Τοπικά

Έργα διάσημων ζωγράφων στο 2ο ΓΕΛ Βόλου

Εικονογραφίες του Πικάσο και του Βαν Γκογκ κοσμούν την εξωτερική πλευρά του διδακτηρίου που στεγάζεται το 2ο ΓΕΛ Βόλου μετά από έμπνευση και δημιουργία του καθηγητή εικαστικών κ. Γιώργου Κουρκούβελου και ομάδας μαθητών που με θέρμη υποστήριξε το όλο εγχείρημα.
Η αφορμή στάθηκε ένα σύνθημα που γράφηκε στον τοίχο και έλεγε ότι οι καθηγητές είναι δεσμοφύλακες.
«Ο διευθυντής του Λυκείου μάς πρότεινε να ζωγραφίσουμε κάτι στη θέση του. Θα έπρεπε όμως να βρούμε ένα θέμα που να απαντάει σε αυτό το σύνθημα. Είναι δηλαδή η παιδεία δεσμώτης;» τόνισε ο καθηγητής εικαστικών κ. Γιώργος Κουρκούβελος και πρόσθεσε πως «με αυτό το ερέθισμα έφτιαξα την Γκουέρνικα του Πικάσο μαζί με άλλα δύο έργα του από τη Γαλάζια Περίοδο του συγγραφέα. Ακολούθησε και ένα δεύτερο μέρος του έργου που είναι ο Θησέας με τον Μινώταυρο. Εξωτερικά είναι ετερόκλητα πράγματα, αλλά το νόημά τους είναι πως η παιδεία δύναται να ελευθερώσει και να στρέψει την ψυχή προς το αγαθό και ότι υπάρχει λύση στην τραγωδία μας».

Σε άλλο σημείο του διδακτηρίου ο κ. Κουρκούβελος εικονογράφησε έργο του Βαν Γκογκ. Πάντως ο ίδιος είναι αποφασισμένος να συνεχίσει και του χρόνου την εικαστική παρέμβαση και αναμένεται οι τοίχοι να εμπλουτιστούν από έργα ζωγράφων.
Στην όλη πρωτοβουλία βοήθησαν και οι μαθητές, καθώς μέσα από τέτοιες παρεμβάσεις αναβαθμίζουν τις προτιμήσεις τους και αποκτά πιο βαθιά νοήματα ο πνευματικός και ψυχικός τους κόσμος.

Ο διευθυντής του 2ου ΓΕΛ Βόλου κ. Σεραφείμ Σπανός επισήμανε πως «οι μαθητές όχι μόνο αγάπησαν αυτή την εικαστική παρέμβαση με τα ξεχωριστά έργα διάσημων ζωγράφων, αλλά έφτασαν στο σημείο να δείχνουν σεβασμό σε αυτή την προσπάθεια. Μάλιστα το έργο προκάλεσε τον θαυμασμό και σε μετανάστη που καθόταν έξω από το σχολείο και έβλεπε κάνοντας κινήσεις επιδοκιμασίας. Αυτό δείχνει και την παγκοσμιότητα της τέχνης».
Ενθουσιασμένοι δήλωσαν οι μαθητές που συμμετείχαν στο εγχείρημα των εικονογραφήσεων. Ο μαθητής της Α’ Τάξης Λυκείου Γιώργος Ροδίτης επισήμανε πως «τα οφέλη για εμάς τους μαθητές από την εικαστική παρέμβαση ήταν πολλά, καθώς ομορφύναμε το διδακτήριο, ανακαλύψαμε μια άλλη όψη της σχολικής καθημερινότητας, γνωρίσαμε καλύτερα την τέχνη και αποκτήσαμε νέα πνευματικά εφόδια».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το