Πρώτο Θέμα (old), Τοπικά

Ο Βόλος με τα μάτια του επισκέπτη…

Φωτογραφικός διαγωνισμός για να προωθηθεί η τουριστική προβολή
Φωτογραφικός διαγωνισμός για να προωθηθεί η τουριστική προβολή

Με στόχο να αναπτυχθεί ένα φωτογραφικό αρχείο υποστήριξης του έργου της τουριστικής προβολής, προτάθηκε χθες στη συνεδρίαση της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής, η διοργάνωση Πανελληνίου Διαγωνισμού Φωτογραφίας. Ο διαγωνισμός αυτός θα πρέπει να έχει ως θέμα την αποτύπωση της περιοχής του Δήμου Βόλου με μια ματιά που θα αναδεικνύει κάθε ενδιαφέρον για κάθε επισκέπτη. Παράλληλα προτάθηκε η συμμετοχή στο οργανωτικό σχήμα, τοπικών φορέων που θα μπορέσουν να κινητοποιήσουν συμμετέχοντες σε αυτή την προσπάθεια αλλά και να συμβάλλουν ουσιαστικά στην υποστήριξη της υλοποίησης της ιδέας.

Τίτλος του διαγωνισμού θα είναι: «Ο Βόλος με τα μάτια του επισκέπτη».

Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει 10 μήνες και θα υπάρξει διοργάνωση τελικής έκθεσης, με «ντύσιμο» κεντρικών stands αστικών ΚΤΕΛ με τις νικήτριες φωτογραφίες.

Κριτική για έλλειψη προσανατολισμού και προτεραιοτήτων στον τομέα του τουρισμού, άσκησε χθες μετά τη λήξη της συνεδρίασης της επιτροπής τουρισμού του Δήμου Βόλου, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων κ. Κώστας Λεβέντης. Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων αναφέρθηκε ειδικότερα στο θέμα του αεροδρόμιου, το οποίο οικονομικά υποστηρίζεται μόνο από την Περιφέρεια, ενώ ο Δήμος και άλλοι φορείς κάνουν απλώς  «πολιτική» με αυτό και επισήμανε, όταν τέθηκε το θέμα της φιλοξενίας δημοσιογράφων από διάφορες χώρες, ότι ο μόνο η Ένωση πληρώνει για τις δαπάνες και ο δήμος θεωρεί αυτονόητο να μην πληρώνει για τίποτα.

Στο μεταξύ, αδυναμία στην προσέλκυση τουριστών στην περιοχή διαπίστωσε με επιστολή του ο πρόεδρος της περιφερειακής υπηρεσίας τουρισμού κ. Τριανταφύλλου και πρότεινε την οργάνωση τουριστικών ταξιδιωτικών πακέτων.

Ο κ. Τριανταφύλλου πρότεινε να υπάρξει υποβολή δήλωσης συμμετοχής τουριστικών καταλυμάτων στα ταξιδιωτικά τουριστικά πακέτα επισκεψιμότητας, συνεργασία των τουριστικών γραφείων με τους υπεύθυνους των χώρων επισκεψιμότητας κλπ.

Στη χθεσινή συνεδρίαση η πρόεδρος της Επιτροπής Σούλα Μπαρτζιώκα αναφέρθηκε μεταξύ άλλων, στην πραγματοποίηση δράσης προβολής του Βόλου και του Πηλίου στη Βιέννη σε συνεργασία με την αεροπορική εταιρία Fly Niki – Air Berlin.

Η δράση αφορά προβολή του Βόλου και της εγγύτερης περιοχής με διεξαγωγή ελληνικής βραδιάς /clubbing, στα τέλη Απριλίου, απευθυνόμενη σε διευθυντικά στελέχη Tour Operator, πράκτορες – πωλητές τουριστικών Γραφείων, και προσωπικό αεροπορικών εταιρειών. Η εκδήλωση θα γίνει σε συνεργασία με την αεροπορική εταιρεία Fly Niki – Air Berlin, η οποία περιλαμβάνει στο πρόγραμμά της το Βόλο με αξιοποίηση του αεροδρομίου Νέας Αγχιάλου ΚΑΝΑ-VOL.

Στόχος της δράσης είναι η προβολή του προορισμού στους τοπικούς επαγγελματίες του τουρισμού και η προώθηση των πωλήσεων.

Στη δράση θα αξιοποιηθούν αναγνωρίσιμα χαρακτηριστικά όπως η ταινία – μιούζικαλ MAMA MIA, που προφανώς παραπέμπει στην περιοχή, ενώ ο χώρος θα πλαισιωθεί με video walls που θα προβάλλουν οπτικοακουστικό υλικό του Βόλου και του Πηλίου.

Παράλληλα, στο πλαίσιο της εκδήλωσης θα προγραμματιστούν κληρώσεις της Fly Νiki, ενώ παράλληλα με την οργάνωση της παραπάνω βραδιάς, θα υλοποιηθούν δράσεις προβολής στον τοπικό Τύπο και στο διαδίκτυο.

Επίσης χθες αποφασίστηκε η υποδοχή δημοσιογράφων στη Σκιάθο και το Βόλο σε συνεργασία με την αεροπορική εταιρία Fly Niki – Air Berlin στις 21.5.2013 έως 24.5.2013. Η αεροπορική εταιρία Fly Niki/airberlin χρησιμοποιεί το αεροδρόμιο της Βιέννης σαν κεντρική βάση πτήσεων για τις ναυλωμένες πτήσεις τους στην Ελλάδα. Στo πλαίσιo αυτά έχει αυξήσει τον αριθμό προορισμών και πτήσεων στη χώρα μας. Συγκεκριμένα, στο διάστημα 10.5 – 18.10.2013 θα υπάρχει απευθείας πτήση από Βιέννη για Βόλο, δύο φορές την εβδομάδα, Δευτέρα και Παρασκευή. Παράλληλα στο διάστημα 21.5 – 8.10.2013 θα υπάρχει απευθείας πτήση Βιέννη – Σκιάθος. Για την προώθηση της περιοχής, των πτήσεων και γενικότερα της αύξησης της τουριστικής κίνησης, η αεροπορική εταιρία σε συνεργασία με τον ΕΟΤ Βιέννης, διοργανώνουν FAM TRIP δημοσιογράφων τη χρονική περίοδο 21.5. (Βιέννη – Σκιάθο) έως Παρασκευή 16.5.2013 (Βόλο – Βιέννη), με επισκέψεις στις περιοχές Σκιάθου και Βόλου. Η δράση θα οργανωθεί με αποστολή προσκλήσεων σε δημοσιογράφους των ημερησίων εφημερίδων της Αυστρίας και των επαγγελματικών περιοδικών που απευθύνονται σε ταξιδιωτικά γραφεία. Η αποστολή εκτιμάται από 8 έως 10 άτομα, ανάλογα με την ανταπόκριση. Επίσης αποφασίστηκε η υποδοχή πρακτόρων από Γερμανία και Αυστρία στις 10.5.2013 έως 13.5.2013. Στη χθεσινή συνεδρίαση παρουσιάστηκαν ενέργειες και δράσεις στις Βρυξέλλες με σκοπό την προβολή του Βόλου και του Πηλίου στη βελγική αγορά. Βόλος – Πήλιο τιμώμενος προορισμός στην έκθεση Salon des Vacances 2014 καθώς και στο Belgian Boat show 2014.

Η παρουσίαση και προώθηση της περιοχής στην αγορά του Βελγίου έχει ιδιαίτερη σημασία για την περιοχή για πολλούς λόγους. Αρχικά το ενδιαφέρον της περιοχής για το Βόλο και το Πήλιο είναι σημαντικό, αλλά όπως έχει διαπιστωθεί από την μέχρι σήμερα συμμετοχή του Δήμου Βόλου στις εκθέσεις τουρισμού των Βρυξελλών, το μερίδιο που αποσπά η περιοχή από την αγορά εκτιμάται ότι ακόμη είναι μικρό.

Στην παραπάνω αγορά ο Bόλος θα είναι η τιμώμενη χώρα σε δύο  πολύ σημαντικές εκθέσεις.

Η πρώτη είναι το Belgian Boat Show, http://www.belgianboatshow.be  στις  8-10-2013 & 14-16/02/2014 και η δεύτερη είναι η ετήσια έκθεση τουρισμού Salon Des Vacances που θα διεξαχθεί από τις 6 έως 10 Φεβρουαρίου 2014 (http://www.salondesvacances.eu/fr).

Τιμώμενη χώρα σημαίνει ότι μια χώρα με έντονη θαλάσσια ταυτότητα και σπορ είναι αποκλειστικός συνεργάτης του θαλάσσιου τουρισμού στο Βελγικό Ναυτικό σαλόνι. Στο πλαίσιο της έκθεσης, η χώρα θα παρουσιάζεται με πολλούς τρόπους και με πολλά επικοινωνιακά εργαλεία.

Επικοινωνιακά εργαλεία είναι:

– Καμπάνια επικοινωνίας με χρήση των εργαλείων διαδικτύου του Belgian Boat Show.

– Καμπάνια στα ΜΜΕ.

– Συμμετοχή σε επίσημη εκδήλωση στην διάρκεια της έναρξης.

– Ταξίδι δημοσιογράφων.

– Προσφορά βραβείου σε προορισμό της χώρας.

Στο πλαίσιο αυτό θα υπάρξει και συμμετοχή του Δήμου Βόλου στο δίκτυο πόλεων γαστρονομικής αριστείας Delice.

Επίσης χθες αποφασίστηκε υποστήριξη FAM TRIP (ταξίδι γνωριμίας) 12 δημοσιογράφων από Βρυξέλλες σε συνεργασία με τους Δήμους Σκιάθου Σκοπέλου το Σεπτέμβριο.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το