Παραπολιτικά

Βαθύτερα

Βαθύτερα το χέρι στην τσέπη καλούνται να βάλουν τα νοικοκυριά για τις αγορές τους από το σούπερ μάρκετ. Τα πιο πρόσφατα στοιχεία μετρήσεων της εταιρείας ανάλυσης αγοράς Nielsen IQ για το σύνολο του 2023 είναι ενδεικτικά της κατάστασης που επικρατεί στην ελληνική αγορά με τον κύκλο εργασιών των σούπερ μάρκετ να σπάει το φράγμα των 13,05 δισ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 8,9% έναντι του 2022. Τα νοικοκυριά δαπάνησαν 1,05 δισ. ευρώ παραπάνω σε σχέση με το 2022 για να αγοράσουν τα ίδια προϊόντα. Και πού είσαι ακόμα; Μέσα στον Φεβρουάριο έρχονται νέες ανατιμήσεις σε σχεδόν 200 προϊόντα των σούπερ μάρκετ.
Λ.Α.

Προηγούμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το