Τοπικά

Χρηστικό έντυπο – οδηγός για ασθενείς στο Νοσοκομείο Βόλου

Ένα πλήρες, εύχρηστο και καλαίσθητο τρίπτυχο έντυπο με συστάσεις προς τους ασθενείς και αναλυτικές πληροφορίες για τα δικαιώματα των ασθενών, τη λειτουργία βασικών υπηρεσιών, τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για διάφορες ενέργειες και άλλα πολλά θέματα, θα διανέμει σε λίγες εβδομάδες το Νοσοκομείο Βόλου προς τους ασθενείς που θα εισάγονται για νοσηλεία και στους συνοδούς τους.

Το έντυπο είναι απόρροια πολύμηνης δουλειάς του Γραφείου Εκπαίδευσης και της νοσηλευτικής υπηρεσίας του Νοσοκομείου Βόλου και ειδικότερα δύο νοσηλευτριών, της αναπληρώτριας προϊσταμένης χειρουργικής κλινικής, νοσηλεύτριας με μάστερ, κ. Σταυρούλας Λίλου και της νοσηλεύτριας επίσης με μάστερ στη χειρουργική, αναπληρώτρια συντονίστρια χειρουργικής ειδικότητας κ. Έφης Ράπτου.
Ο διοικητής του Νοσοκομείου Βόλου κ. Ματθαίος Δραμητινός δήλωσε πως «ολοκληρώθηκε μια σημαντική προσπάθεια από το Γραφείο Εκπαίδευσης και τη νοσηλευτική υπηρεσία του Νοσοκομείου με την προϊσταμένη κ. Κατερίνα Χαρανά που αφορά στο Γραφείο Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας που βρίσκεται στην είσοδο του Νοσοκομείου. Από το συγκεκριμένο Γραφείο που είναι η πρώτη επαφή του πολίτη με το Νοσοκομείο, θα δίνεται ένα τρίπτυχο έντυπο με πλήθος πληροφοριών για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασθενών και συνοδών. Επίσης το έντυπο θα δίνεται σε κάθε εισαγωγή ασθενούς στο Νοσοκομείο για νοσηλεία. Είναι μια πρωτοβουλία, ίσως και σε πανελλαδικό επίπεδο, την οποία ήδη γνωρίζει το υπουργείο Υγείας, ενώ η 5η Υγειονομική Περιφέρεια Ελλάδος θα την αξιοποιήσει για να επεκταθεί και σε άλλα Νοσοκομεία. Στόχος μας είναι να εκδώσουμε το έντυπο και στα αγγλικά. Το Νοσοκομείο διαθέτει πολύ καλούς εργαζόμενους που τους αρέσει να καινοτομούν».

Από αριστερά Οι Σταυρούλα Λίλου, Ματθαίος Δραμητινός και Εφη Ράπτου

Από την πλευρά της η κ. Σταυρούλα Λίλου ανέφερε πως «από την πολύχρονη εργασία μου στο Νοσοκομείο έχω διαπιστώσει πως ο κόσμος έχει ανάγκη από τη λήψη σημαντικών πληροφοριών που αφορούν στη λειτουργία του νοσηλευτικού ιδρύματος. Ο κόσμος χάνεται, δεν ξέρει πού να ρωτήσει, ενώ το νοσηλευτικό προσωπικό απορροφημένο στην εργασία του δεν έχει τον χρόνο να του δώσει τις απαιτούμενες εξηγήσεις. Οπότε μέσα στο νοσοκομείο δεν λαμβάνουν την πληροφορία. Αυτός ήταν και ο λόγος της έκδοσης αυτού του τρίπτυχου εντύπου που ήταν αποτέλεσμα συλλογής και επεξεργασίας πολλών πληροφοριών και δεδομένων που φιλτραρίστηκαν και επιλέχθηκαν για να ενταχθούν στο έντυπο το οποίο θα υπάρχει και στην ιστοσελίδα του Ιδρύματος».
Το έντυπο περιλαμβάνει πληροφορίες για το επισκεπτήριο, την αιμοδοσία, τις λοιμώξεις, την ασφάλεια και άλλα ζητήματα.
Από την πλευρά της η κ. Ράπτου επισήμανε πως «η πληροφορία είναι πολύ σημαντική. Οι πολίτες είτε ως ασθενείς είτε ως συνοδοί δεν γνωρίζουν ποια είναι τα δικαιώματά τους, οι υποχρεώσεις τους, οι κανόνες της εύρυθμης λειτουργίας του Νοσοκομείου. Γι’ αυτό και προχωρήσαμε με τη διοίκηση στη δημιουργία του εντύπου που θα είναι χρηστικό για τους ασθενείς και τους συνοδούς, ώστε να έχουν ακόμη καλύτερη πρόσβαση στις διάφορες υπηρεσίες».

Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται και στα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίζουν οι ασθενείς ή συνοδοί για τη χορήγηση αντιγράφων, όπως για ακτινογραφίες, απαντήσεις σε εργαστηριακά.
Η διανομή του εντύπου που περιλαμβάνει και όλη τη νέα νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα θα ξεκινήσει σε λίγες εβδομάδες.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το