Τοπικά

Βολιώτες θύματα απάτης e-shop

«Τσουχτερό» πρόστιμο 250.000 ευρώ επέβαλε η Γ.Γ. Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή σε e-shop, που φέρεται να λάμβανε τα χρήματα των παραγγελιών χωρίς ωστόσο να διαθέτει τα προϊόντα που υποτίθεται πωλούσε.
Μεταξύ των θυμάτων της συγκεκριμένης εταιρείας φέρονται και Βολιώτες καταναλωτές. Πρόκειται για το ηλεκτρονικό κατάστημα «GF ELECTRONICS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» για το οποίο υπεβλήθησαν πλήθος καταγγελιών καταναλωτών – και από τον Βόλο – οι οποίοι περίμεναν ακόμα και μήνες για να λάβουν το προϊόν που προπλήρωσαν. Μάλιστα το ηλεκτρονικό κατάστημα απ’ την έρευνα της ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή ούτε επέστρεφε τα ποσά, ως όφειλε από τον νόμο, όταν οι πελάτες του κουρασμένοι απ’ την αναμονή ήθελαν να ακυρώσουν την παραγγελία, που όμως είχαν προπληρώσει. Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς πάντως η περίπτωση της συγκεκριμένης εταιρείας δείχνει να είναι ακόμα ένα «ηχηρό κανόνι» που αφήνει ξεκρέμαστους εκατοντάδες καταναλωτές καθώς έχουν διακοπεί εδώ και μήνες οι τρόποι επικοινωνίας. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έχουν κατατεθεί στο ΓΕΜΗ η GF ELECTRONICS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ συστάθηκε τον Φεβρουάριο του 2019 με μοναδικό εταίρο και διαχειριστή τον Γιάννη Χαλκίδη. Σύμφωνα με τις τελευταίες οικονομικές καταστάσεις που αναρτήθηκαν στα τέλη του περασμένου Ιουνίου και αφορούν στο διάστημα 1η Μαϊου ώς 31 Δεκεμβρίου 2019 η εταιρεία είχε κύκλο εργασιών 2,2 εκατ. ευρώ με κόστος πωλήσεων 2,52 εκατ. ευρώ. Κοινώς πωλούσε κάτω του κόστους… Ως εκ τούτου, μαζί με τα λειτουργικά έξοδα, οι ζημιές, οι οποίες μεταφέρθηκαν στην τρέχουσα χρήση, έφτασαν τα 402.980 ευρώ! Και τούτο όταν η εταιρεία είχε και υποχρεώσεις προς προμηθευτές ύψους 397.560 ευρώ. Σημειώνεται πως τα ίδια Κεφάλαια της εταιρείας την 31η Δεκεμβρίου 2019 ήταν αρνητικά 397.980 ευρώ… Με βάση την παραπάνω εικόνα βέβαια καθίσταται φύσει αδύνατο να πληρωθεί το πρόστιμο που της επιβλήθηκε. Σε κάθε περίπτωση η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή συνιστά στους πολίτες να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί όταν πραγματοποιούν αγορές μέσω διαδικτύου και σε περίπτωση που εντοπίσουν αθέμιτες εμπορικές πρακτικές κατά τη συναλλαγή τους με τα ηλεκτρονικά καταστήματα, να ενημερώνουν σχετικώς τη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή στη γραμμή καταναλωτή 1520, για εξέταση ενδεχόμενης επιβολής.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το