Τοπικά

Από το Βέλγιο στο Εσπερινό ΕΠΑΛ Βόλου 55χρονη μαθήτρια και μητέρα 

«Η Ελλάδα δεν αξιοποιεί τους ανθρώπους που γνωρίζουν ξένες γλώσσες και κατέχουν πτυχία, ενώ δεν βοηθά και τους ανέργους άνω των 55 ετών για να ενταχθούν σε μια εργασία μέσα από κάποια προγράμματα» τονίζει η 55χρονη μαθήτρια του 4ου Εσπερινού ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας Πετρονέλλα Ζήσαρου.
Η ίδια βρέθηκε χθες στην κινητοποίηση που πραγματοποίησαν μαθητές του σχολείου της για τη μη έγκριση διαφόρων τομέων των ΕΠΑΛ.

Με καταγωγή από το Βέλγιο ήρθε στην Ελλάδα πριν 23 χρόνια. Παντρεμένη και μητέρα ενός αγοριού που εργάζεται στο Στρατό και μιας κόρης φοιτήτριας στο ΤΕΙ Τεχνολόγων-Γεωπόνων, η ίδια κάνει τη δική της προσπάθεια για την ενίσχυση των πνευματικών της προσόντων με στόχο την ανεύρεση μιας δουλειάς.

Και οι σπουδές της μόνο λίγες δεν είναι. Συγκεκριμένα σπούδασε στο Βέλγιο χημικός και εργάστηκε σε εργαστήρια, ενώ στην Ελλάδα αποφοίτησε από την ΕΠΑΣ με την ειδικότητα του βοηθού φαρμακείου. Θέλοντας μάλιστα να ενισχύσει τα προσόντα της στον χώρο του φαρμακείου, παρακολουθεί από πέρυσι στο 4ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας τον τομέα της αισθητικής ελπίζοντας ότι θα μπορέσει να βρει μια δουλειά σε φαρμακείο τα οποία πλέον έχουν δώσει έμφαση και στον χώρο των καλλυντικών.

Η προσπάθειά της για εύρεση εργασίας είναι ακόμη πιο έντονη πλέον που οι οικογενειακές ανάγκες έχουν αυξηθεί. Και ουσιαστικά θέλει να έχει μια καλύτερη τύχη απ’ ότι τα προηγούμενα χρόνια, όπου δυστυχώς εργάστηκε για λίγο χρονικό διάστημα.

«Κάναμε τη διαμαρτυρία για να μην κοπούν ειδικότητες των ΕΠΑΛ από το υπουργείο Παιδείας» πρόσθεσε και συμπλήρωσε πως «προσπαθώ με ένα δεύτερο πτυχίο της αισθητικής και συνδυάζοντάς το με το πτυχίο βοηθού φαρμακείου να μπορέσω να βρω μια εργασία σε ένα φαρμακείο. Δυστυχώς λόγω της ηλικίας που έχω, δεν μπορώ να συμμετάσχω σε διάφορα προγράμματα, ενώ υπάρχει και προκατάληψη από εργοδότες. Γενικά η Ελλάδα δεν αξιοποιεί ανθρώπους έχουν πολλές γνώσεις στις θέσεις που τους αρμόζει».

Η ίδια γνωρίζει πολλές ξένες γλώσσες, όπως τα γαλλικά, τα ολλανδικά, τα γερμανικά, τα ιταλικά, ελάχιστα ισπανικά και κινέζικα, ενώ ξέρει να μιλά καλά τα ελληνικά.
«Πρέπει να αγωνιζόμαστε για τη μάθηση που θα είναι και δωρεάν. Και δεν είναι δυνατόν να επιβάλλει το υπουργείο Παιδείας στους μαθητές, ποιες ειδικότητες θα κάνουν. Γι’ αυτό και πρέπει να διεκδικήσουμε πράγματα για το αύριο όλων των παιδιών».

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το