Τοπικά

Βολιώτης πήρε 500€ για 5.000€ ρήτρα αναπροσαρμογής – Διαμαρτυρίες στην ΕΝΚΑ Βόλου

 

Ψυχρολουσία για δεκάδες Βολιώτες αποτέλεσαν τα ποσά του power pass που τους πιστώθηκαν, καθώς έλαβαν ένα μικρό μόνο μέρος των χρημάτων που κατέβαλαν για να εξοφλήσουν τη ρήτρα αναπροσαρμογής. Αρκετοί περίμεναν περισσότερα χρήματα από τα 500-600 ευρώ, καθώς τα ποσά που κλήθηκαν να πληρώσουν ήταν σημαντικά αυξημένα, με αποτέλεσμα να απευθυνθούν στην Ένωση Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας εκφράζοντας τη διαμαρτυρία τους.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο Αλ. Κουτσελίνη, πολίτες οι οποίοι έβγαλαν από την τσέπη τους ποσά της τάξης των 1.000 €, 1.500 €, 2.000 €, 3.000 €, ακόμα και 5.000 ευρώ για να εξοφλήσουν τη ρήτρα αναπροσαρμογής, είδαν να τους επιστρέφονται 400-500 και 600 ευρώ, που δεν ισοσταθμίζουν σε καμία περίπτωση τις τρομακτικές απώλειες σε χρήμα που υπέστησαν. Μάλιστα στην τελευταία περίπτωση Βολιώτης, ο οποίος χρησιμοποιεί στο σπίτι του θερμοσυσσωρευτές, βλέποντας 5.000 ευρώ για τη ρήτρα από λογαριασμούς που συσσωρεύτηκαν, παίρνει πίσω μόλις 500 ευρώ κάνοντας λόγο για κοροϊδία από πλευράς Πολιτείας, καθώς άλλα πράγματα περίμενε και άλλα τελικώς είδε…
«Έχουμε πολλές αναφορές και διαμαρτυρίες για το power pass, γιατί είχαν καλλιεργηθεί προσδοκίες από τον κόσμο, ότι τα ποσά που θα επιστραφούν θα είναι ικανοποιητικά. Επικρατεί γενικώς η εντύπωση πως τα ποσά είναι λιγότερα απ’ ό,τι περίμεναν» επισημαίνει χαρακτηριστικά ο κ. Κουτσελίνης, συμπληρώνοντας πως κάποιοι δεν ήταν δικαιούχοι, με αποτέλεσμα να μη δουν στους λογαριασμούς τους ούτε ευρώ, έχοντας στο όνομά τους δύο συνδέσεις, λόγω παιδιού η μια για παράδειγμα, με συνέπεια να βγουν «εκτός» από το σύστημα.

Καταγγέλλουν παραπλάνηση
Θύματα παραπλάνησης από κάποιες εταιρείες ηλεκτρικών ειδών έπεσαν και Βολιώτες, οι οποίοι προσέφυγαν στην Ένωση Καταναλωτών, υποβάλλοντας καταγγελία. Με αφορμή την έναρξη του προγράμματος «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Συσκευή» πολίτες επισκέφτηκαν καταστήματα παρατηρώντας αύξηση τιμών, εξαιτίας της επιδότησης του προγράμματος, κυρίως σε ψυγεία και καταψύκτες. Για παράδειγμα Βολιώτης, όπως κατήγγειλε στην ΕΝΚΑ λίγο πριν την υλοποίηση του προγράμματος, εντόπισε ψυγείο, το οποίο κόστιζε 500 ευρώ. Ωστόσο, μετά από την έναρξη του προγράμματος η τιμή του εκτοξεύτηκε στα 700 ευρώ, με το κατάστημα να ισχυρίζεται πως το ψυγείο βρισκόταν σε προσφορά, η οποία στη συνέχεια έληξε και έτσι η τιμή επανήλθε στα κανονικά επίπεδα.
«Σε ορισμένες μεγάλες αλυσίδες ανέβασαν τις τιμές σε ψυγεία και καταψύκτες, αλλά και σε κλιματιστικά στον Βόλο, ώστε να καρπωθούν μέρος της επιδότησης» αναφέρει ο κ. Κουτσελίνης, προσθέτοντας πως το γεγονός αυτό μπορεί να μην είναι παράνομο, μιας και βρισκόμαστε σε ελεύθερη αγορά, όμως, δεν παύει να θεωρείται παραπλάνηση του καταναλωτικού κοινού. Προτείνει μάλιστα ως λύση ο πελάτης με το που αντιλαμβάνεται κάτι ανάλογο, να αποφεύγει τα συγκεκριμένα καταστήματα και να ενημερώνει την Ένωση Καταναλωτών.
«Υπάρχει παρατυπία, όταν μαγαζιά βάζουν πλασματικές μεγάλες τιμές, ώστε στη συνέχεια να φαίνεται μεγάλο ποσοστό της έκπτωσης. Όποιος βρεθεί μπροστά σε κάτι τέτοιο να ζητήσει την τιμή που είχε δει ως προσφορά για το ίδιο προϊόν» υπογράμμισε ο πρόεδρος της ΕΝ.ΚΑ.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το