Τοπικά

Εξαιρετικές οι εντυπώσεις των ξένων επισκεπτών για τη Σκιάθο

Η Σκιάθος περιορίζει την τουριστική της περίοδο στους καλοκαιρινούς μόνο μήνες, παρά το γεγονός ότι διαθέτει ένα αξιόπιστο, σύμφωνα με τις κριτικές, τουριστικό προϊόν που θα μπορούσε να της διασφαλίσει μεγαλύτερο εύρος επισκεψιμότητας. Κατά κύριο λόγο επισκέπτονται τον προορισμό ζευγάρια την καλοκαιρινή περίοδο, ενώ με μικρότερο ποσοστό ακολουθεί το φθινόπωρο, κυρίως για τους Ρώσους.

Η παράταξη του κ. Μανώλη Πασχάλη, θέλοντας να συμβάλει στην τουριστική ανάπτυξη του νησιού , ζήτησε τη συνεργασία της εταιρείας Συμβούλων MTC GROUP, που θεωρείται μια από τις πλέον καταξιωμένες του χώρου. Σε συνέχεια της κοινής συνέντευξης Τύπου που έδωσαν ο κ. Μανώλης Πασχάλης και ο κ. Νότης Μαρτάκης στις αρχές Ιουλίου, η εταιρεία ετοίμασε και παρουσιάζει έρευνα ικανοποίησης τουριστών με βάση τα σχόλια του Trip Advisor. Από αυτήν προκύπτει ότι ενώ οι εντυπώσεις των επισκεπτών όλων των εθνικοτήτων είναι, κατά κύριο λόγο, εξαιρετικές, η Σκιάθος δεν έχει καταφέρει να προσελκύσει τουρισμό στο εύρος της περιόδου που της αξίζει και περιορίζεται στο διάστημα μόνο του καλοκαιριού, πράγμα που δείχνει την έλλειψη στρατηγικής και μάλιστα σε ένα τόπο με τόσο πλούσιο τουριστικό προϊόν.
«Η Δημοτική μας παράταξη επεκτείνει τη συνεισφορά της στα κοινά με όσα κρίνει ότι είναι χρήσιμα και ωφέλημα για τη Σκιάθο. Γεννώνται ερωτήματα για τη μελέτη τουρισμού του κ. Δρακόπουλου που παρήγγειλε πριν μερικούς μήνες η Δημοτική αρχή. Το κόστος ήταν 25.000 και αναρωτιόμαστε για τη χρησιμότητα της μελέτης η οποία παρεμπιπτόντως δεν αποτέλεσε εργαλείο σχεδιασμού για την τουριστική προβολή, ενώ παράλληλα τα ευρήματα της έρευνας θα μπορούσαν να αποτελέσουν αντικείμενο μιας απλής επίσκεψης στον ιστότοπο της Frapport και μερικών ακόμη ταξιδιωτικών γραφείων» προσθέτει.

Για τη μελέτη της παράταξης προηγήθηκε ανάλυση σε 93.273 κριτικές του Trip Advisor, επεξεργασία των βαθμολογιών-rankings, επεξεργασία, καταγραφή και αποκωδικοποίηση των σχόλιων-reviews.
Το 71% των Ελλήνων τουριστών βαθμολογούν τα καταλύματα ως «Εξαιρετικά» και στην πλειοψηφία τους επισκέπτονται το νησί ζευγάρια και όχι οικογένειες.
Τα ζευγάρια είναι οι κύριοι επισκέπτες του νησιού με ποσοστό 59% και ακολουθούν οικογένειες με 27%.
Μάρτιο-Μάιο επισκέπτεται το νησί το 10% των Ελλήνων- Ιουν-Αυγ το 62% και Σεπ-Νοεμ το 26%.
Οι δραστηριότητες στη Σκιάθο χαρακτηρίζονται «εξαιρετικές» από τους Έλληνες σε ποσοστό 74% και οι υπηρεσίες στα εστιατόρια εξαιρετικές σε ποσοστό 76%.
Εξαιρετικά χαρακτηρίζουν τα καταλύματα τα ¾ των Άγγλων τουριστών, που σε ποσοστό 62% επισκέπτονται το νησί ζευγάρια και 25% οικογένειες.
Εξαιρετικές βρίσκει τις δραστηριότητες το 75% των Άγγλων που επιλέγει το νησί κυρίως το καλοκαίρι και το 25% επιλέγει για διακοπές το διάστημα Σεπτέμβρη-Νοέμβρη.
Τα εστιατόρια είναι για την πλειονότητα των Άγγλων εξαιρετικά σε ποσοστό 75%

Ζευγάρια είναι και 61% των Ισπανών που επισκέπτεται το νησί και το 65% το επιλέγει για διακοπές στην καρδιά του καλοκαιριού.
Από τις δραστηριότητες το 55% είναι ευχαριστημένοι και το ίδιο ποσοστό ισχύει για την ικανοποίηση από τα εστιατόρια.
Για τους Γάλλους είναι εξαιρετικά τα καλύμματα σε ποσοστό 59% και 79% τα εστιατόρια.
Οι Γερμανοί βρίσκουν εξαιρετικές τις δραστηριότητες σε ποσοστό 79% και το 36% προτιμούν τις διακοπές τον Σεπτέμβρη. Τα εστιατόρια λαμβάνουν βαθμό ικανοποίησης 81%
Οι Ρώσοι διαφέρουν και επισκέπτονται το νησί οικογενειακά το Φθινόπωρο, σε οριακό βαθμό, πιο πάνω από ζευγάρια και φίλους. Επιλέγει Σκιάθο το διάστημα Σεπτεμβρίου-Νοεμβρίου το 42%.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το