Photo Gallery, Τοπικά

Η Μαρινόπουλος διευρύνει τη συνεργασία της με την ΕΒΟΛ ΒΟΛΟΥ

Ο Πρόεδρος της ΕΑΣ ΒΟΛΟΥ και της ΕΒΟΛ κ. Νικήτας Πρίντζος με κορυφαία στελέχη της εταιρείας Μαρινόπουλος Α.Ε
Ο Πρόεδρος της ΕΑΣ ΒΟΛΟΥ και της ΕΒΟΛ κ. Νικήτας Πρίντζος με κορυφαία στελέχη της εταιρείας Μαρινόπουλος Α.Ε

Πριν από λίγους μήνες, η Μαρινόπουλος Α.Ε. ανακοίνωσε από την πόλη του Βόλου της υποστήριξή της στην προώθηση των θεσσαλικών παραγωγών και προϊόντων στο πλαίσιο του Προγράμματος Καινοτομίας Ελληνικού Προϊόντος, μια πρωτοβουλία της εταιρίας για την υποστήριξη των Ελλήνων παραγωγών.

Μάλιστα στη συγκεκριμένη εκδήλωση έδωσε το «παρών» και η Διοίκηση της εταιρίας, υπογραμμίζοντας συμβολικά τη σημασία που έχει για την αλυσίδα η συνεργασία με τους Θεσσαλούς παραγωγούς.

Η δέσμευση της μεγαλύτερης ελληνικής λιανεμπορικής αλυσίδας μετουσιώνεται σήμερα σε πράξη με την επέκταση της συνεργασίας της με την ΕΒΟΛ για την παραγωγή παραδοσιακού γιαουρτιού ιδιωτικής ετικέτας. Ειδικότερα, η Μαρινόπουλος Α.Ε. επέλεξε την ΕΒΟΛ για το «Παραδοσιακό Πρόβειο Γιαούρτι Carrefour» και το «Παραδοσιακό Αγελαδινό Γιαούρτι Carrefour», δυο προϊόντα υψηλής ποιότητας, με εξαιρετική γεύση και ευχάριστη επίγευση.

Οι δύο νέοι τύποι γιαουρτιού της Μαρινόπουλος ελέγχονται σε όλα τα στάδια παραγωγής, από τη συλλογή του γάλακτος έως και την τελική συσκευασία και μεταφορά τους στο σημείο πώλησης, ώστε να προσφέρουν στον Έλληνα καταναλωτή εκτός από παραδοσιακή γεύση και υψηλή διατροφική αξία. Συνεπώς η επιλογή της ΕΒΟΛ βασίστηκε στις αυστηρές προδιαγραφές ποιότητας που ακολουθεί η Μαρινόπουλος Α.Ε. για την επιλογή νέων συνεργατών.

Με αφορμή την ανακοίνωση της συνεργασίας ο διευθύνων σύμβουλος της Μαρινόπουλος Jerome Loubere, «με την ευθύνη και την ευαισθησία που διακρίνει και τις δύο εταιρίες, μέσα από τη συνεργασία τους αυτή θα επιτευχθεί ένας διπλός στόχος: αφενός η επιβράβευση και τόνωση της προσπάθειας των κτηνοτρόφων του Βόλου που ασχολούνται με την παραγωγή γάλακτος και αφετέρου η ανάγκη των καταναλωτών να βρίσκουν ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα σε ελληνικά σούπερ μάρκετ».

Από την πλευρά του ο Πρόεδρος της ΕΑΣ ΒΟΛΟΥ και της ΕΒΟΛ κ. Νικήτας Πρίντζος επεσήμανε τη διαχρονική ουσιαστική προσπάθεια της γαλακτοβιομηχανίας ΕΒΟΛ για παραγωγή παραδοσιακών ποιοτικών προϊόντων πάντα με σεβασμό στον καταναλωτή. «Τα προϊόντα αυτά, μέσα από τη μεγάλη αλυσίδα των καταστημάτων της Μαρινόπουλος ΑΕ, η οποία δίνει έμφαση στην ποιότητα και στο μεράκι, θα βρουν ανταπόκριση στον καταναλωτή, ο οποίος νοιάζεται να αγοράσει αγνά προϊόντα που παράγονται από γάλα τοπικών παραγωγών της περιοχής μας».

Η συνεργασία αποτελεί ορόσημο στην ιστορία της ΕΒΟΛ δεδομένου ότι η Μαρινόπουλος Α.Ε. διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο σούπερ μάρκετ που αριθμεί 800 καταστήματα σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Στη Θεσσαλία, η Μαρινόπουλος διαθέτει 3 υπερμάρκετ Carrefour, 20 σουπερμάρκετ Carrefour Μαρινόπουλος, 8 καταστήματα ευκολίας Carrefour Express και 2 καταστήματα franchise υπό την επωνυμία Carrefour Express. Υπενθυμίζεται ότι η Μαρινόπουλος συνεργάζεται με 58 ελληνικές εταιρίες και παραγωγούς της Θεσσαλίας, διανέμει 639 κωδικούς επώνυμων προϊόντων και 139 κωδικούς προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας Carrefour με προέλευση από την περιοχή μας.

Έχοντας κατανοήσει την αναγκαιότητα της επιστροφής στα ελληνικά προϊόντα, η Μαρινόπουλος Α.Ε. είναι η πρώτη αλυσίδα που επένδυσε στη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης γκάμας προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία φτάνουν σήμερα τους 6.800 κωδικούς, οι οποίοι είναι ελληνικής προέλευσης σε ποσοστό 96%. για την κατηγορία των γιαουρτιών η διείσδυση των private label κωδικών για το 2012 ήταν 32%, ενώ καταγράφηκε ανοδική πορεία της τάξης του 7,2% έναντι πάντα του 2011.

Η Μαρινόπουλος Α.Ε. διαθέτει μακροχρόνιες συνεργασίες με περισσότερους από 2.000 Έλληνες παραγωγούς και υλοποιεί από το καλοκαίρι του 2012 το Πρόγραμμα Καινοτομίας Ελληνικού Προϊόντος, στο πλαίσιο του οποίου ενδυναμώνει τη συνεργασία της με τους προμηθευτές της ανά την Ελλάδα και παράλληλα προωθεί τα ελληνικά προϊόντα ώστε να τα επιλέγουν οι καταναλωτές. Η εταιρεία έχει ξεκινήσει επίσης έναν πρωτοποριακό Διαγωνισμό Καινοτομίας Ελληνικού Προϊόντος, που δίνει τη δυνατότητα σε νέους παραγωγούς από τη Θεσσαλία και όλη την Ελλάδα να δημιουργήσουν το δικό τους ελληνικό προϊόν με βάση τις τοπικές πρώτες ύλες και να το δουν τοποθετημένο στα ράφια της Μαρινόπουλος για έξι μήνες.

Τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, έχουν αγκαλιάσει μέχρι στιγμής περισσότεροι από 500 παραγωγοί της Μαρινόπουλος στις περιοχές που έχει επισκεφθεί το Πρόγραμμα, στοιχείο που φανερώνει τη μεγάλη της απήχηση. Σε μια εποχή κρίσης, μια ελληνική εταιρία δίνει το μήνυμα ότι τα ελληνικά προϊόντα έχουν προοπτικές αφού το όραμά της, όπως έχει επισημάνει, είναι η προώθηση των προϊόντων του τόπου μας στο εξωτερικό μέσω του δικτύου της στα Βαλκάνια όπου διαθέτει ήδη ενισχυμένη παρουσία.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το