Τοπικά

Από την Κίνα για φοίτηση στο Βόλο “Θ”

paidia sxoleio

Τέσσερις Κινέζοι μαθητές φοιτούν εδώ και δεκαπέντε ημέρες στο 9ο Δημοτικό Σχολείο, οι οποίοι ήρθαν απευθείας από τη μακρινή Κίνα. Για το σχολείο η φοίτησή τους είναι μια πρόκληση, καθώς δεν γνωρίζουν καθόλου την ελληνική γλώσσα και από την εκπαιδευτική κοινότητα καταβάλλεται συστηματική και συντονισμένη προσπάθεια, ώστε τα παιδιά από την Κίνα να μπορέσουν σιγά-σιγά να εισχωρήσουν στο πνεύμα της ελληνικής εκπαίδευσης και γλώσσας.

Πάντως οι υπόλοιποι μαθητές του σχολείου έχουν αγκαλιάσει τους νέους συμμαθητές τους και προσπαθούν να τους βοηθήσουν και οι ίδιοι από την πλευρά τους.

Το σχολείο έχει 135 μαθητές, εκ των οποίων εννιά είναι αλλοδαποί. Ωστόσο τις τελευταίες ημέρες εμφανίστηκαν μαζικά τέσσερις μαθητές από την Κίνα.

Οι μαθητές αυτοί διέμεναν στην Κίνα, ενώ οι γονείς τους εργάζονταν στο Βόλο. Τελικά οι γονείς τους τα έφεραν στο Βόλο για να ζήσουν όλοι μαζί και έπρεπε να φοιτήσουν στο σχολείο.

Έτσι εδώ και δεκαπέντε περίπου ημέρες φοιτούν στο 9ο Δημοτικό Βόλου. Το πρόβλημα, όμως, είναι πως δεν ξέρουν καθόλου την ελληνική γλώσσα.

Η διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου κ. Μαρία Διούδη τόνισε πως «για εμάς είναι μια πρόκληση να φιλοξενήσουμε μαθητές από την Κίνα. Ωστόσο παλεύουμε όλοι μαζί σε συνεργασία με τη σχολική σύμβουλο κ. Αργύρη και τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας για να βρούμε μια λύση και τα παιδιά να μάθουν την ελληνική γλώσσα, ενώ από την πλευρά τους οι υπόλοιποι μαθητές έχουν υποδεχτεί τα παιδιά από την Κίνα στις τάξεις τους με μεγάλη φροντίδα και αγάπη».

Η ίδια πρόσθεσε πως «οι μαθητές τοποθετούνται στην τάξη ανάλογα με την ηλικία τους, ενώ γίνονται προσπάθειες για υλοποίηση της ενισχυτικής διδασκαλίας. Προς το παρόν διεξάγεται διαφοροποιημένη διδασκαλία από τους εκπαιδευτικούς, δηλαδή δίνεται ύλη από τους δασκάλους που είναι από την Α’ Τάξη. Παράλληλα στο ολοήμερο σχολείο που παρακολουθούν τα παιδιά αυτά θα γίνονται κάποιες ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας. Ύστερα θα υπάρξει και εθελοντική δράση στο πλαίσιο της διδασκαλίας. Γενικώς ψάχνουμε να βρούμε λύσεις με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και κυρίως με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, για να βοηθήσουμε τα παιδιά και να τα δώσουμε ώθηση».

Και κατέληξε λέγοντας πως «το ζήτημα είναι ότι και οι δύο οικογένειες των παιδιών δεν γνωρίζουν καλά την ελληνική. Σε κάθε περίπτωση εμείς ανοίξαμε την αγκαλιά μας και έχουμε όλη τη διάθεση για να τα βοηθήσουμε».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το