Τοπικά

Πολύτιμη διδακτική στήριξη

Από την Α’ τάξη στο 5ο Λύκειο - 400 μαθητές Γυμνασίων στο πρόγραμμα
Από την Α’ τάξη στο 5ο Λύκειο – 400 μαθητές Γυμνασίων στο πρόγραμμα

Πολύτιμη διδακτική βοήθεια σε 30 περίπου μαθητές της Α’ και Β’ τάξης του 5ου Γενικού Λυκείου Βόλου προσφέρουν εννιά καθηγητές, εκ των οποίων οι τέσσερις είναι συνταξιούχοι. Φέτος το Υπουργείο Παιδείας προνόησε μέσω των κρατικών φροντιστηρίων για τους μαθητές της Γ’ τάξης Λυκείου, όχι όμως για τους μαθητές των άλλων δύο μικρότερων τάξεων, με αποτέλεσμα να μείνουν ξεκρέμαστοι σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία, όπου αρκετοί γονείς δυσκολεύονται να καλύψουν τα έξοδα σε ένα φροντιστήριο. Στο μεταξύ, ξεπερνούν τους 400 οι μαθητές Γυμνασίων του νομού που ενδιαφέρθηκαν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας.

Με την αγωνία των μαθητών ήρθαν αντιμέτωποι οι καθηγητές στο 5ο Γενικό Λύκειο Βόλου, καθώς διαμαρτυρήθηκαν, γιατί το υπουργείο τους άφηνε στο περιθώριο, χωρίς καμία πρόνοια.

Ο σύλλογος διδασκόντων ανέλαβε δράση και άμεσα κινήθηκε για την αντιμετώπιση του ζητήματος, έχοντας τη στήριξη του συλλόγου γονέων.

Το αποτέλεσμα ήταν να ενδιαφερθούν εννιά καθηγητές, εκ των οποίων πέντε εν ενεργεία και τέσσερις συνταξιούχοι, οι οποίοι έχουν αναλάβει αφιλοκερδώς να τους βοηθούν στη διδασκαλία, καλύπτοντας κενά.

Τα μαθήματα που διδάσκονται είναι τα Μαθηματικά, η Φυσική, η Χημεία, τα Αρχαία, η Γλώσσα. Οι ώρες διδασκαλίας είναι μετά τη λήξη του σχολικού διδακτικού προγράμματος. Όλες τις ημέρες της εβδομάδας γίνονται μαθήματα.

Σημειώνεται πως φέτος το υπουργείο Παιδείας λειτουργεί ξανά την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη στα Λύκεια, όμως μόνο για τους μαθητές της Γ’ τάξης. Στο Βόλο λειτουργούν δύο Κέντρα Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης με τη συμμετοχή 100 περίπου μαθητών.

Επίσης το υπουργείο Παιδείας ξεκινάει την Ενισχυτική Διδασκαλία για όλους τους μαθητές των Γυμνασίων.

Φαίνεται, λοιπόν, πως εκτός βοήθειας έμειναν οι μαθητές των δύο πρώτων τάξεων του Λυκείου.

Ο διευθυντής του 5ου Γενικού Λυκείου Βόλου κ. Θανάσης Μακρόπουλος τόνισε πως «υπό την αιγίδα του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων και σε συνεργασία μαζί μου και με το σύλλογο καθηγητών, έχουμε δημιουργήσει εσωτερική ενισχυτική διδασκαλία για να καλύψουμε εκείνα τα παιδιά που θέλουν και έχουν ανάγκες από την Α’ και Β’ Λυκείου. Αυτά τα μαθήματα λειτουργούν αμέσως μετά τη λήξη του κανονικού διδακτικού προγράμματος. Το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στα Μαθηματικά, τις φυσικές επιστήμες και τα φιλολογικά μαθήματα. Στην όλη δραστηριότητα συμμετέχουν εννέα καθηγητές του 5ου Γενικού Λυκείου Βόλου».

Ερωτηθείς για τους λόγους που οδήγησαν στην απόφαση αυτή, τόνισε πως «όταν ανακοινώθηκε η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη, τα παιδιά είχαν την εντύπωση που θα γινόταν σε όλες τις τάξεις. Όταν, όμως, κατάλαβαν ότι αφορά μόνο στη Γ’ τάξη, δεχθήκαμε μια ισχυρή πίεση από τα παιδιά της Α’ και της Β’ τάξης, οπότε βάλαμε μπροστά όλη αυτή τη διαδικασία».

Με την ενισχυτική διδασκαλία καλύπτονται όχι μόνο οι μαθητές που έχουν κάποια κενά, αλλά και άλλοι που θέλουν να βελτιώσουν τις γνώσεις τους ή να επιλύσουν κάποιες απορίες.

Παράλληλα, στο 5ο Λύκειο διεξάγεται ενδοσχολικό σεμινάριο των καθηγητών για τις νέες τεχνολογίες και πώς μπορούν να αξιοποιηθούν μέσα στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Ενισχυτική διδασκαλία

Ξεπερνούν τους 400 οι μαθητές Γυμνασίων του Νομού Μαγνησίας που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για να παρακολουθήσουν την Ενισχυτική Διδασκαλία στο σχολείο τους μετά από απόφαση του υπουργείου Παιδείας. Οι γονείς των μαθητών απέστειλαν υπεύθυνες δηλώσεις που τονίζουν την επιθυμία των παιδιών να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα.

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας συγκέντρωσε χθες τα στοιχεία των δηλώσεων και τα απέστειλε στο υπουργείο Παιδείας. Σύντομα θα υποβληθούν και οι αιτήσεις από τους αναπληρωτές και τους ωρομίσθιους.

Στο Νομό ορίστηκαν Κέντρα Ενισχυτικής Διδασκαλίας.

Ανά Κέντρο Ενισχυτικής Διδασκαλίας ο αριθμός των μαθητών που έκαναν δήλωση, έχει ως εξής: Βελεστίνο 23, Ζαγοράς 47, Αργαλαστής 31, 1ο Νέας Ιωνίας 71, Αλμυρού 20, Σκιάθου 70, Σκοπέλου 47, Νέας Αγχιάλου 0, Αλοννήσου 34 και 3ο Γενικό Λύκειο Βόλου 80.

Σύμφωνα με την πρώτη εκτίμηση των στοιχείων, οι περισσότεροι ενδιαφέρονται για τα Μαθηματικά.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το