Τοπικά

Βόλος: 25χρονος οδηγός ΙΧ «λαχτάρησε» από διερχόμενο τρένο – Καταγγέλλει ότι παρ’ ολίγον να παρασυρθεί

Τον «χάρο με τα μάτια του» είδε γύρω στα μεσάνυχτα της περασμένης Κυριακής 25χρονος Βολιώτης, το αυτοκίνητο του οποίου παραλίγο να παρασυρθεί από την αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο Λάρισας – Βόλου, καθώς όπως καταγγέλλει, δεν κατέβηκαν οι μπάρες ασφαλείας, ενώ δεν άναψε και ο σηματοδότης σε ισόπεδη διάβαση της οδού Ζάχου.
Ο νεαρός ερχόμενος από τη Λαρίσης, όπως υποστηρίζει ελάττωσε ταχύτητα προσεγγίζοντας τη διάβαση και κοίταξε αριστερά για να δει εάν έρχεται κάποιο τρένο, με τις μπάρες να μην κατεβαίνουν, και το οπτικό του πεδίο να είναι κακό. Προσπάθησε να περάσει αλλά τελευταία στιγμή αντιλήφθηκε ότι προσέγγιζε η αμαξοστοιχία, με τον μηχανοδηγό να κορνάρει και το αυτοκίνητο να ακινητοποιείται σε απόσταση αναπνοής από τη μηχανή. Ο 25χρονος σε κατάσταση σοκ πήγε στον Σιδηροδρομικό Σταθμό για να διαμαρτυρηθεί. Όπως αναφέρει ο ίδιος, ζήτησε τον σταθμάρχη. «Έτρεμα ολόκληρος, με τον σταθμάρχη να προσπαθεί να με ηρεμήσει και του είπα πως δεν κατέβηκε η μπάρα, ούτε άναψε ο φωτεινός σηματοδότης, ενώ δεν ακούστηκε και το ηχητικό σήμα. Το τρένο πέρασε σε απόσταση αναπνοής, λίγο ακόμα και θα με χτυπούσε. Μου απάντησε πως έχω δίκιο και τα μηχανήματα επειδή είναι παλιά κάποιες φορές μπορεί να χαλάσουν επηρεαζόμενα από τις καιρικές συνθήκες» ανέφερε ο οδηγός στη «Θ».

Για επικίνδυνες πρακτικές αρκετών πολιτών που δεν τηρούν τους κανόνες του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας κάνει λόγο ο σταθμάρχης υπηρεσίας του ΟΣΕ Βόλου. Σημειώνει πως για το περιστατικό έφερε ο 25χρονος ευθύνη, αφού ακόμα και αν δεν λειτούργησαν οι μπάρες θα έπρεπε να σταματήσει στο σήμα STOP που υπάρχει και να μην προσπαθήσει να διασχίσει τις γραμμές. Τονίζει πως συχνά οδηγοί αγνοούν ακόμα και τις κατεβασμένες μπάρες, επιχειρώντας να περάσουν από τη διάβαση θέτοντας σε κίνδυνο τις ζωές τους. Προσθέτει πως σύμφωνα με τον νόμο το τρένο έχει προτεραιότητα, καθώς δεν μπορεί να σταματήσει άμεσα, με κίνδυνο να προκληθεί ατύχημα η ακόμα και δυστύχημα. Πέρα αυτών των κινδύνων, υπάρχουν και οικονομικές συνέπειες, με το κόστος καθυστέρησης της αμαξοστοιχίας να προσεγγίσει την προβλεπόμενη ώρα τον σταθμό, να φτάνει τα 18 ευρώ το λεπτό.
«Έπρεπε να σταματήσει ο πολίτης στο STOP, παρά το γεγονός ότι δεν λειτούργησε η μπάρα. Αντιθέτως παραβίασε το σήμα και μπήκε στις γραμμές θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή του. Κάποιοι δεν προσέχουν και συμπεριφέρονται με παιδαριώδη και πολλές φορές με ανόητο τρόπο, αφού το τρένο έχει προτεραιότητα» καταλήγει ο σταθμάρχης.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το