Ματιές & Γνώμες

Ματιές 12/04/13

Ματιές 12/04/13

Πάρκιν ΙΧ πλατείες και πεζόδρομοι

Γεμίζει από αυτοκίνητα κάθε απόγευμα τόσο η πλατεία του ναού της Μεταμόρφωσης του Σωτήρος, όσο και ο ομώνυμος πεζόδρομος, που φθάνει μέχρι το Ωδείο Βόλου και τη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου. Δεκάδες περίοικοι, αλλά και επισκέπτες του Ωδείου και της Βιβλιοθήκης, σταθμεύουν τα οχήματά τους στον πεζόδρομο και την πλατεία, που ουσιαστικά γίνονται απροσπέλαστα.

Τώρα που ο καιρός ανοίγει, τα μικρά παιδιά θέλουν να παίξουν στην πλατεία και να κάνουν ποδήλατο ή πατίνι στον πεζόδρομο. Μήπως τα αυτοκίνητα πρέπει να παραχωρήσουν τη θέση τους στους πεζούς; Άλλωστε πρέπει να είμαστε η μόνη χώρα, που οι πεζόδρομοι και οι πλατείες μετατρέπονται σε πάρκιν αυτοκινήτων. Προς την κατεύθυνση απαλλαγής των πλατειών και των πεζοδρόμων της πόλης από τα οχήματα, καλόν είναι να αναλάβει πρωτοβουλία η Δημοτική Αρχή.

ΔΗΜΟ.Σ.

 

Χρειάζεται αλλαγή

Ένας κάδος απορριμμάτων που βρίσκεται στη διασταύρωση Γιάννη Δήμου και Κύπρου δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους κατοίκους της περιοχής, που αναγκάζονται να αφήνουν τα σκουπίδια δίπλα. Όπως ανέφεραν οι κάτοικοι, το καπάκι του κάδου δεν ανοίγει ή ανοίγει με μεγάλη δυσκολία. Και όταν καταφέρει κάποιος να το ανοίξει, τότε δεν μπορεί να τον κλείσει. Οι κάτοικοι ζητούν να αλλαχθεί ο κάδος για να μην αντιμετωπίζουν πρόβλημα, ούτε βεβαίως να αναγκάζονται να αφήσουν τα σκουπίδια έξω από αυτόν.

Γ. Τσ.

 

Επικίνδυνη οδήγηση

Τον κίνδυνο πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων εξαιτίας παραβάσεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) από ποδηλάτες σε κεντρικούς και μη δρόμους της πόλης επισημαίνουν διερχόμενοι οδηγοί. Σύμφωνα με τους ίδιους, ποδηλάτες κινούνται αντίθετα στο ρεύμα κυκλοφορίας, παραβιάζουν φωτεινούς σηματοδότες και σήματα στοπ, τις βραδινές και νυχτερινές ώρες κινούνται χωρίς τον απαιτούμενο προειδοποιητικό φωτισμό, ενώ επιλέγουν σχεδόν πάντα τα πεζοδρόμια. Δεν χωρεί η παραμικρή έστω αμφιβολία ότι το ποδήλατο αποτελεί εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης και είναι φιλικό στο περιβάλλον. Δεν χωρεί, επίσης, η παραμικρή αμφιβολία ότι οι οδηγοί αυτοκινήτων και μοτοσικλετών δεν σέβονται τους ποδηλάτες, τους οποίους αντιμετωπίζουν σα να μην υπάρχουν στο δρόμο. Ωστόσο, αμφιβολία δεν χωρεί και στο ότι οι ποδηλάτες είναι από το Νόμο υποχρεωμένοι να τηρούν τις διατάξεις του ΚΟΚ χωρίς την παραμικρή εξαίρεση. Ταχύτητα δεν αναπτύσσουν, την ατμόσφαιρα δεν ρυπαίνουν, ωστόσο οι οδηγοί τους οφείλουν επιτέλους να αντιληφθούν τα αυτονόητα και να τηρούν τα νόμιμα. Δεν τρέχω και δεν ρυπαίνω δεν σημαίνουν πως έχω και το δικαίωμα να κάνω στους δρόμους και τα πεζοδρόμια ό,τι θέλω και όπως το θέλω.

Β.Κ.

 

Βρήκαν τρόπο

Τελικά, κάποιοι οδηγοί, βρίσκουν τρόπους να παραβιάζουν κάθε εμπόδιο και να καταλαμβάνουν πεζοδρόμια. Χαρακτηριστική η περίπτωση των πεζοδρομίων στη Ρήγα Φεραίου και στην Κουταρέλια. Ο Δήμος έβαλε κολονάκια, τοποθέτησε κορύνες, ώστε να μην μπορούν τα Ι.Χ. να παρκάρουν στα πεζοδρόμια. Οι οδηγοί όμως βρήκαν πρόσβαση. Ανεβάζουν τα οχήματα τους από τη ράμπα που έχει κατασκευαστεί για να διευκολύνει την κίνηση των ατόμων με ειδικές ανάγκες. Τελικά, ό,τι και να κάνουν τον Έλληνα, αυτός θα κάνει αυτό που θέλει…

Γ. Τσ.

 

Δεν λειτουργούν τα τηλέφωνα

Δύο καρτοτηλέφωνα που έχουν τοποθετηθεί έξω από το κλειστό Γυμναστήριο της Ν. Ιωνίας δεν λειτουργούν. Άνθρωποι που καθημερινά συχνάζουν στο συγκεκριμένο χώρο ζητούν την άμεση παρέμβαση της τεχνικής υπηρεσίας του ΟΤΕ, προκειμένου να επαναλειτουργήσουν τα τηλέφωνα.

Γ. Τσ.

 

Λείπουν δύο σχάρες

Δύο σχάρες από τους υπονόμους του δικτύου αποχέτευσης έχουν κάνει φτερά στην οδό Ρήγα Φεραίου. Η μία είναι στη διασταύρωση με τη Μεταμορφώσεως και η άλλη στη διασταύρωση με Μακρινίτσης. Το πρόβλημα βέβαια με ανάλογες κλοπές είναι μεγάλο στην πόλη, ωστόσο για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις δημότες επισημαίνουν τον κίνδυνο κάποιου ατυχήματος, ιδιαίτερα τις νυχτερινές ώρες.

Γ. Τα.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το