστή, ενώ δραστηριοποιείται εδώ και περίπου 34 χρόνια με το ξύλο και τη γλυπτική ξύλου. «Το ξύλο το λατρεύω και μου αρέσει να δουλεύω. Όλες οι δημιουργίες μου είναι από ξύλο» επισήμανε μεταξύ άλλων. Η καλλιτέχνιδα έχει συμμετάσχει σε ομαδικές εκθέσεις, ενώ έχει διοργανώσει και πολλές ατομικές εκθέσεις.
Το έργο τέχνης ξεκίνησε να το φιλοτεχνεί η καλλιτέχνιδα από τον περασμένο Οκτώβριο και το τελείωσε φέτος λόγω των καιρικών συνθηκών που δεν ευνοούσαν να είναι νωρίτερα έτοιμο.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το