Τοπικά

Βολιώτες θύματα απάτης e-shop

«Τσουχτερό» πρόστιμο 250.000 ευρώ επέβαλε η Γ.Γ. Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή σε e-shop, που φέρεται να λάμβανε τα χρήματα των παραγγελιών χωρίς ωστόσο να διαθέτει τα προϊόντα που υποτίθεται πωλούσε.
Μεταξύ των θυμάτων της συγκεκριμένης εταιρείας φέρονται και Βολιώτες καταναλωτές. Πρόκειται για το ηλεκτρονικό κατάστημα «GF ELECTRONICS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» για το οποίο υπεβλήθησαν πλήθος καταγγελιών καταναλωτών – και από τον Βόλο – οι οποίοι περίμεναν ακόμα και μήνες για να λάβουν το προϊόν που προπλήρωσαν. Μάλιστα το ηλεκτρονικό κατάστημα απ’ την έρευνα της ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή ούτε επέστρεφε τα ποσά, ως όφειλε από τον νόμο, όταν οι πελάτες του κουρασμένοι απ’ την αναμονή ήθελαν να ακυρώσουν την παραγγελία, που όμως είχαν προπληρώσει. Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς πάντως η περίπτωση της συγκεκριμένης εταιρείας δείχνει να είναι ακόμα ένα «ηχηρό κανόνι» που αφήνει ξεκρέμαστους εκατοντάδες καταναλωτές καθώς έχουν διακοπεί εδώ και μήνες οι τρόποι επικοινωνίας. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έχουν κατατεθεί στο ΓΕΜΗ η GF ELECTRONICS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ συστάθηκε τον Φεβρουάριο του 2019 με μοναδικό εταίρο και διαχειριστή τον Γιάννη Χαλκίδη. Σύμφωνα με τις τελευταίες οικονομικές καταστάσεις που αναρτήθηκαν στα τέλη του περασμένου Ιουνίου και αφορούν στο διάστημα 1η Μαϊου ώς 31 Δεκεμβρίου 2019 η εταιρεία είχε κύκλο εργασιών 2,2 εκατ. ευρώ με κόστος πωλήσεων 2,52 εκατ. ευρώ. Κοινώς πωλούσε κάτω του κόστους… Ως εκ τούτου, μαζί με τα λειτουργικά έξοδα, οι ζημιές, οι οποίες μεταφέρθηκαν στην τρέχουσα χρήση, έφτασαν τα 402.980 ευρώ! Και τούτο όταν η εταιρεία είχε και υποχρεώσεις προς προμηθευτές ύψους 397.560 ευρώ. Σημειώνεται πως τα ίδια Κεφάλαια της εταιρείας την 31η Δεκεμβρίου 2019 ήταν αρνητικά 397.980 ευρώ… Με βάση την παραπάνω εικόνα βέβαια καθίσταται φύσει αδύνατο να πληρωθεί το πρόστιμο που της επιβλήθηκε. Σε κάθε περίπτωση η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή συνιστά στους πολίτες να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί όταν πραγματοποιούν αγορές μέσω διαδικτύου και σε περίπτωση που εντοπίσουν αθέμιτες εμπορικές πρακτικές κατά τη συναλλαγή τους με τα ηλεκτρονικά καταστήματα, να ενημερώνουν σχετικώς τη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή στη γραμμή καταναλωτή 1520, για εξέταση ενδεχόμενης επιβολής.

Share

Πρόσφατα άρθρα

Σοκ στη Νέα Υόρκη: Νεκροί, ανάμεσά τους και παιδιά, από επίθεση με μαχαίρι

Τέσσερις άνθρωποι, ανάμεσά τους δύο παιδιά, σκοτώθηκαν και άλλοι τρεις τραυματίστηκαν έπειτα από επίθεση με…

3 Δεκεμβρίου 2023

Τι είναι οι «μικροκοιμήσεις» και γιατί οι πιγκουίνοι κάνουν 10.000 τέτοιες την ημέρα; Επιβιώνουν με «σφηνάκια» ύπνου

Μπορεί το να περνάει κανείς νύχτες ολόκληρες με «σφηνάκια» διάρκειας 4 δευτερολέπτων ύπνου, στους περισσότερους…

3 Δεκεμβρίου 2023

Τα αποτελέσματα των σημερινών αγώνων στα πρωταθλήματα της ΕΠΣΘ

Σήμερα Κυριακή στα πρωταθλήματα της ΕΠΣΘ σημειώθηκαν τα εξής αποτελέσματα: Α’ ΕΠΣΘ (10η αγωνιστική) Τοξότης-Πανιώνιος…

3 Δεκεμβρίου 2023

Νεκρός βρέθηκε άντρας σε λόφο σε χωριό των Τρικάλων

Ακόμα μία τραγική είδηση έρχεται να καταγραφεί και να προκαλέσει θλίψη στη τοπική κοινωνία. Σύμφωνα…

3 Δεκεμβρίου 2023

Ισόπαλοι 2-2 Βόλος και Ολυμπιακός μετά από συναρπαστικό αλλά και επεισοδιακό αγώνα

Βόλος και Ολυμπιακός αναδείχθηκαν ισόπαλοι 2-2 στο Πανθεσσαλικό, έπειτα από ένα συγκλονιστικό και συνάμα επεισοδιακό…

3 Δεκεμβρίου 2023

Άνοιξη του 2024 τα έργα υποδομών στις πληγείσες περιοχές τονίστηκε σε ημερίδα του Δήμου Ν. Πηλίου

Tην Άνοιξη του 2024 αναμένεται να ξεκινήσουν τα έργα υποδομών στις περιοχές της Μαγνησίας και…

3 Δεκεμβρίου 2023