Πρώτο Θέμα (old), Τοπικά

Μακέτες προσομοίωσης παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας

 

Κατασκεύασαν μαθητές του 5ου Γυμνασίου Βόλου στο πλαίσιο περιβαλλοντικού προγράμματος
Κατασκεύασαν μαθητές του 5ου Γυμνασίου Βόλου στο πλαίσιο περιβαλλοντικού προγράμματος

Μακέτες προσομοίωσης παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας μέσα από τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ), όπως ηλεκτρική, αιολική και υδροηλεκτρική, κατασκεύασαν μαθητές του 5ου Γυμνασίου Βόλου στο πλαίσιο περιβαλλοντικού προγράμματος που υλοποιήθηκε στο σχολείο.

Χρησιμοποιώντας διάφορα υλικά, τα οποία προμηθεύτηκαν από το Δήμο Βόλου, οι μαθητές με την καθοδήγηση των καθηγητών τους γνώρισαν από κοντά τη σημασία των ΑΠΕ για την παραγωγή ενέργειας, αλλά και τη διαφύλαξη του φυσικού περιβάλλοντος.

Οι μακέτες εκτέθηκαν χθες στο σχολείο, όπου και πραγματοποιήθηκε εκδήλωση παρουσίασης συνολικά των δεκατριών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν φέτος στο Γυμνάσιο.

Οι υπεύθυνοι καθηγητές που συνέβαλαν στην κατασκευή των μακετών ήταν οι κ.κ. Χρήστος Χριστοφορίδης, Νίκος Τυρογιάννης και Παρασκευή Λοντρίδου. Ακόμη οι δεκαπέντε μαθητές που δραστηριοποιήθηκαν ήταν οι εξής: Θεόδωρος Αγγελίδης, Ιωάννης-Αθανάσιος Αλιτζκόλι, Σπυρίδων Αντωνόπουλος, Βασίλης Αποστολίνας, Ντενίς Γιάτσε, Αθανασία Γλώσσα, Αντώνης Ευαγγελάκης, Άντζελα Ζάκα, Ευάγγελος Καρδαράς, Ευάγγελος Κότταρης, Γιάννης Μαργαριτόπουλος, Ξένια Νταοπούλου, Αφροδίτη Παταβάλη, Γιώργος Σακκόπουλος, Κυριάκος Τυρογιάννης, Γεωργία Φασούλα, Ευάγγελος Χατζόπουλος, Σπυριδούλα Χρήστου.

Ο κ. Χρήστος Χριστοφορίδης σημείωσε πως στο πλαίσιο της υλοποίησης προγράμματος για τις ΑΠΕ, κατασκευάσαμε τρεις μακέτες, μία για υδροηλεκτρικό εργοστάσιο, μία που αναπαριστά ένα φωτοβολταϊκό πάρκο και μία με αιολικό πάρκο. Τα παιδιά μέσω αυτής της εργασίας γνώρισαν τον τρόπο με τον οποίο η ηλιακή, αιολική και η υδραυλική ενέργεια μετατρέπεται σε ηλεκτρική. Απέκτησαν δεξιότητες στο χειρισμό εργαλείων και μηχανημάτων, ενώ εμβάθυναν στη σημασία της μεταξύ τους συνεργασίας για να πετύχουν αυτό το αποτέλεσμα.

Το πρόγραμμα άρχισε το Νοέμβριο και ολοκληρώθηκε τον Απρίλιο. Οι συναντήσεις για την υλοποίηση των παρεμβάσεων γίνονταν μία φορά την εβδομάδα, κάθε Παρασκευή, μετά το τέλος των μαθημάτων, από τις 2 μέχρι τις 4 το μεσημέρι.

Τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή των μακετών, ήταν φενιζόλ ως βάση, ξύλα για τις ανεμογεννήτριες και τη βάση των φωτοβολταϊκών, και κάποια ηλεκτρικά μοτέρ, λαμπάκια, καλώδια.

«Οι μαθητές έμειναν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα. Το ωραίο ήταν ότι έκαναν κάτι χειροπιαστό και έβλεπαν το αποτέλεσμα του κόπου τους» είπε ο κ. Χριστοφορίδης.

Ο υποδιευθυντής του Γυμνασίου κ. Τυρογιάννης σημείωσε πως μέσα από τις ΑΠΕ οι μαθητές εμπλούτισαν τις γνώσεις τους και έμαθαν να συνεργάζονται.

Συμπλήρωσε δε πως στο Γυμνάσιο και άλλα ενδιαφέροντα προγράμματα που παρουσιάστηκαν χθες σε εκδήλωση.

Τα προγράμματα ήταν τα εξής: 1) «Η ελευθερία έχει πρόσωπο», 2) «Η αγάπη ουδέποτε εκπίπτει», 3) «Περπατώ στο δάσος, όταν ο λύκος είναι εδώ», 4) «Γνώθι σ’ αυτόν», 5) Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, 6) «Το πράσινο στη γειτονιά μας», 7) «Τα δικαιώματα των παιδιών», 8) Μονόπρακτα: «Επέτειος», «Πρόταση Γάμου», 9) «Ζητείται ψεύτης», 10) «Εθελοντισμός», 11) «Σχολική εφημερίδα», 12) Έκθεση Τεχνολογίας.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το