Photo Gallery, Πρώτο Θέμα (old)

2.500 αιτήσεις για ρύθμιση οφειλών

Χιλιάδες είναι οι αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στην Δ.Ο.Υ. Α’-Β’ Βόλου για υπαγωγή στη ρύθμιση για τα ληξιπρόθεσμα, η προθεσμία της οποίας λήγει την ερχόμενη Δευτέρα 30 Απριλίου, ύστερα από παράταση ενός μήνα που είχε δοθεί. Παράλληλα παρατηρείται αυξημένη κίνηση στις Εφορίες και για την έκδοση κλειδαρίθμων  Taxisnet, που είναι απαραίτητοι στις περιπτώσεις ηλεκτρονικής υποβολής  φορολογικών δηλώσεων.

Στη Δ.Ο.Υ. Βόλου Α’-Β’ είχαν υποβληθεί συνολικά μέχρι χθες 2.500 περίπου αιτήσεις για υπαγωγή στη ρύθμιση για τα ληξιπρόθεσμα, ενώ η προθεσμία λήγει την ερχόμενη Δευτέρα, ύστερα από παράταση που είχε δοθεί.

Η ρύθμιση δίνει τη δυνατότητα εξόφλησης των χρεών έως 24 μηνιαίες δόσεις με ελάχιστο ποσό τα 100 ευρώ. Στη ρύθμιση μπορούν να υπαχθούν φυσικά πρόσωπα με οφειλές μέχρι 10.000 ευρώ και επιχειρήσεις που χρωστούν στο Δημόσιο μέχρι και 75.000 ευρώ.

Οι οφειλέτες που επιθυμούν να εξοφλήσουν τα χρέη τους σε περισσότερες από 24 δόσεις, θα πρέπει να υποβάλουν στον προϊστάμενο της ΔΟΥ ή του τελωνείου, όπου είναι βεβαιωμένη η οφειλή, τα εξής δικαιολογητικά:

Υποβληθείσες δηλώσεις (όταν απαιτείται):

– Φορολογίας εισοδήματος των τελευταίων τριών ετών,

– Της τελευταίας εκκαθαριστικής δήλωσης ΦΠΑ και οριστικής δήλωσης ΦΜΥ,

– Όλων των περιοδικών δηλώσεων ΦΠΑ και προσωρινών δηλώσεων ΦΜΥ, που έπονται της τελευταίας εκκαθαριστικής/οριστικής και που η προθεσμία υποβολής τους έχει λήξει έναν μήνα πριν από την ημερομηνία αίτησης υπαγωγής στη ρύθμιση,

-Δήλωση στοιχείων ακινήτων (Ε9).

-Επίσημα στοιχεία που αποδεικνύουν ζημιά των δύο τουλάχιστον τελευταίων ετών.

-Επίσημα στοιχεία που αποδεικνύουν καταστροφή αγαθών ή περιουσιακών στοιχείων επιχείρησης ή φυσικού προσώπου.

-Δημόσια έγγραφα που αποδεικνύουν βαριά ασθένεια του οφειλέτη ή μέλους της οικογενείας του Α’ βαθμού συγγένειας ή προστατευόμενου μέλους ή του προσώπου που έχει προσωπική ευθύνη για την καταβολή της οφειλής.

-Βεβαίωση ανεργίας από τον ΟΑΕΔ.

-Επίσημα στοιχεία που αποδεικνύουν τη διακοπή λειτουργίας της επιχείρησης.

Σε περίπτωση εφάπαξ εξόφλησης διαγράφεται το 100% των προσαυξήσεων εκπρόθεσμης καταβολής, αν η ρύθμιση γίνει σε 2 έως 12 δόσεις προβλέπεται απαλλαγή του 90% των προσαυξήσεων, αν ο οφειλέτης επιλέξει εξόφληση σε 13 έως 24 μηνιαίες δόσεις διαγράφεται το 75% των προσαυξήσεων, αν επιλέξει 25-36 δόσεις διαγράφεται το 60% των προσαυξήσεων, αν επιλέξει 37-48 δόσεις διαγράφεται το 45% των προσαυξήσεων, ενώ αν επιλέξει 49-60 δόσεις, διαγράφεται το 25% των προσαυξήσεων..

 

Οι κλειδάριθμοι

Όσο πλησιάζουν οι καταληκτικές ημερομηνίες υποβολής των φορολογικών δηλώσεων για τα εισοδήματα που αποκτήθηκαν το 2011, τόσο περισσότεροι φορολογούμενοι σπεύδουν στις Εφορίες για να εκδώσουν κλειδάριθμους Taxisnet, που είναι απαραίτητοι στις περιπτώσεις ηλεκτρονικής υποβολής  φορολογικών δηλώσεων.

Η διαδικασία έκδοσης ολοκληρώνεται σε τρία βήματα ως εξής:

α. Εγγραφή. Από την ιστοσελίδα της Γ.Γ.Π.Σ. www.gsis.gr, επιλέγει  Υπηρεσίες προς Πολίτες/επιχειρήσεις/επιτηδευματίες και στη συνέχεια Αρχική εγγραφή και συμπληρώνει την αίτηση δηλώνοντας, όνομα χρήστη (username)και κωδικό (password) που επιθυμεί.

β. Παραλαβή κλειδάριθμου. Με την επιτυχή ολοκλήρωση της αίτησης λαμβάνει σημείωμα, στο οποίο αναγράφονται ο ΑΦΜ, η ημερομηνία και η ώρα υποβολής καθώς επίσης και η προθεσμία μέσα στην οποία πρέπει να μεταβεί σε οποιαδήποτε Δ.Ο.Υ., για την έγκριση της αίτησης και την παραλαβή του κλειδάριθμου (αν τα προσωπικά στοιχεία του υποψήφιου χρήστη έχουν μεταβληθεί, όπως για παράδειγμα η αστυνομική ταυτότητα, τότε θα πρέπει να μεταβεί στην αρμόδια Δ.Ο.Υ.). Για την περίπτωση που ένα Φυσικό Πρόσωπο αδυνατεί να προσέλθει στη Δ.Ο.Υ, για να παραλάβει τον κλειδάριθμο αυτοπροσώπως και να ολοκληρωθεί η διαδικασία πιστοποίησης, μπορεί να πάει αντιπρόσωπός του προσκομίζοντας Ειδικό Πληρεξούσιο από ΚΕΠ ή Αστυνομικό Τμήμα. Παράλληλα στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δήλωσε, έρχεται ενημερωτικό μήνυμα για την έγκριση της αίτησης και υπενθυμίζεται και το username.

Για τα Νομικά πρόσωπα, τον κλειδάριθμο πρέπει να παραλάβει ο νόμιμος Εκπρόσωπος της Εταιρείας, μόνο από την αρμόδια Δ.Ο.Υ. ή αντιπρόσωπός του, προσκομίζοντας Ειδικό Πληρεξούσιο από ΚΕΠ ή Αστυνομικό Τμήμα.

γ. Ενεργοποίηση του λογαριασμού.

Από τις υπηρεσίες πιστοποίησης επιλέγει Ενεργοποίηση Λογαριασμού. Για την ενεργοποίηση του λογαριασμού απαιτείται να συμπληρώσει α) username και κωδικό (password) που επέλεξε  κατά την υποβολή της αίτησης εγγραφής. β) τον κλειδάριθμο που δόθηκε στη Δ.Ο.Υ. με ακρίβεια, συμπεριλαμβάνοντας τις παύλες. γ) τα γράμματα που διακρίνονται στην εικόνα. Εάν τα γράμματα δεν είναι ευδιάκριτα, δοκιμάζει μια άλλη εικόνα. Στη συνέχεια θα πρέπει να αλλάξει τον κωδικό πρόσβασης και να επιλέξει ενεργοποίηση για την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Μετά την παραλαβή του κλειδάριθμου από τη Δ.Ο.Υ, το σύστημα αποστέλλει e-mail, για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της έγκρισης της αίτησης και  υπενθυμίζει και το username.

Χθες πάντως  το ηλεκτρονικό σύστημα «είχε πέσει» και δεν ήταν δυνατή η έκδοση κλειδαρίθμων.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το