Τοπικά

Βασίλης Ηλιόπουλος: Φαντασία και όρεξη στη βιτρίνα μας

 

Ο Βασίλης Ηλιόπουλος είναι γνωστός στους περισσότερους Βολιώτες για την ενασχόλησή του με τη Λέσχη Ειδικών Δυνάμεων Μαγνησίας και το πλούσιο εθελοντικό έργο που επιδεικνύει πολλά χρόνια τώρα. Όμως, παράλληλα είναι και επαγγελματίας, αφού από το 1997 διατηρεί χρυσοχοείο στην οδό Δημητριάδος. Από χθες απολαμβάνει την πρωτιά στον διαγωνισμό, που διοργάνωσε για μία ακόμη χρονιά ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου, για την καλύτερη χριστουγεννιάτικη βιτρίνα στην αγορά της πόλης.

Η ανακοίνωση των τελικών αποτελεσμάτων άφησε ικανοποιημένο τον Βολιώτη επαγγελματία, αφού η δημοτικότητά του στα κοινωνικά δίκτυα, τού χάρισε την πρωτιά στον διαγωνισμό που αποτελεί θεσμό για τον εμπορικό κόσμο της περιοχής. Όλοι όσοι διαγωνίστηκαν, κρίθηκαν από το κοινό, αφού φέτος η διοίκηση του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου έθεσε ως κριτήριο τον αριθμό των «likes» που συγκέντρωσε κάθε καταστηματάρχης από τους χρήστες του Facebook. Σύμφωνα δε με τα στατιστικά στοιχεία που είδαν χθες το φως της δημοσιότητας, περισσότερα από 15.000 άτομα, που διατηρούν λογαριασμό στη δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, επισκέφτηκαν τη σελίδα του Εμπορικού Συλλόγου και σχολίασαν τις φωτογραφίες των καταστημάτων που μετέφεραν στις βιτρίνες τους το πνεύμα των Χριστουγέννων και έδωσαν μία διαφορετική «πινελιά» στην αγορά της πόλης.
«Και άλλες φορές στο παρελθόν έχω αποσπάσει διακρίσεις με τον στολισμό της βιτρίνας του καταστήματός μου», σημείωσε ο κ. Ηλιόπουλος, ο οποίος σχολιάζοντας τα φετινά κριτήρια που ίσχυσαν για την ανάδειξη των καλύτερων βιτρινών, δήλωσε ότι παραμένει υπέρμαχος του παραδοσιακού τρόπου, με τη βαθμολόγηση από τα μέλη της επιτροπής που σύστηνε τα προηγούμενα χρόνια ο Εμπορικός Σύλλογος: «Από τη μία πλευρά, είδαμε πως χιλιάδες κόσμου επισκέφτηκαν τη σελίδα στο Facebook και αναδείχθηκαν οι βιτρίνες των συναδέλφων. Όμως, από την άλλη, θεωρώ πιο δίκαιο το σύστημα με την επιτροπή που αξιολογούσε κάθε βιτρίνα. Μέσω του διαδικτύου δόθηκε μεγαλύτερη δημοσιότητα, αλλά έμμεσα οδηγηθήκαμε σε μία μορφή ψηφοθηρίας για την ανάδειξη του νικητή. Στείλαμε μηνύματα μέσα από τους προσωπικούς λογαριασμούς μας στο Facebook, ενημερώνοντας φίλους και γνωστούς, για τη δράση που ήταν σε εξέλιξη. Και αυτή η διαδικασία ήταν ως έναν βαθμό ψυχοφθόρα, αφού μετρούσε το ποιος θα συγκέντρωνε τα περισσότερα likes».
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, ο στολισμός της βιτρίνας είναι ένα από τα… must για τον Βασίλη Ηλιόπουλο και όχι μόνο κατά τη διάρκεια των εορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς: «Από το 1997, που βρίσκομαι στο συγκεκριμένο σημείο, αλλάζω πολύ συχνά τη βιτρίνα και όχι μόνο στις γιορτές. Κάθε φορά διάλεγα και διαφορετικό θέμα και μάλιστα δίχως τη βοήθεια επαγγελματία διακοσμητή. Με τη σύζυγό μου καταλήγουμε σε μία ιδέα και στη συνέχεια επιλέγοντας τα υλικά, κατασκευάζουμε αυτό που έχουμε στο μυαλό μας. Ποτέ δεν είχαμε «στημένες» βιτρίνες, αντίθετα υπήρξαν φορές που είχαμε ασυνήθιστα θέματα, σε σχέση με άλλα χρυσοχοεία τουλάχιστον. Το παν είναι να υπάρχει φαντασία και όρεξη να δημιουργείς κάτι διαφορετικό, πέρα από τα συνηθισμένα».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το